Morjensta,
Tuolta ajovarustepuolelta bongattu keskustelu linkkeineen pisti silimään elikkäs
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2417691
Kysymys kuuluu onko kenelläkään täällä kokemuksia näistä eestipojista kuten www.motoseek.ee tai www.motokeskus.ee ? Onhan noita siellä.
Moottoripyörä Eestistä?
5
655
Vastaukset
- kaakkua pyllystä
kannattaa käydä paikan päällä tarkastamassa onko kolarikorjattu yms. ja ennekuin kauppaa teet niin otta selvää saatko suomessa kilpiin, että löytyykö niinkö tarvittavat paperit pyörästä yms.
- Kun kevät koittaa...
Mutta tulin kuitenkin siihen tulokseen ettei mulla ole varaa antaa itseäni huiputtaa jollain kolari yms pyörällä ja päätin hankkia keväällä pyörän rakkaasta kotimaasta.
- 2t rules
Eestistä voi löytyä vaikka mz tai ic tai jopa urali. Ne on neuvosto-ajan hd pyöriä.
Myöhemminsinne on tuotu usa hd pyöriä.
Mutta parhaat on NL aikaiset, niissä on sitä tyyliä jota usa hd uupuu. - 1q2w3
minä ostin motokeskuksen pojilta pyörän ja en tuullut huijatuksi.
kyllä ne ihan rehellisiä kavereita ovat. pyöräkin meni vaivattomasti suomen kilpiin.
ja nuo motokeskuksen kaverit kyllä auttaa sinua katsastus asioissa jos haluat. - kantapäänkautta
No,jos tuolta haet niin varaudu SUUREMPAAN remonttiin jatkossa ja ala sitten kädenvääntö kustannuksista rajan taa,kannattaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978