Morjensta,
Tuolta ajovarustepuolelta bongattu keskustelu linkkeineen pisti silimään elikkäs
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2417691
Kysymys kuuluu onko kenelläkään täällä kokemuksia näistä eestipojista kuten www.motoseek.ee tai www.motokeskus.ee ? Onhan noita siellä.
Moottoripyörä Eestistä?
5
644
Vastaukset
- kaakkua pyllystä
kannattaa käydä paikan päällä tarkastamassa onko kolarikorjattu yms. ja ennekuin kauppaa teet niin otta selvää saatko suomessa kilpiin, että löytyykö niinkö tarvittavat paperit pyörästä yms.
- Kun kevät koittaa...
Mutta tulin kuitenkin siihen tulokseen ettei mulla ole varaa antaa itseäni huiputtaa jollain kolari yms pyörällä ja päätin hankkia keväällä pyörän rakkaasta kotimaasta.
- 2t rules
Eestistä voi löytyä vaikka mz tai ic tai jopa urali. Ne on neuvosto-ajan hd pyöriä.
Myöhemminsinne on tuotu usa hd pyöriä.
Mutta parhaat on NL aikaiset, niissä on sitä tyyliä jota usa hd uupuu. - 1q2w3
minä ostin motokeskuksen pojilta pyörän ja en tuullut huijatuksi.
kyllä ne ihan rehellisiä kavereita ovat. pyöräkin meni vaivattomasti suomen kilpiin.
ja nuo motokeskuksen kaverit kyllä auttaa sinua katsastus asioissa jos haluat. - kantapäänkautta
No,jos tuolta haet niin varaudu SUUREMPAAN remonttiin jatkossa ja ala sitten kädenvääntö kustannuksista rajan taa,kannattaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388