Morjensta,
Tuolta ajovarustepuolelta bongattu keskustelu linkkeineen pisti silimään elikkäs
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2417691
Kysymys kuuluu onko kenelläkään täällä kokemuksia näistä eestipojista kuten www.motoseek.ee tai www.motokeskus.ee ? Onhan noita siellä.
Moottoripyörä Eestistä?
5
877
Vastaukset 5
- kaakkua pyllystä
kannattaa käydä paikan päällä tarkastamassa onko kolarikorjattu yms. ja ennekuin kauppaa teet niin otta selvää saatko suomessa kilpiin, että löytyykö niinkö tarvittavat paperit pyörästä yms.
- Kun kevät koittaa...
Mutta tulin kuitenkin siihen tulokseen ettei mulla ole varaa antaa itseäni huiputtaa jollain kolari yms pyörällä ja päätin hankkia keväällä pyörän rakkaasta kotimaasta.
- 2t rules
Eestistä voi löytyä vaikka mz tai ic tai jopa urali. Ne on neuvosto-ajan hd pyöriä.
Myöhemminsinne on tuotu usa hd pyöriä.
Mutta parhaat on NL aikaiset, niissä on sitä tyyliä jota usa hd uupuu. - 1q2w3
minä ostin motokeskuksen pojilta pyörän ja en tuullut huijatuksi.
kyllä ne ihan rehellisiä kavereita ovat. pyöräkin meni vaivattomasti suomen kilpiin.
ja nuo motokeskuksen kaverit kyllä auttaa sinua katsastus asioissa jos haluat. - kantapäänkautta
No,jos tuolta haet niin varaudu SUUREMPAAN remonttiin jatkossa ja ala sitten kädenvääntö kustannuksista rajan taa,kannattaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4841336- 881183
- 721108
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471090Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861083- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt8747- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701