Käväsin tossa joulun tienoilla testeissä ja oli kohonnut tuo (s-cdt eli desialotransferriini) 3%:iin ja ohjearvo olisi max 1,8%, mitä haittaa? oon koittanut etsiä tietoa tosta, mutta mistään en löydä kuin noita raja-arvoja. Mitäs jos nyt jatkan ainakin tän vuoden vielä kaljan kittaamista ja se nousee vaikka 10%:iin.
Kaikki muut arvot on ihan ok, mut kiinnostais tietää onko tuossa jotain vaarallisia arvoja tai mitä haittaa on jos arvot on koholla.
Maksa-arvot (s-cdt)
4
4580
Vastaukset
- Dipaton nyt
Sulla oli GT-arvo?
- Maksamies86
Kuten sanoin kaikki muut arvot on ihan ok. S-GT arvo on 29U/l ohjearvot 10.0-80.0. Eli mitä toi s-cdt pelkästään meinaa isoina "annoksina" tai pitkäaikaisena
- ent.rattijuoppo
..päihdeseurannassa, missä mitattiin kuukausittaista alkoholin kulutusta. Lääkäri sanoi eka kerralla olevan erittäin hyvät luvut: "et sinä juoppo ole", muistan hänen sanoneen. Kuusi kuukautta tai enemmän yleensä kestäisi minun kaltaiseni seuranta. Itse selvisin vain neljällä kuukaudella, vaikka join samalla lailla kuin ennen. Juon monesti yli kohtuurajan.
T. kaksi jonkinlaista törkyrattia kolmen vuoden aikana. Maksan enkä haiman kunnosta tiedä mitään. Voisi käydä testeissä niidenkin suhteen.- kysy lääkäriltäkin
voisit kysellä lähipiiriltäsi ja sinut pidättäneiltä poliiseilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058