minulla kahdessa yhtiössä tapaturma vakuutus. Tänään kaaduin ja soitin molempiin, ja täytyy myöntää et vakuutusyhtiö Chartis selvitti kaiken todella ymmärrettävästi, ja lupasi lähettää myös korvausanomuslomakkeen postissa.
Mutta Nordean Tryg vakuutusneuvonnassa oltiin tosi välinpitämättömiä, ei edes sen vertaa et ois postitettu kaavake. Vaan sanottiin, soittakaa jos sen tarvitsette.
Varmaankin monella vastaavia kokemuksia, sillä myös piha-alueella kerrostaloissa ym. siihen verrattavissa kuuluu myös talo-yhtiöille,
Tapaturmavakuutus,
2
716
Vastaukset
- ex asiakaspalvelija
Harmillisen usein vakuutuksien sisällön ymmärtäminen jätetään asiakkaan omalle vastuulle. Ehdoista kuitenkin aina selviää mitä vakuutus kattaa ja mitä ei, osalla yhtiöistä ne on vaan tuhat kilometriä pitkät ja tuntuu ettei niistä ota erkkikään selvää. Asiakaspalvelut ei vaan saa yleensä ottaa kantaa korvauspäätöksiin, mutta ainakin voisivat auttaa ihmistä tajuamaan kattaako se vakuutus vai ei.
- mummo
Kun sinulla on nettiyhteys, täytä Nordea Trygin nettisivuillla oleva vahinkoilmoitus-/korvaushakemuslomake ja lähetä eteenpäin. Et sitä paperilla tarvitse.
Siis täältä löytyy https://netforms.tryg.fi/tryg/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232