Olen luuseri.
Olen nyt jo 22-vuotias eli pitäis kohta jo siirtyä tuonne aikuisten palstalle..
Mutta koska olen epäonnistunut elämässäni, en ole aikuistunut normaaliin tahtiin ja minua voikin verrata 14-vuotiaaseen.
En nimittäin ole koskaan seurustellut. En ole koskaan edes pussannut tyttöä. Ainut hyvä puoli elämässäni on se, etten ole jäänyt koukkuun päihteisiin kuten muut nuoret.
Ja arvaas mikä on kaikista paskinta tässä tilanteessa?
No se, että olen suht rikas ja kaiken lisäksi aina ollut hyvännäköinen. Mutta eipä ole kelvannut kenellekään. En ymmärrä.
Vaikka rahaa riittääkin ihan sopivasti, olen työtön ja istun kotona kaiken vapaa-aikani vittuuntumassa kaikesta, kuten paskasta säästä. Vihaan talvea.
Olen vainoharhainen mökkihöperö, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä ajankulusta tai päivämääristä. Minä vaan nukun ja sitten istun koneella. Mikä paskinta, en edes pelaa mitään nettipelejä tai harrasta muuta nörttäilyä että koneella istuminen olisi kiintoisaa. Kirjoittelenkin tätä lähinnä koska minulla ei ole muutakaan.
Tulin vain näyttämään teille varoittavan esimerkin. Toivottavasti saatte kaikki elämän, jotta ei tarvi tulla minun kaltaiseksi!
Olen luuseri
8
875
Vastaukset
- niwa
Tuota noin, oliko lisäksi tarkoitus hakea kirjekavereita tai muuta siihen verrattavissa olevaa kun tämä viesti on kirjeystävät palstalla..?
Sen sanon että on monia henkilöitä, joille toisen henkilön luonne merkitsee enemmän kuin hänen omaisuus tai ulkonäkö.
En oikeastaan tiedä mitä muuta sanoa kun viestissäsikin oli lähinnä yksi kysymys ja viestin varsinainen tarkoituskin jäi tosiaan vähän epäselväksi..
No, hyvää illanjatkoja sinne!- comfortably numb?
Samaa mietin itsekin, olisi nimittain ihan mielenkiintoista vaikka kirjoitella aloittajan kanssa, joten jos saisi selvennyksen siihen, etta sitako tassa haettiin niin auttaisi asiaa :)
- lonely @ hki
itse olen samassa tilanteessa oleva 22v tyttö, kavereita nään pääasiassa viikonloppuisin muuten istun kotona ja vaan olen. Ikinä en ole seurustellu tai juonu alkoholia, tupakastakin oon pysynyt kaukana. Miksi tää kaikki? Oon niin ujo, että se on jo turhauttavaa. Nyt kun päin töitä, tulee käytyä päivän aikana edes jossain ja herättyäkin ajoissa.
- poikuliini.
Tämä on ihan normaalia alotteleville aikuisille =)
Pää pystyyn vaan!
- hiphop14
tota kyl toho ikää mennes yleensä olla jo naimisis ja lapsii elikkä meet ny vaa riehuu jonneki ja hankit elämän ja muutat stailii. ni eiköhä se siit lähe rulettaa..
ps oon 14 ja mul o 5vuotta ollu likkafrendei!! - urks
Vittuako tuut tänne valittaa :p turhaa siinä keräät sääliä. hanki elämä. kiitos
- 17 v
Sinulla on kaikki työkalut käsissäsi hyvän elämän kokemiseen. Käy jossain paikoissa, aloita joku uusi harrastus. Tee jotain spontaania.
Valitettavasti tässä maailmassa ei auta se, että linnottaudutaan omaan katkeruuden pesään ja oletetaan jonkun ihmisen pelastavan sinut. Sun täytyy itse löytää, mitä haluat elämässäsi tehdä. Kunhan vaan nautit elämästäsi ja siitä mitä teet, löytyy myös joku joka ihailee niitä piirteitä sinussa.
Mieti nyt, mitä tuhlausta on jättää hyödyntämättä kaikki edut, mitä korkea elintaso tuo. Sadat miljoonat ihmiset käyvät joka päivä läpi helvetin, ja unelmoisivat sinun elämänasemastasi. On typerää ja lapsellista väittää, että et nykyisessä asemassasi pystyisi tekemään mitään elämäsi parantamiseksi... Olet vasta 22 vuotias, saatana.
Hanki muistoja. Käy klubeissa, kuuntele erityylisiä musiikkigenrejä, käy kuntosalilla, lainaa kokkauskirja, opettele jotain kieltä tjsp. TEE ASIOITA, äläkä istu passiivisena siellä koneen äärellä. Tottakai tunnet olosi vittumaiseksi jos istut koneella kokoajan. Aivothan siinä passivoituu...
Jos aloitat tänään, niin vuoden päästä ymmärrät, että oli ihan vitun hyvä päätös. Ihan varmasti jossain päin maailmaa on joku 42-vuotias, joka oli 22-vuotiaana samassa jamassa kuin sinä, mutta ei tehnyt mitään muuttaakseen tilaansa. Hän varmasti sanoisi, että sinulla on vielä paljon aikaa tehdä asioita. Jopa 3 kuukaudessakin voi tehdä niin paljon... Elämä loppuu vasta silloin kun kuolee. Ei ole koskaan liian myöhäistä...
Suffer the pain of discipline, or suffer the pain of regret. Niin se vaan menee... - luuseri2
mielestäni tuo on hyvää elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019