Putousohjelman sui hing???

inka vai mikä minka

Millä tavalla mtv 3 voi perustella tämän sketsihahmon kanavallaan??? Hahmo on niin rasistinen kuin ikinä voi olla! Pikkuisen pitäisi olla harkintaa siinä mitä roskaa päästetään läpi koska ei kaikkea voi puolustella huumorilla. Hahmon esittäjän isä toimii? Unicefin hyvän tahdon lähettiläänä, no tytär ei näköjään toimi niinkuin isänsä! Todella säälittävää toimintaa kanavalta koska päästää tämän paskan eetteriin ja todella ala-arvoista tältä kyseiseltä esittäjältä!!! Pitäisi osata edes alkeelliset käytöstavat, mutta ei!!!

11

4154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaarmeeeee

Toihan suihinottaja on loistavaa parodiaa !

mitä sä raukka vaahtoot ootko kade ?
      Häh?

mitä vit.. se kuuluu mitä isä tekee , HALOOO!

sä et pääsis edes maitolavan prinsessax,v..tun neiti Perähikiä sä oot varmaan.

ei sul ainakaan huumorin tajuu oo. v.mäinen dorka dooris

• Raavas uros

....Iinalle vois hyvin antaa sui hing.....

• inka vai mik...

Se on loistavaa parodiaa ettet sinä ymmärtänyt paskaakaan siitä mitä minä kirjoitin! Mutta sinä oletkin tyypillinen perussuomjuntti jolle käy kaikki! Olen muuten mies eli sekään ei sinulle säälittävälle selvinnyt.

• kaaarmeeee
        inka vai mik... kirjoitti:

Se on loistavaa parodiaa ettet sinä ymmärtänyt paskaakaan siitä mitä minä kirjoitin! Mutta sinä oletkin tyypillinen perussuomjuntti jolle käy kaikki! Olen muuten mies eli sekään ei sinulle säälittävälle selvinnyt.

mies ?

voi ei ....ja kirjotat kun pahaset kakarat..?? et sä oo kuule mies . sä vaan luulet kun karvat kasvaa.

• hhfgfh
        kaaarmeeee kirjoitti:

mies ?

voi ei ....ja kirjotat kun pahaset kakarat..?? et sä oo kuule mies . sä vaan luulet kun karvat kasvaa.

kiva selittää muksuille 11 mitä toi suihing tarkottaa,olis kyllä voinu olla toinen nimi,,kakrut tykkää tosta putouksesta hullullail

• sssrrrh
        hhfgfh kirjoitti:

kiva selittää muksuille 11 mitä toi suihing tarkottaa,olis kyllä voinu olla toinen nimi,,kakrut tykkää tosta putouksesta hullullail

No pliis, mitä muuta oikein oletatte ala-arvoisen paskakanavan päästävän eetteriin ku ala-arvosta paskaa. Ja itse en antaisi 11v. lasten katsoa tota ohjelmaa. vaikka huumori onkin alakouluikäisen tasoa. Aivot narikkaan ja nauretaan kaikki yhdessä perhossiipiselle thaikulle jonka nimi kuulostaan vähän sanalta suihinotto. Kuolin juuri nauruun. eipä kerro ton hahmon keksijästäkään kyllä paljoa kertomisen arvosta.

• Hui Hing
        sssrrrh kirjoitti:

No pliis, mitä muuta oikein oletatte ala-arvoisen paskakanavan päästävän eetteriin ku ala-arvosta paskaa. Ja itse en antaisi 11v. lasten katsoa tota ohjelmaa. vaikka huumori onkin alakouluikäisen tasoa. Aivot narikkaan ja nauretaan kaikki yhdessä perhossiipiselle thaikulle jonka nimi kuulostaan vähän sanalta suihinotto. Kuolin juuri nauruun. eipä kerro ton hahmon keksijästäkään kyllä paljoa kertomisen arvosta.

Eipä ole sen enempää RASISTISTA kuin ruotsalainen lätkänpelaajamiestämetsästävä-missi,aurinkorannoille muuttanut suomalainen veropakolainen tai sovinistinen rakennusurajoitsija??!!

Minne unohtui HUUMORINTAJU??

• Tur piing?
        Hui Hing kirjoitti:

Eipä ole sen enempää RASISTISTA kuin ruotsalainen lätkänpelaajamiestämetsästävä-missi,aurinkorannoille muuttanut suomalainen veropakolainen tai sovinistinen rakennusurajoitsija??!!

Minne unohtui HUUMORINTAJU??

Putousohjelma ja sui hing??? Sepä jo kertoo paljon teidän kansan ymmäryksestä!!! Kun suomi putos puusta? Liekkö tuo vielä pudonnut???

• hunghoohaiho
        inka vai mik... kirjoitti:

Taidat kuulua niihin zetterbergeihin jotka käyvät thailandiassa antamassa sui-hing-kiin vaiko peräti lienet rahdannut tänne jonkun tuontitavarana ottamaan sui-hing ???

• quston
        hhfgfh kirjoitti:

niin mitä se sui-hing tarkoittaa? ja miksi se pitää kakruille selittää? etippäs muita nimiä ko. kielellä niin varmasti löydät vastaavia

selitä niille kakruille mieluummin mitä kuustosen m***** musiikki on vai onko vaan p*****

• vedä vittu päähäs

Tässä taas joku idiootti ottaa pipon kireelle asiasta joka ei sille kuulu hevon vittua. Oletko kenties Thaimaalainen nainen (naapuri ainakin osaa naureskella mukamas heimosisarelleen)? Jos Sui-Hing on sun mielestä suihinottoa muistuttavaa niin vika on vaan sun omassa likasessa mielikuvituksessas, käys tekemässä netissä testejä alitajunnan vaikutuksesta, siellä on esim. yks kuva jossa lapset ja normaalit näkee delfiinejä ja miehet alastomia naisia jos on tarpeeks likainen mielikuvitus.

Rasismikortin esiinveto tässä on typeryksen merkki. Ei karikatyyrit ole koskaan olleet merkki rasismista, mieti vähän mitä on oikea rasismi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe