Moi,
Tarvitsisin yksityisopettajaa, joka auttaisi pääsemään yhden C99-kurssin läpi. Haluaisin itse oppia ohjelmoimaan, mutta en ymmärrä C-kielestä mitään. Joten lähdettäisiin perusteista ja yhdessä tekemään näitä tehtäviä.
Olisin valmis korvaamaan käyttämästäsi ajasta, olisi parempi jos olisit pääkaupunkiseudulta, mutta myös jonkinlainen verkko-opetuskin käy.
Asialla oli kiire.
Haetaan C99-kielen yksityisopettajaa
12
423
Vastaukset
- -tadaa
Mitä on kurssin aiheena, koska tuskin koko C:tä käytte läpi.
Ja mulla olisin hyvin aikaakin kun työtön olen.- Ode100
Kurssin aihe on, että oppisi C99-ohjelmointikielen perusteet ja oppisi toteuttamaan lyhyitä ohjelmia.
Sisältää: kielen peruskäsitteet, suoritusmallin ja toteutustekniikoita. - myslihattu
Ode100 kirjoitti:
Kurssin aihe on, että oppisi C99-ohjelmointikielen perusteet ja oppisi toteuttamaan lyhyitä ohjelmia.
Sisältää: kielen peruskäsitteet, suoritusmallin ja toteutustekniikoita.Kyllä mä voin sut tohon opettaa :)
Ohjelmoinnin perusteet on helpot.
perus tietotyypit,
Toistolausekkeet,
ehtolausekkeet.
Noilla se suurin osa ohjelmista tehdään. - myslihattu
Ode100 kirjoitti:
Sisältää: kielen peruskäsitteet, suoritusmallin ja toteutustekniikoita.Mutta paras tapa kuitenkin oppia on, että menet jollekkin sivustolle
missä käsitellään C:tä
Ja teet niitä harjoituksia, ja kun tulee ongelma mistä et pääse yli, niin kysy.
Toivon mukaan joku antaa sulle oikeen vastauksen, ja ymmärrät miksi se menikin tällä tavalla.
Vähän kun matikassa, se ei riitä, että tiedät lopputuloksen vaan pitää ymmärtää miksi siihen tulokseen päädyttiin.
Itse olen ohjelmointini oppinut ja välillä se oli sellasta pään seinään lyöntiä, kun ei ollut ketään jolta kysyä. - Ode100
myslihattu kirjoitti:
Mutta paras tapa kuitenkin oppia on, että menet jollekkin sivustolle
missä käsitellään C:tä
Ja teet niitä harjoituksia, ja kun tulee ongelma mistä et pääse yli, niin kysy.
Toivon mukaan joku antaa sulle oikeen vastauksen, ja ymmärrät miksi se menikin tällä tavalla.
Vähän kun matikassa, se ei riitä, että tiedät lopputuloksen vaan pitää ymmärtää miksi siihen tulokseen päädyttiin.
Itse olen ohjelmointini oppinut ja välillä se oli sellasta pään seinään lyöntiä, kun ei ollut ketään jolta kysyä.Antaisitko sähköpostiosoitteesi, niin voidaan sopia jotain asiasta...
- ope ;)
Ode100 kirjoitti:
Antaisitko sähköpostiosoitteesi, niin voidaan sopia jotain asiasta...
email.
[email protected] - Ode100
pikkumyyonkyy kirjoitti:
Unohda toi edellinen ja vastaa tähän!
Kiire olisi, hyviä opettaja vaihtoehtoja otetaan vastaan.
lähettäkää itsestänne tietoa osoitteeseen "[email protected]"
jos teillä olisi kiinnostusta opettaa. - pentti.pepsodentti
Ode100 kirjoitti:
jos teillä olisi kiinnostusta opettaa. - oijosidfjosidfjodsif
Ode100 kirjoitti:
jos teillä olisi kiinnostusta opettaa.Mikä sulle kelpaa, trolli?
- Ode100
oijosidfjosidfjodsif kirjoitti:
Mikä sulle kelpaa, trolli?
Ilmeisesti ei löydy ketään c-koodaria jolle kelpais käteiskorvaus pienestä vaivasta.
Olisi nakki homma.
[email protected] - Tyhjät päät
Ode100 kirjoitti:
Ilmeisesti ei löydy ketään c-koodaria jolle kelpais käteiskorvaus pienestä vaivasta.
Olisi nakki homma.
[email protected]Kielioppisi on jostain syystä niin kammottavan alhaisella tasolla, etten usko, että jo senkään perusteella olisit selvinnyt mainitsemasi oppilaitoksen pääsykokeesta. Toisaalta voimakas taipumuksesi delegointiin saattaisi antaa aihetta epäilylle, että olet selvittänyt em pääsykokeen esmes faijan ansioilla, joilla aiot viittauksista käteisiin masusuoritteisiisi päätellen selvittää tämän kurssinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855