En ymmärrä miehen seksuaalisuutta

nainen-

Voisiko joku valaista mitä se on. Naisena haluaisin mennä rakkaudesta seksiiin. Miessukupuoli tuntuu menevän seksistä rakkauteen tai jättää rakkauden väliin. Tai älyllisen kanssakäymisen. Mistä on kyse?

En ymmärrä mitä kivaa on puhelinseksissä ja muussa sellaisessa, en saisi siitä mitään. Lisäksi miessukupuoli (jotkut) eivät ota huomioon, että nainen ei syty yhtä nopeasti. Miksi mies runK* ja kertoo siitä? Mitä minä teen sillä tiedolla?!

Kontrollifriikkiä en pysty edes miellyttämään vaikka kuinka yrittäisi, aina on naisessa jotain vikaa. Vaikka tekisi akrobaattisen esityksen. Mies ei ole edes kiitollinen sellaisesta. Miksi mies ei ota naista huomioon? (Enkä tarkoita nyt niitä jotka ottavat).

Naisena en halua erottaa välittämistä ja seksiä, ellei ole kyse yksinäisestä fantasiasta, yksin. En ymmärrä miten mies pystyy. Eikä välitä yhtään toisesta osapuolesta, että seksi vain on kiinnostavin. Nainen saa vain stressin, jos yrittää miellyttää kontrolloivaa henkilöä.

On varmaan erilaisia miehiä, mutta en ole koskaan tavannut.

12

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta selkeää

Ihmettelet : Miessukupuoli tuntuu menevän seksistä rakkauteen tai jättää rakkauden väliin. Tai älyllisen kanssakäymisen. Mistä on kyse?

Vastaan: Seksuaalisuudesta.

Ajattelen : Sotket seksuaalisuuden jutteluun ja rakastamiseen.
      Toki oikea rakkaus täyttyy seksuaalisuuteen.
      Nykyään ollaan pinnallisia, nopeita ja tehokkaita.
      Miksi joku toivoisi muuta ?
      Eikös kaikki halua menestyä, olla kauniita ja rohkeita ?
      :D
      Vaikka olen erilainen, niin ihmisyydessä on omat uransa, joissa ihminen käyskentelee.
      Mies ei olisi mies, jos se olisi nainen.
      Aivan mahtavaa se pieni ero !

• nainen-

Jos mies harrastaa vain seksiä, eikä koskaan keskustele, niin siitä on välittäminen kaukana - ainakin se tuntuu siltä naisesta. Normaali mies kykenee keskusteluun ja pitää naista arvossa, häntä kiinnostaa kuulla hieman naisen asiat ja kertoo omistaankin. Yleistä positiivista keskustelua. Ei tietenkään seksin aikana "rassasinpa konetta töissä", vaan muuten. Ei silloin ole sotkettu mitään asioita toisiinsa. Mykkiä miehiä riittää, ja jotka eivät pysty läheisyyteen kuin seksin aikana enimmäkseen. Toisen kädestä pitäminenkin olisi niin kauheaa.

Minä en ole pinnallinen joka asiassa, ja ihmettelen miesten pinnallisuutta ihmissuhteissa.

Pieni ero? Aivan järjetön ero joka johtaa naisten yksinäisyyteen ja yksineloon. Mies vaihtaa naista kuin sukkaa, ja nainen yrittää välittää.

• . . . .
        nainen- kirjoitti:

Jos mies harrastaa vain seksiä, eikä koskaan keskustele, niin siitä on välittäminen kaukana - ainakin se tuntuu siltä naisesta. Normaali mies kykenee keskusteluun ja pitää naista arvossa, häntä kiinnostaa kuulla hieman naisen asiat ja kertoo omistaankin. Yleistä positiivista keskustelua. Ei tietenkään seksin aikana "rassasinpa konetta töissä", vaan muuten. Ei silloin ole sotkettu mitään asioita toisiinsa. Mykkiä miehiä riittää, ja jotka eivät pysty läheisyyteen kuin seksin aikana enimmäkseen. Toisen kädestä pitäminenkin olisi niin kauheaa.

Minä en ole pinnallinen joka asiassa, ja ihmettelen miesten pinnallisuutta ihmissuhteissa.

Pieni ero? Aivan järjetön ero joka johtaa naisten yksinäisyyteen ja yksineloon. Mies vaihtaa naista kuin sukkaa, ja nainen yrittää välittää.

Jos mies harrastaa vain seksiä, eikä koskaan keskustele, niin siitä on välittäminen kaukana - ainakin se tuntuu siltä naisesta. Normaali mies kykenee keskusteluun ja pitää naista arvossa, häntä kiinnostaa kuulla hieman naisen asiat ja kertoo omistaankin.
        ====Tiedätkö, että ei naista voi arvostaa, jos se ei ole arvostuksen arvoinen?
        Samoin varmaan miestenkin kanssa.

Mykkiä miehiä riittää, ja jotka eivät pysty läheisyyteen kuin seksin aikana enimmäkseen.

====En epäile mykkyyttä, jos puhut paljon. Jos 2 ihmistä puhuu ja toinen on hiljaa, niin eikö silloin vika ole jossakin? Joko toinen puhuu liikaa, on liian päällekäyvä tai puhuu muuten omituisia. Jokuhan on pielessä.
        Jos näin tapahtuu sinun kanssasi, niin seuraile syitä itse, sillä olet pää-osassa.

==== Luulen että ihmettelet miestä, et miehen pinnallisuutta. Muistat varmaan edelleen, että mies ei ole nainen.

Pieni ero? Aivan järjetön ero joka johtaa naisten yksinäisyyteen ja yksineloon.
        ==== Pieni ero, mutta voi tuntua suurelta, koska mies on mies, eikä nainen.

Mies vaihtaa naista kuin sukkaa, ja nainen yrittää välittää.
        ==== Epäterve kuva sinulla miehestä. Ehkä kuvailemiasikin on, mutta siihen ei kannata aikaansa laittaa.
        Normi mies välittää naisestaan, rakastaa ja arvostaa. Ei elämä ole pelkkää seksiä, vaikka se parisuhteen tärkeitä asioita onkin.

• .........

Ne ovat kaksi eria asiaa, joita on käsiteltävä erikseen.

• nainen-

Voin olla vain henkilön kanssa jonka kanssa haluaisin suhteen ja josta pidän erityisesti, miellyttävyys. Olen nainen.

• Pöytä toisin päin

Niin se tuntuu pysyvän nainenkin mysteerinä useille miehille että tasoissa ollaan. Onnellisia lienevät vain homot ja lesbot.

• nainen-

Olet oikeassa. Mysteeriä riittää.

• seksuaalisuutta

Voisiko joku valaista mitä se on. Naisena haluaisin mennä rakkaudesta seksiiin. Miessukupuoli tuntuu menevän seksistä rakkauteen tai jättää rakkauden väliin.
      ¿ joo eikö olekin kamalaa, että miehet on erilaisia kuin naiset. Oliko yllätys sinulle, että miehillä seksi on eri asia kuin rakkaus. Se on tuo rakastuminen kovin stressaavaa – hyvä pano taas on paras stressinpoistokeino.

Tai älyllisen kanssakäymisen. Mistä on kyse?
      ¿ itseään älykkäänä pitävä nainen lienee yleensä toivoton friikki joka ei edes halua ymmärtää miestä, eikä osaa nauttia – viisas alistumisen hallitseva taas on ihan päinvastainen naislaji.

En ymmärrä mitä kivaa on puhelinseksissä ja muussa sellaisessa, en saisi siitä mitään.
      ¿ onko niin, että tiedtät kokeilematta ettei saisi mitään. Tässäkin asiassa me miehet olemme erilaisia, emme tiedä kokeilematta edes sitä saako naiselta mitään ja jos niin saako lahnaa vai laatulihaa.

Lisäksi miessukupuoli (jotkut) eivät ota huomioon, että nainen ei syty yhtä nopeasti.
      ¿ tohon on paha vastata kun en ole miehiä testannut, omalta osaltani tuo on järjetön väite. Mistä ihmeestä sait tietää, että kaikki miehet syttyy nopeasti ja kaikki naiset syttyy hitaasti?

”Miksi mies runK* ja kertoo siitä? Mitä minä teen sillä tiedolla?!”
      ¿ lieneekö kysymys vain miehen ns. avoimmuudesta ja siitä, että runK* voittaa aina laadussa lahnan?
      ja vastaanpa kysymyksellä: ”puhelinseksissä ja muussa sellaisessa, en saisi siitä mitään” mitä sinä teet sillä tiedolla?

”En ymmärrä miten mies pystyy. Eikä välitä yhtään toisesta osapuolesta, että seksi vain on kiinnostavin. Nainen saa vain stressin, jos yrittää miellyttää kontrolloivaa henkilöä.”
      ¿ no voi, voi kylläpä on kamalaa olla nainen joka on onnistunut naimaan henkilön. Tuohon ei taida auttaa kuin sukupuolenvaihdos.

”On varmaan erilaisia miehiä, mutta en ole koskaan tavannut.”
      ¿ joo näin se on. Mistähän se tulle, että joku nainen pyydystää aina vain miehiä jotka on naisia ymmärtämättömiä kontrollifriikkejä. Toiset taas löytää aina mieluisen kumppanin ja eikun naatiskelee?

Miehen seksuaalisus, mitä se on:
      summa summarum
      – perimmäinen tarkoitus on löytää hyvä kumppani suvunjatkamistarkoitukseen
      – haluaa seksiä (yleisimmin naisen kanssa)
      – nauttii naisen iskemisestä ja tyydyttämisestä
      – parhaillaan se on elämisen laadun välikappale

• nainen-

Naisena olen henkinen ihminen ja minusta seksi ei voi olla joku likainen nylkytys vain, jolle mies nauraa jossain nurkan takana. Pitäisi välittää muustakin kuin itsestään.

Vai stressinpoistokeino. Minä saan kauhean stressin kun kiireinen, säheltävä mies, joka ajattelee vain itseään luulee harrastavansa seksiä kanssani.

Minusta älykäs nainen yrittää pitkään ymmärtää miestä (vuosia), kunnes huomaa että se on täysin mahdotonta koska mies ei välitä naisesta yhtään. Riippuu toki tapauksesta täysin! Älykkyys on hieno asia, jos sitä käyttää oikein, ei mikään friikki.

Alistuminen ei kiinnosta naista aina, vaan tasa-arvo. Jos se on hetken leikki niin ok (ja mies arvostaa naista), mutta on miehiä jotka käyttävät sitä väkivaltaan ja toisen satuttamiseen, leikin varjolla.

Mielestäni puhelinseksi on käsittämätöntä. Joku läähättää ja kertoo runk* työpaikan vessassa tyyliin. Mitä siitä pitäisi saada? Vähän sama kuin se huono vitsi että "räplää itsesi märäksi". :/

On tutkittu että naiset syttyvät joskus hitaammin (tutkimuksia on uutisissa ollut aina välillä, ja itsekin kokenut saman). Yksilökohtaista, mutta useammin niinpäin! En ole nähnyt hitaasti syttyvää miestä ikinä. Naisilla alkaa usein kunnon seksielämää vasta kolmekymppisenä (jos on oma mies), miehillä jo varhain. Ehkä juuri siksi jos on osaamattomia kumppaneita ollut.

"runK* voittaa aina laadussa lahnan?" Ai, niiden nettirunk*jien naiset olivatkin lahnoja.. juujuu.. Edelleen ihmettelen mitä teen sillä tiedolla että mies runk* ja kertoo siitä. Tai mies kertoo netissä tuntemattomalle aina "minua haluttaa". Mitä teen tiedolla, en mitään. Varmasti usea nainen on samaa mieltä että seksiruikutus on rasittavaa, se ei tuo mitään kuin sille miehelle itselleen. Miehestä tulee epäkypsä ja ahdisteleva kuva silloin valitettavasti.

"voi kylläpä on kamalaa olla nainen joka on onnistunut naimaan henkilön" Olen ihan sinkkunainen. Sori. Sukupuolenvaihdos ei kiinnosta, kuten ehdotit.

"Mistähän se tulle, että joku nainen pyydystää aina vain miehiä jotka on naisia ymmärtämättömiä kontrollifriikkejä." En pyydystä miehiä. Minulla on harvoin suhteita koska haluan rakastaa ja että se on kunnon suhde.

"Toiset taas löytää aina mieluisen kumppanin ja eikun naatiskelee?" Ehkä he hankkivat useita seksikumppaneita ja ottavat parhaan. Minä en halua useita seksisuhteita. He ovat ehkä myös aktiivisia liikkumaan monenlaisissa paikoissa, minä en ole yhtä aktiivinen.

"– perimmäinen tarkoitus on löytää hyvä kumppani suvunjatkamistarkoitukseen"

Ateistilla varmaan näin. Mutta on henkisiä ihmisiä, joilla on muitakin tarkoituksia. Välittäminen, kahden ihmisen tärkeä suhde, romantiikka seksin lisäksi jne. Yhdessä kasvaminen eteenpäin. Yhteisiä asioita tai keskusteluja. Kenties ihan rakkaus. Jne jne.

"– haluaa seksiä (yleisimmin naisen kanssa)"

Nainenkin haluaa seksiä, hyvää sellaista.

"– nauttii naisen iskemisestä ja tyydyttämisestä"

Onneksi kaikki eivät ole ns. pelimiehiä jotka murskaavat sydämiä. On naisia jotka hakevat pelkkää seksiä, se sopisi paremmin myös pelimiehille.

"– parhaillaan se on elämisen laadun välikappale"

Ei se ole naiselle jos mies ei sitoudu tai välitä toisesta yhtään. Voi jäädä ilman jos ei löydä sopivaa. Niin.

• Hausmann55
        nainen- kirjoitti:

Naisena olen henkinen ihminen ja minusta seksi ei voi olla joku likainen nylkytys vain, jolle mies nauraa jossain nurkan takana. Pitäisi välittää muustakin kuin itsestään.

Vai stressinpoistokeino. Minä saan kauhean stressin kun kiireinen, säheltävä mies, joka ajattelee vain itseään luulee harrastavansa seksiä kanssani.

Minusta älykäs nainen yrittää pitkään ymmärtää miestä (vuosia), kunnes huomaa että se on täysin mahdotonta koska mies ei välitä naisesta yhtään. Riippuu toki tapauksesta täysin! Älykkyys on hieno asia, jos sitä käyttää oikein, ei mikään friikki.

Alistuminen ei kiinnosta naista aina, vaan tasa-arvo. Jos se on hetken leikki niin ok (ja mies arvostaa naista), mutta on miehiä jotka käyttävät sitä väkivaltaan ja toisen satuttamiseen, leikin varjolla.

Mielestäni puhelinseksi on käsittämätöntä. Joku läähättää ja kertoo runk* työpaikan vessassa tyyliin. Mitä siitä pitäisi saada? Vähän sama kuin se huono vitsi että "räplää itsesi märäksi". :/

On tutkittu että naiset syttyvät joskus hitaammin (tutkimuksia on uutisissa ollut aina välillä, ja itsekin kokenut saman). Yksilökohtaista, mutta useammin niinpäin! En ole nähnyt hitaasti syttyvää miestä ikinä. Naisilla alkaa usein kunnon seksielämää vasta kolmekymppisenä (jos on oma mies), miehillä jo varhain. Ehkä juuri siksi jos on osaamattomia kumppaneita ollut.

"runK* voittaa aina laadussa lahnan?" Ai, niiden nettirunk*jien naiset olivatkin lahnoja.. juujuu.. Edelleen ihmettelen mitä teen sillä tiedolla että mies runk* ja kertoo siitä. Tai mies kertoo netissä tuntemattomalle aina "minua haluttaa". Mitä teen tiedolla, en mitään. Varmasti usea nainen on samaa mieltä että seksiruikutus on rasittavaa, se ei tuo mitään kuin sille miehelle itselleen. Miehestä tulee epäkypsä ja ahdisteleva kuva silloin valitettavasti.

"voi kylläpä on kamalaa olla nainen joka on onnistunut naimaan henkilön" Olen ihan sinkkunainen. Sori. Sukupuolenvaihdos ei kiinnosta, kuten ehdotit.

"Mistähän se tulle, että joku nainen pyydystää aina vain miehiä jotka on naisia ymmärtämättömiä kontrollifriikkejä." En pyydystä miehiä. Minulla on harvoin suhteita koska haluan rakastaa ja että se on kunnon suhde.

"Toiset taas löytää aina mieluisen kumppanin ja eikun naatiskelee?" Ehkä he hankkivat useita seksikumppaneita ja ottavat parhaan. Minä en halua useita seksisuhteita. He ovat ehkä myös aktiivisia liikkumaan monenlaisissa paikoissa, minä en ole yhtä aktiivinen.

Ateistilla varmaan näin. Mutta on henkisiä ihmisiä, joilla on muitakin tarkoituksia. Välittäminen, kahden ihmisen tärkeä suhde, romantiikka seksin lisäksi jne. Yhdessä kasvaminen eteenpäin. Yhteisiä asioita tai keskusteluja. Kenties ihan rakkaus. Jne jne.

Onneksi kaikki eivät ole ns. pelimiehiä jotka murskaavat sydämiä. On naisia jotka hakevat pelkkää seksiä, se sopisi paremmin myös pelimiehille.

Ei se ole naiselle jos mies ei sitoudu tai välitä toisesta yhtään. Voi jäädä ilman jos ei löydä sopivaa. Niin.

Moi, Ensireaktioni tuosta tunneoksennuksestasi on se, että olet nostanut itsesi jollekin jalustalle ja katselet sieltä ylimielisesti koko miessukupuolta jota pidät henkisesti ja moraalisesti itseäsi alempana rotuna.

Miten voit pienessä mielessäsi kuvitella että juuri sinun seksuaalisuutesi on ainoa oikea ja miehesi seksuaalisuus on väärää?

Sitä paitsi olen törmännyt naisiin jotka käyttäytyvät juuri samalla tavalla kuin kuvailemasi mies. Samoin on miehiä jotka eivät voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn muun kuin sen oikean kanssa, mutta he eivät varmaan mielestäsi ole kovin jännittäviä. Olet yleistänyt hieman liikaa. Ihmiset ovat yksilöitä.

• seksuaalisuutta
        nainen- kirjoitti:

miehen seksuaalisuutta. Voisiko joku valaista mitä se on.
        Ateistilla varmaan näin. Mutta on henkisiä ihmisiä, joilla on muitakin tarkoituksia.

Jos noin on niin voisitko valaista mitä on ei-ateistin (henkisen ihmisen) seksuaalisuus?

Miksi kattaisesi, omasta mielestä henkinen neiti-ihminen paneskelee tuolaisen kuvaamasi miehen kanssa joka jättää rakauden väliin ja menee suoraan seksiin ja runK*, runK* ja sitten vielä mies runK* ja kertoo siitä eikä siinä vielä kaikki, kaiken tuon päälle vielä puhelinseksiä?

Miksi kaltaisesi itseään älyllisenä pitävä sinkkunainen tekee akrobaattisia esityksiä kuvaamasi kaltaiselle miehelle?

• että:

Lapsenkasvatusen parhaina asiantuntijoina pitävät itseään lapsettomat vanhatpiiat?
      Ja kaltaisesi naiset joita ei ole koskaan naitu aikuisten oikeasti.

Tuollaisella mielikuvituksella löytää näköjään monenmoisia vikoja kaikissa miehissä.

Teeppä pieni kokeilu:
      Heittäydy ihan tyhmäksi ja anna aikuisen miehen panna itseäsi kunnolla, hyvällä onnella saatat oppia ymmärtämään jotakin todellista seksistä ja miehistä. Jos ei kerta auta niin kannattaa uusia kokeilu riittävän monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe