Tähän ketjuun veikkauksia siitä koska Tuokkola saa potkut. Lähimmäksi veikanneelle palkinnoksi KalPa-tuotepaketti.
Itse veikkaan että 15.10.2011.
Tuomas Tuokkola
2
382
Vastaukset
- Ojalankangas
Aika huonosti veikattu ,kun KalPa on ykkösenä
Tuokkola taitaa saada tänään (15/10) palkankorotuksen :) - Juha822222
Tuokkola on luonut hienon systeemin, tuonut lisää suoraviivaisuutta Kalpaan mutta pitänyt Pekka Virran kiekkokontrollijääkiekon Kuopiossa mut tuonut omaa lisäänsä siihen.
Tyhmempikin tajuaa sen.
Jääkiekon älykköjä, olemuksesta jo huomaa sen ja kuten Sihvonen Urheilulehdessä kehaisi Tuokkolaa.
Ite jo alkukaudesta huomasin selvän sävelen että Kalpa tulee olemaan kova joukkue tällä kaudella, erittäin potentiaalinen mitalisuosikki.
Nyt Kalpa ei enää jauha niin paljoa kulmamyllyjä kuin Virran aikana mut vastaisuudessa tullaan hyvänä rintamana kohti maalia, pelataan ns klap klap kiekkoa ja tässä soihtua kantavat Sakari Salminen ja Matti Kuparinen joista etenkin Salminen on valtakuntamme parhaimpia kiekollisen pelin maestroja, uskokaa tai älkää tai pitäkää mua tyhmänä aivan sama saatana lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991