Olen ollut nyt kolme päivää ilman opamoxia. Olen lähes päivittäin sitä käyttänyt neljän vuoden ajan (muutama päivä viikoassa oon ollu aina ilman ja muutaman kerran viikkoja). En ole huomannut vielä mitään vieroitusoireita. Pitäisikö niiden olla jo tähän mennessä tullu jos oisivat kovin voimakkaat? wikibediassa sanottiin kyllä,että oireita voi tulla 1-14 päivä käytön jälkeen,mutta mikä on oikeasti todennäköisyys sille,että niitä tulisi jos on esim.ollu viikon ilman eikä oo mitää oireita tullu...?
Voivatko opamoxin vieroitusoireet vielä tulla?
iiiiiiiiiiiiiiikkkkk
2269
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
En tiedä juuri tästä lääkkeestä, mutta monesta muusta on tullut parinkin viikon jälkeen lopettamisesta vieroitusoireita. Eli se voi olla mahdollista tämänkin lääkkeen kohdalla?.. Varmaan taas kovin yksilökohtainen asia. Vaikea sanoa.
Bentsot kyllä ilmoittaa päivän-parin sisällä vieroitusoireista jos niitä on tullakseen. Puoliintumisaika 4-14 tuntia, eli lääkeaineen pitäisi jo olla poistunut elimistöstäsi.