Hei. Aloitin täällä ketjun, jossa kysyin Tiukun apua Silminnäkijä ohjelmassa esiintyneen
herra Heinäahon seurakunnan selvittämiseksi.
Tiuku ei vastannut, mutta väitti kuitenkin seurakunnan selviävän ohjelmasta.
En pystynyt ohjelmasta seurakuntaa bongaamaan ja kysyin Tiukulta lisäapua.
Nyt en löydä koko keskustelua enää. Onko jjoku poistanut sen? Onko siihen joku kirjaillut
sopimattomia?
Auta nyt Tiuku pulassa, kun yleensä olet asioista perillä.
Tiukuko?
18
691
Vastaukset
- Tölöökö?Kö?
Siellä on tietääkseni ainakin kolme seurakuntaa.Joku niistä.
naatti on varmaan ruvennut poistelemaan kaikki muut aloitukset paitsi ne missä mainostetaan helvetintulen polttavaa voimaa.
- gayh8r
tässä yksi heinäahon teokraatisen koulun puheista :
http://www.youtube.com/watch?v=nhka5FDGei0- gayh8r
tässä heinäaho kentällä . esittelee kenttäautoansa.
http://www.youtube.com/watch?v=Q_0B4GqonQQ&NR=1 - 'pkyffgx
gayh8r kirjoitti:
tässä heinäaho kentällä . esittelee kenttäautoansa.
http://www.youtube.com/watch?v=Q_0B4GqonQQ&NR=1
- ÄLLISTYNYT LUKIJA
Onko MM täälläkin moderaattorina?
Ei tullut vastauksia ?
Kuka poistikaan?- TYhJääLÖpiNää
Ja ketjuja poistetaan..
Keskustelua = PAH !
- ei saa kysellähyshys
Tiuku komppaa MM:aa eikä tykkää semmosista kyselyistä ollenkaan.
- äläkysymitään.......
samoin MM......
En ole vielä keksinyt hyvää syytä sekaantua muiden asioihin. Jos keksin, niin palaan asiaan.
- hyponatremia
kun lainasit Vt-kirjallisuudesta tarkoituksiisi sopivan kohdan....
Olet varmaan vieläkin siitä aivotyöstä uuvuksissa, khihihiih....
Varo suolakurkkuja, ne turvottaa ja kerää nestettä elimistöön.
aivopöhö on ikävä asia.... - Orvokki:T
Käsitit väärin.
En minä pyytänyt sinua sekoilemaan muiden asioihin, vaan
ihan vain kertomaan tietosi.
Esimerkiksi missäkohdin TV2:n ohjelmaa tulee Heinäahon
seurakunta selväksi. Niinhän sinä siinä poistetussa ketjussa
esitit. - ----
Orvokki:T kirjoitti:
Käsitit väärin.
En minä pyytänyt sinua sekoilemaan muiden asioihin, vaan
ihan vain kertomaan tietosi.
Esimerkiksi missäkohdin TV2:n ohjelmaa tulee Heinäahon
seurakunta selväksi. Niinhän sinä siinä poistetussa ketjussa
esitit.taas olla kännissä, eikä muista mittään.
- kuivakurkku....
---- kirjoitti:
taas olla kännissä, eikä muista mittään.
Nasse-setä:
Syöppäs suolakurkkuja!
sinähän valitit etä juomat loppui kesken...
Mulla on kyllä sellanen aavistus,että suolakurkuista tuloo kauhia jano---
vai oliko se kankkunen? - Orvokki:T
Täällä jotkut sinua näkyvät syyttä suotta hökkyyttävän, mutta
minä kuitenkin luotan sinuun. Älä heitistä väitä.
Eli uskon sinun olevan hyvinkin perillä tämän Heinäahon edustamasta
seurakunnasta, kun kerran sanoit sen jo ohjemassakin ilmi tulleen.
Niin ole nyt niin kiltti ja meille kaikille muillekin tuo se julki! Olen nimittäin ainakin
itse niin tumpelo, että en mitenkään pysty tuosta esityksestä sitä bongaamaan.
Itseasiassa sinua voisivat myös tässä tukea ystäväsi Markku Meilo ja se joku
torninvartija, Vakkilako tuon nim inyt oli ja sitten tietysti herr Heinäaho itse.
Varmasti kun lukevat näitä juttuja kuitenkin, mutta hilijaa vain pysyttelevät.
Ihmetyttää sinänsä, miksi tehdä telsuun isolla vaivalla ohjelmia, mutta ei kuitenkaan
normaalin puhdepuuhan puitteissa vastata ja selvittää yksinkertaisia kysymyksiä?
Johanneksenpoikakin on ihan hiljaa, vaikka veliseureen sivuilla ei malttanut olla
mainitsematta olevansa sisäpiirissä tämän ohjelman suhteen. Eli kun Vakkila tiedotti
siellä tästä tuotannosta, niin JP ilmaisi olleensa jo pitkälti tietoinen asioita.
Mutta voi, minä tyhmä nainen! Minunhanpitää kohdistaa kysymykseni myös Johanneksen poikaan ja
Makku Meiloon ja Vakkila Torninvartijaan ja teihin kaikkiin, jotka tässä yhteyddessä tidotusta olette
jakaneet. Sen ponnaripäisen savolaisen nimeä en muista, mutta kuulut kutenkin joukkoon.
Eli tämä kysymys on tietysti kaikille teiile!
Niin ja vasiten toimittajalle, joka tietysti on tarkastanut, että kaikki toimittamansta tietoiskun
asiat pitää paikkansa!!!
Kun tietäväinen Tiuku ei vastaa, niin vastatkaa nyt joku muu teistä tietäväisistä!
Ihan kiälillä, notta: "Tänk juu". - sorbustilhi
"Minä olen lomalla, minä saan unohtaa mitä haluan." –Ruttuvaari © Oy Moomin characters Ltd
- facebookvitsi
hyponatremia kirjoitti:
kun lainasit Vt-kirjallisuudesta tarkoituksiisi sopivan kohdan....
Olet varmaan vieläkin siitä aivotyöstä uuvuksissa, khihihiih....
Varo suolakurkkuja, ne turvottaa ja kerää nestettä elimistöön.
aivopöhö on ikävä asia....mikä on seuraavan pidätyksesi syy?
Kusit poliisiauton konepellille - Orvokki:T
Orvokki:T kirjoitti:
Täällä jotkut sinua näkyvät syyttä suotta hökkyyttävän, mutta
minä kuitenkin luotan sinuun. Älä heitistä väitä.
Eli uskon sinun olevan hyvinkin perillä tämän Heinäahon edustamasta
seurakunnasta, kun kerran sanoit sen jo ohjemassakin ilmi tulleen.
Niin ole nyt niin kiltti ja meille kaikille muillekin tuo se julki! Olen nimittäin ainakin
itse niin tumpelo, että en mitenkään pysty tuosta esityksestä sitä bongaamaan.
Itseasiassa sinua voisivat myös tässä tukea ystäväsi Markku Meilo ja se joku
torninvartija, Vakkilako tuon nim inyt oli ja sitten tietysti herr Heinäaho itse.
Varmasti kun lukevat näitä juttuja kuitenkin, mutta hilijaa vain pysyttelevät.
Ihmetyttää sinänsä, miksi tehdä telsuun isolla vaivalla ohjelmia, mutta ei kuitenkaan
normaalin puhdepuuhan puitteissa vastata ja selvittää yksinkertaisia kysymyksiä?
Johanneksenpoikakin on ihan hiljaa, vaikka veliseureen sivuilla ei malttanut olla
mainitsematta olevansa sisäpiirissä tämän ohjelman suhteen. Eli kun Vakkila tiedotti
siellä tästä tuotannosta, niin JP ilmaisi olleensa jo pitkälti tietoinen asioita.
Mutta voi, minä tyhmä nainen! Minunhanpitää kohdistaa kysymykseni myös Johanneksen poikaan ja
Makku Meiloon ja Vakkila Torninvartijaan ja teihin kaikkiin, jotka tässä yhteyddessä tidotusta olette
jakaneet. Sen ponnaripäisen savolaisen nimeä en muista, mutta kuulut kutenkin joukkoon.
Eli tämä kysymys on tietysti kaikille teiile!
Niin ja vasiten toimittajalle, joka tietysti on tarkastanut, että kaikki toimittamansta tietoiskun
asiat pitää paikkansa!!!
Kun tietäväinen Tiuku ei vastaa, niin vastatkaa nyt joku muu teistä tietäväisistä!
Ihan kiälillä, notta: "Tänk juu".Tänne taas ehdin pitkästä aikaa.
Tiuku ja muut ovat kovasti kaikesta keskustelleet, mutta tähän
yksinkertaiseen kysymykseen ei vain vastausta tule.
Eli en pyydä muiden asiohin sekaantumaan, vaan ainoastaan kertomaan
tämän Heinäahon seurakunnan, missä hän vanhimmiston edustajana osallistui
oikeuskomiteaan (vai mikäseoli).
Tiuku esitti asian selviävän ohjelmasta, mutta ei suostu kertomaan sekosanoin,
missä kohdin, saati sanomaan suoraan seurakunnan nimeä.
Samoin muu asioista perillä oleva orkesteeri pysyy vaiti. Vai onko palstalla muuaalla
tämä heinäahon seurakunta jo tuotu julki? En nimittäin ole hetkeen ehtinyt
tilannetta seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602