Tiukuko?

Orvokki:T

Hei. Aloitin täällä ketjun, jossa kysyin Tiukun apua Silminnäkijä ohjelmassa esiintyneen
herra Heinäahon seurakunnan selvittämiseksi.

Tiuku ei vastannut, mutta väitti kuitenkin seurakunnan selviävän ohjelmasta.

En pystynyt ohjelmasta seurakuntaa bongaamaan ja kysyin Tiukulta lisäapua.

Nyt en löydä koko keskustelua enää. Onko jjoku poistanut sen? Onko siihen joku kirjaillut
sopimattomia?

Auta nyt Tiuku pulassa, kun yleensä olet asioista perillä.

18

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tölöökö?Kö?

      Siellä on tietääkseni ainakin kolme seurakuntaa.Joku niistä.

    • naatti on varmaan ruvennut poistelemaan kaikki muut aloitukset paitsi ne missä mainostetaan helvetintulen polttavaa voimaa.

    • gayh8r
      • gayh8r

      • 'pkyffgx

    • ÄLLISTYNYT LUKIJA

      Onko MM täälläkin moderaattorina?
      Ei tullut vastauksia ?
      Kuka poistikaan?

      • TYhJääLÖpiNää

        Ja ketjuja poistetaan..
        Keskustelua = PAH !


    • ei saa kysellähyshys

      Tiuku komppaa MM:aa eikä tykkää semmosista kyselyistä ollenkaan.

      • äläkysymitään.......

        samoin MM......


    • En ole vielä keksinyt hyvää syytä sekaantua muiden asioihin. Jos keksin, niin palaan asiaan.

      • hyponatremia

        kun lainasit Vt-kirjallisuudesta tarkoituksiisi sopivan kohdan....

        Olet varmaan vieläkin siitä aivotyöstä uuvuksissa, khihihiih....
        Varo suolakurkkuja, ne turvottaa ja kerää nestettä elimistöön.
        aivopöhö on ikävä asia....


      • Orvokki:T

        Käsitit väärin.

        En minä pyytänyt sinua sekoilemaan muiden asioihin, vaan
        ihan vain kertomaan tietosi.

        Esimerkiksi missäkohdin TV2:n ohjelmaa tulee Heinäahon
        seurakunta selväksi. Niinhän sinä siinä poistetussa ketjussa
        esitit.


      • ----
        Orvokki:T kirjoitti:

        Käsitit väärin.

        En minä pyytänyt sinua sekoilemaan muiden asioihin, vaan
        ihan vain kertomaan tietosi.

        Esimerkiksi missäkohdin TV2:n ohjelmaa tulee Heinäahon
        seurakunta selväksi. Niinhän sinä siinä poistetussa ketjussa
        esitit.

        taas olla kännissä, eikä muista mittään.


      • kuivakurkku....
        ---- kirjoitti:

        taas olla kännissä, eikä muista mittään.

        Nasse-setä:
        Syöppäs suolakurkkuja!
        sinähän valitit etä juomat loppui kesken...
        Mulla on kyllä sellanen aavistus,että suolakurkuista tuloo kauhia jano---
        vai oliko se kankkunen?


      • Orvokki:T

        Täällä jotkut sinua näkyvät syyttä suotta hökkyyttävän, mutta
        minä kuitenkin luotan sinuun. Älä heitistä väitä.

        Eli uskon sinun olevan hyvinkin perillä tämän Heinäahon edustamasta
        seurakunnasta, kun kerran sanoit sen jo ohjemassakin ilmi tulleen.

        Niin ole nyt niin kiltti ja meille kaikille muillekin tuo se julki! Olen nimittäin ainakin
        itse niin tumpelo, että en mitenkään pysty tuosta esityksestä sitä bongaamaan.

        Itseasiassa sinua voisivat myös tässä tukea ystäväsi Markku Meilo ja se joku
        torninvartija, Vakkilako tuon nim inyt oli ja sitten tietysti herr Heinäaho itse.
        Varmasti kun lukevat näitä juttuja kuitenkin, mutta hilijaa vain pysyttelevät.

        Ihmetyttää sinänsä, miksi tehdä telsuun isolla vaivalla ohjelmia, mutta ei kuitenkaan
        normaalin puhdepuuhan puitteissa vastata ja selvittää yksinkertaisia kysymyksiä?

        Johanneksenpoikakin on ihan hiljaa, vaikka veliseureen sivuilla ei malttanut olla
        mainitsematta olevansa sisäpiirissä tämän ohjelman suhteen. Eli kun Vakkila tiedotti
        siellä tästä tuotannosta, niin JP ilmaisi olleensa jo pitkälti tietoinen asioita.

        Mutta voi, minä tyhmä nainen! Minunhanpitää kohdistaa kysymykseni myös Johanneksen poikaan ja
        Makku Meiloon ja Vakkila Torninvartijaan ja teihin kaikkiin, jotka tässä yhteyddessä tidotusta olette
        jakaneet. Sen ponnaripäisen savolaisen nimeä en muista, mutta kuulut kutenkin joukkoon.

        Eli tämä kysymys on tietysti kaikille teiile!

        Niin ja vasiten toimittajalle, joka tietysti on tarkastanut, että kaikki toimittamansta tietoiskun
        asiat pitää paikkansa!!!

        Kun tietäväinen Tiuku ei vastaa, niin vastatkaa nyt joku muu teistä tietäväisistä!

        Ihan kiälillä, notta: "Tänk juu".


      • sorbustilhi

        "Minä olen lomalla, minä saan unohtaa mitä haluan." –Ruttuvaari © Oy Moomin characters Ltd


      • facebookvitsi
        hyponatremia kirjoitti:

        kun lainasit Vt-kirjallisuudesta tarkoituksiisi sopivan kohdan....

        Olet varmaan vieläkin siitä aivotyöstä uuvuksissa, khihihiih....
        Varo suolakurkkuja, ne turvottaa ja kerää nestettä elimistöön.
        aivopöhö on ikävä asia....

        mikä on seuraavan pidätyksesi syy?

        Kusit poliisiauton konepellille


      • Orvokki:T
        Orvokki:T kirjoitti:

        Täällä jotkut sinua näkyvät syyttä suotta hökkyyttävän, mutta
        minä kuitenkin luotan sinuun. Älä heitistä väitä.

        Eli uskon sinun olevan hyvinkin perillä tämän Heinäahon edustamasta
        seurakunnasta, kun kerran sanoit sen jo ohjemassakin ilmi tulleen.

        Niin ole nyt niin kiltti ja meille kaikille muillekin tuo se julki! Olen nimittäin ainakin
        itse niin tumpelo, että en mitenkään pysty tuosta esityksestä sitä bongaamaan.

        Itseasiassa sinua voisivat myös tässä tukea ystäväsi Markku Meilo ja se joku
        torninvartija, Vakkilako tuon nim inyt oli ja sitten tietysti herr Heinäaho itse.
        Varmasti kun lukevat näitä juttuja kuitenkin, mutta hilijaa vain pysyttelevät.

        Ihmetyttää sinänsä, miksi tehdä telsuun isolla vaivalla ohjelmia, mutta ei kuitenkaan
        normaalin puhdepuuhan puitteissa vastata ja selvittää yksinkertaisia kysymyksiä?

        Johanneksenpoikakin on ihan hiljaa, vaikka veliseureen sivuilla ei malttanut olla
        mainitsematta olevansa sisäpiirissä tämän ohjelman suhteen. Eli kun Vakkila tiedotti
        siellä tästä tuotannosta, niin JP ilmaisi olleensa jo pitkälti tietoinen asioita.

        Mutta voi, minä tyhmä nainen! Minunhanpitää kohdistaa kysymykseni myös Johanneksen poikaan ja
        Makku Meiloon ja Vakkila Torninvartijaan ja teihin kaikkiin, jotka tässä yhteyddessä tidotusta olette
        jakaneet. Sen ponnaripäisen savolaisen nimeä en muista, mutta kuulut kutenkin joukkoon.

        Eli tämä kysymys on tietysti kaikille teiile!

        Niin ja vasiten toimittajalle, joka tietysti on tarkastanut, että kaikki toimittamansta tietoiskun
        asiat pitää paikkansa!!!

        Kun tietäväinen Tiuku ei vastaa, niin vastatkaa nyt joku muu teistä tietäväisistä!

        Ihan kiälillä, notta: "Tänk juu".

        Tänne taas ehdin pitkästä aikaa.

        Tiuku ja muut ovat kovasti kaikesta keskustelleet, mutta tähän
        yksinkertaiseen kysymykseen ei vain vastausta tule.

        Eli en pyydä muiden asiohin sekaantumaan, vaan ainoastaan kertomaan
        tämän Heinäahon seurakunnan, missä hän vanhimmiston edustajana osallistui
        oikeuskomiteaan (vai mikäseoli).

        Tiuku esitti asian selviävän ohjelmasta, mutta ei suostu kertomaan sekosanoin,
        missä kohdin, saati sanomaan suoraan seurakunnan nimeä.

        Samoin muu asioista perillä oleva orkesteeri pysyy vaiti. Vai onko palstalla muuaalla
        tämä heinäahon seurakunta jo tuotu julki? En nimittäin ole hetkeen ehtinyt
        tilannetta seurata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe