Volvo 850 keskuslukitus

vara-avain taskussa

Onkohan vika vai ominaisuus, kun laittaa 850:n farkun takaluukun kiinni, niin keskuslukitus lukitsee kaikki ovat ja luukun. Auto alunperin rekisteröity Saksassa.

6

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Ovet menee kiinni vaikka avaimet olisi virtalukossa ja auto käy silloin kyllä on vikaa autossa.
      Onko keskulukituskapula Volvon eli 2 painikettaa toisessa lukee lock unlock ja toinen on se paniikkikytkin jos sitä painaa niin hälyt iskee päälle.
      Tarkista ne takaluukun saranoiden vieressä kulkevien johtonen kunto ettei missään olee nirhaumaa jolloin ne takaluukon lukko /muut lukot toimivat omaa elämää.

• 850 omistaja

Mulla oli vikana juuri takaluukun yläsaranan luona oleva johtojen läpivienti. Oli pinta kärsinyt johdoista sen verran et kun otti luukkua sulkiessa runkoon, löi keskuslukituksen päälle. Sieltä vois löytyä vika.

• volvo_puranen
        850 omistaja kirjoitti:

Mulla oli vikana juuri takaluukun yläsaranan luona oleva johtojen läpivienti. Oli pinta kärsinyt johdoista sen verran et kun otti luukkua sulkiessa runkoon, löi keskuslukituksen päälle. Sieltä vois löytyä vika.

Tuossa aloitusviestistä puuttui tuo ohje kuinka saat ne piuhat näkyviin.
        http://volvospeed.com/Repair/TailgateStruts.php

• volvo_puranen
        volvo_puranen kirjoitti:

Tuossa aloitusviestistä puuttui tuo ohje kuinka saat ne piuhat näkyviin.
        http://volvospeed.com/Repair/TailgateStruts.php

Unohtui sanoa että missä kunnossa se lukko on kun painat kiinni,kuuluko kolahdus kun siellä on sellainen kumityyny vaimentamassa iskua jolloin se lukko ei mene yksinään kiinni kun suljetaan takaluukku.

• vara-avain taskussa
        volvo_puranen kirjoitti:

Unohtui sanoa että missä kunnossa se lukko on kun painat kiinni,kuuluko kolahdus kun siellä on sellainen kumityyny vaimentamassa iskua jolloin se lukko ei mene yksinään kiinni kun suljetaan takaluukku.

Kiitokset Puraselle ja muille vastanneille. Kyllä vika siellä johtonipussa ilmeisesti on. Otin johdot esille ja niitä erikseen tutkin, en vain rikkinäistä kohtaa johdoista löytänyt, myös johtoliittimeen ruiskuttelin CRC:tä, mutta kun nippua liikuttelee, lukot paukahtavat kiinni. Täytynee hakea vahvemmat Tiimarit , ja kun taas jouto-aikaa tulee, niin tarkastellaan johtoja paremmalla näkökyvyllä.
        Purasen eläinystävät saivat pullakahvit!

• volvo_puranen
        vara-avain taskussa kirjoitti:

Kiitokset Puraselle ja muille vastanneille. Kyllä vika siellä johtonipussa ilmeisesti on. Otin johdot esille ja niitä erikseen tutkin, en vain rikkinäistä kohtaa johdoista löytänyt, myös johtoliittimeen ruiskuttelin CRC:tä, mutta kun nippua liikuttelee, lukot paukahtavat kiinni. Täytynee hakea vahvemmat Tiimarit , ja kun taas jouto-aikaa tulee, niin tarkastellaan johtoja paremmalla näkökyvyllä.
        Purasen eläinystävät saivat pullakahvit!

Pienet kodittomat eläimet kiittävät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe