Kirpputori Akseli kokemus

Asiakas/Myyjä

Hei, minulla tuli todella erikoinen kokemus Mankkaan Itsepalvelukirpputori Akselista. Tässä pääpiirteet. Sovin Akselin kanssa kokonaispalvelusta, jossa he siis hoitavat periaatteessa kaiken, kunhan vain toimitan heille tavarat. Tavaroita saa toimittaa Akseliin lisää viikon ajan sopimuksen allekirjoittamisesta. Näin tein useaan otteeseen. Akseli piti tavaroitamme lähes kuukauden, eikä lopputulos vastannut lähimainkaan omaa arvioitani kokonaismyynnistä. Otin Akseliin yhteyttä asiasta ja he lähettivät minulle kopiot päivän päätteiden tilityksistä, joista ei tosin selvinnyt kuin summa, jolla yhden päivän aikana oli kokonaisuudessaan aina myyty. He myös ilmoittivat, että myynti aloitettiin vasta 10 päivää sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen. Kävin kuitenkin useampaan otteeseen sen ensimmäisen viikon aikana Askelissa tuomassa lisää tavaraa ja itse omilla silmilläni näin tavarani heillä myynnissä. En käynyt kertaakaan enää Akselissa tämän jälkeen, joten on mahdotonta, että olisin nähnyt tavarani Akselin hyllyillä minään muuna ajankohtana. Seuraavan kerran kun siellä kävin, oli päivä, jolloin noudin vain rippeet pois. Mainitsin tästä Askelille useampaan otteeseen, mutta he eivät noteeraa tätä millään lailla. Eivät siis kommentoi sähköposteissaan mitenkään, että miten on mahdollista, että he kuitenkin myivät tavaroitani ennen kuin niitä alkoi näkymään tilityksissään. Tavaroitamme ei myöskään ole vain varastettu, sillä niitä oli Akselin vitriinissä, sekä varashälyttimillä varustettuina. Itsepalvelukirpputorit ovat sitä paitsi velvollisia korvaamaan varastetunkin omaisuuden. Olen nyt lähtenyt selvittämään asiaa, sillä Akselin kanssa yhteistyö ei suju. Haen nyt sitten muita vastaavia kokemuksia tässä muiden selvittelyiden lomassa ja odotellessa vastauksia...

Minulla oli siis Akselin kanssa sopimus kokonaispalvelusta, joten valitettavasti näitä kokemuksia ei välttämättä niin paljon löydy, sillä harvempi allekirjoittaa sopimuksen tästä kokonaispalvelusta. Jos kuitenkin joltain löytyy vastaavaa (vaikkei olisikaan kyse kokonaispalvelusta), niin kerrothan tarinasi. Voit laittaa sähköpostiinkin tulemaan.

Haluan vielä huomauttaa, että olen ollut "tavallisena" myyjänä Akselissa pariinkin otteeseen ennen tätä tapahtumaa. Myynti ei ollut silloinkaan mitään erikoisen hyvää, mutta minkäs sille voi... Ei nyt ollut muuten niistä kerroista sen huonompaakaan sanottavaa, joten uskaltauduin siis sopimaan kokonaispalvelusta. Kokemus nyt siis olikin todellinen pettymys. Toivottavasti kellekään muulle ei nyt enää käy samoin...

Jos sinulla on jotain aiheeseen liittyvää, niin otan mielelläni sähköpostia vastaan osoitteeseen [email protected]

1

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaa kovasti. Miten tämä asia eteni? Tuliko
      joskus jotain selvitystä Akselin puolelta jälkeenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe