Kirpputori Akseli kokemus

Asiakas/Myyjä

Hei, minulla tuli todella erikoinen kokemus Mankkaan Itsepalvelukirpputori Akselista. Tässä pääpiirteet. Sovin Akselin kanssa kokonaispalvelusta, jossa he siis hoitavat periaatteessa kaiken, kunhan vain toimitan heille tavarat. Tavaroita saa toimittaa Akseliin lisää viikon ajan sopimuksen allekirjoittamisesta. Näin tein useaan otteeseen. Akseli piti tavaroitamme lähes kuukauden, eikä lopputulos vastannut lähimainkaan omaa arvioitani kokonaismyynnistä. Otin Akseliin yhteyttä asiasta ja he lähettivät minulle kopiot päivän päätteiden tilityksistä, joista ei tosin selvinnyt kuin summa, jolla yhden päivän aikana oli kokonaisuudessaan aina myyty. He myös ilmoittivat, että myynti aloitettiin vasta 10 päivää sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen. Kävin kuitenkin useampaan otteeseen sen ensimmäisen viikon aikana Askelissa tuomassa lisää tavaraa ja itse omilla silmilläni näin tavarani heillä myynnissä. En käynyt kertaakaan enää Akselissa tämän jälkeen, joten on mahdotonta, että olisin nähnyt tavarani Akselin hyllyillä minään muuna ajankohtana. Seuraavan kerran kun siellä kävin, oli päivä, jolloin noudin vain rippeet pois. Mainitsin tästä Askelille useampaan otteeseen, mutta he eivät noteeraa tätä millään lailla. Eivät siis kommentoi sähköposteissaan mitenkään, että miten on mahdollista, että he kuitenkin myivät tavaroitani ennen kuin niitä alkoi näkymään tilityksissään. Tavaroitamme ei myöskään ole vain varastettu, sillä niitä oli Akselin vitriinissä, sekä varashälyttimillä varustettuina. Itsepalvelukirpputorit ovat sitä paitsi velvollisia korvaamaan varastetunkin omaisuuden. Olen nyt lähtenyt selvittämään asiaa, sillä Akselin kanssa yhteistyö ei suju. Haen nyt sitten muita vastaavia kokemuksia tässä muiden selvittelyiden lomassa ja odotellessa vastauksia...

Minulla oli siis Akselin kanssa sopimus kokonaispalvelusta, joten valitettavasti näitä kokemuksia ei välttämättä niin paljon löydy, sillä harvempi allekirjoittaa sopimuksen tästä kokonaispalvelusta. Jos kuitenkin joltain löytyy vastaavaa (vaikkei olisikaan kyse kokonaispalvelusta), niin kerrothan tarinasi. Voit laittaa sähköpostiinkin tulemaan.

Haluan vielä huomauttaa, että olen ollut "tavallisena" myyjänä Akselissa pariinkin otteeseen ennen tätä tapahtumaa. Myynti ei ollut silloinkaan mitään erikoisen hyvää, mutta minkäs sille voi... Ei nyt ollut muuten niistä kerroista sen huonompaakaan sanottavaa, joten uskaltauduin siis sopimaan kokonaispalvelusta. Kokemus nyt siis olikin todellinen pettymys. Toivottavasti kellekään muulle ei nyt enää käy samoin...

Jos sinulla on jotain aiheeseen liittyvää, niin otan mielelläni sähköpostia vastaan osoitteeseen [email protected]

1

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaa kovasti. Miten tämä asia eteni? Tuliko
      joskus jotain selvitystä Akselin puolelta jälkeenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe