M: Pomminvarma hevonen, ajettu ja ratsastettu. Ei pelkää liiken.

Har-Mi

Etsin rakastavaa perhettä hevoselleni joka lopettelee raviuraansa. Hevonen on vielä nuori, joten tämän kanssa voi puuhailla vielä pitkään. Hevonen on kiltti ja pomminvarma. Soveltuu myös lapsille.

mailaa osoitteeseen
[email protected]
jos kiinnostuit hevosesta.
Hinta 800e.

7

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinttuMaaria...

      pomminvarmaa hevosta ei ole olemassakaan.piste.

      • Harmitalli

        piste:)


      • hevosten sankari
        Harmitalli kirjoitti:

        piste:)

        lähtee ex-ravuri kiertoon.... Oletko tosiaankin tuon 800euron vaivainen? Anna sille ravurillesi sen verran arvoa, että jos itse olet niin pa. niin vie lopetettavaksi. Törkeätä tuollainen viimeiseen asti hyödyntäminen.Hyi!


      • kannatanlämminverisi
        hevosten sankari kirjoitti:

        lähtee ex-ravuri kiertoon.... Oletko tosiaankin tuon 800euron vaivainen? Anna sille ravurillesi sen verran arvoa, että jos itse olet niin pa. niin vie lopetettavaksi. Törkeätä tuollainen viimeiseen asti hyödyntäminen.Hyi!

        800e on hyvä hinta sellaiselle joka ei osaa paljoakaan/ei ole kunnolla ratsastettu.
        Itse ostin 400e lämppärin ja ihana onkin eikä tämä ole kiertoon lähdössä ! ja ei missään nimessä lopetettvaksi nuorikin kun on joillakin varmasti riittää ymmärrystä ostaa tuo hevonen. Miksi kaikki aina alkaa äyskimään hinnoista ja siitä että vie mieluummin lopetettvaksi....naurettavaa, jos toisille raha ei ole niin tärkeä asia niin ei ole (niinkuin tälle myyjälle)! monet antavat hyvään kotiin jopa ilmaiseksi !


    • Kiccis

      Hevonen löysi hyvän ja harrastavan kodin. :) Kiitos kaikille kyselijöille.

      Teuraaksi laitetaan sairaat ja vanhat. Syö tyty omaa ahteriasi jos nälkä on:):)

      Kirsi

    • muarii

      Kyllä eläke lämppärit ovat arvossaan, ainakin minun mielestä! Minua etoo sellaiset hevos super ihmiset, joiden mielestä hevonen joutaa teuraaksi jos se ei tuota rahaa raveissa tms. Hevonenn voi olla kuitenkin terapia eläin siinä kuin muutkin. Ystävä, harrastuskaveri ym ym. Sellaiseksi eläke hepat ovat aivan omiaan. Nimimerkillä kokemusta on.

    • Hebbahöberö

      Joo ei se raha aina ole se ykkösjuttu jos hepalleen etsii hyvää kotia, niin raha on usein vain "nimellinen" korvaus. Mielestäni hienoa jos ravuriksi ei ole tai tulee muita esteitä kotioloissa esim työpaikan vaihdos, oma sairastuminen tmv niin sillon hyvä uus koti on rahaa tärkeämpi... Hienoa et heppa löysi uuden kodin :) ja hienoa, että annoit sille "uuden" mahdollisuuden elää ja olla vaikka harrasteheppana uudessa kodissa, peukkuja :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe