No mies sitten otti muka osaa tällaiseen "liikennekampanjaan jonka lasku tuli tänään. ei oikiein itsekään muistanut asiaa kunnolla.Oli soitettu ja nyt tuli lasku 79,95 ja kopioitu paperinpsls mukamas joku diblomi meidän yritykselle.
ihmettelin kun firman osoite ruotsissa????? netistä löytyy heidän oudot sivut momenta.se ja rahat mukamas menee ruotsin ja suomen lapsille jotakin liinennturvallisuusvälineitä...empä usko..
puhelinnumero joka laskussa ei vastaa, outo naisääni sanoo että PALVELU EI OLE KÄYTÖSSÄ" ELI SINNE EI SIIS VOI SOITTAA...LAITOIN SÄHKÖPOSTIA SUOMEKSI JA ENGLANNIKSI PERUAKSENI KOKO HUIJAUSKAMPANJALASKUN KUN NETISTÄKÄÄN EI LÖYDY SIITÄ YHTÄÄN MITÄÄN OPETUS ALAN YMS SIVUILTA.
googlella ei mitään muuta kuin yksi keskstelu jossa joku opetusihminen vastaa ettei he ole osallisena tällaiselssa jutussa vuonna 2010.....
onko jollain mitään tietoa tästä?????
en todellakaan maksa laskua....voiko se muka mennä ulosottoon jos ei saa peruutusta heille perille, laskussa lukee 8 pv reklamaatio aika.....
kIITOS VASTANNEILLE!!!!!!!
monenta liikennekampanja???
KOTIKIRJANPITÄJÄ
0
497
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459