Kusen lorotus keskellä yötä!

Lorotus tökkii

Johan nyt on kumma ettei ihmiset osaa käyttäytyä normaalisti.
Joka yö herään siihen kun joku lorottaa kusta suoraan pöntön veteen ja lorotuksen päätyttyä tulee se ainainen pieraisu.
Oksettavan alhaista käytöstä, onko se niin vaikeaa sihdata siihen porsliiniseinään.? Täh?

25

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suivaantunut

      oli joskus kerrostalossa sänky suihkuhuoneen seinän vieressä. No siinä asunto jonossa kaikilla oli suihkuhuone-WC samassa kohtaa. Aina kun myöhäiselokuva loppui, alkoi kuseminen, kyllä se hyvin kuului.
      Oliko "vika" kusijoissa vai asunnon äänieristyksessä? Ainakaan huonetilat eivät antaneet sijoittaa sänkyä muualle.
      Ehkä kikkeli pissijät voisivat istua, pisin ajaksi, illalla ja yöllä....
      Mutta valittamista riittää jos haluaa
      Tässä asunto-osakeyhtiössä taasen osakas vaati yhtiökokousta huomauttamaan vuokra-asujalle ettei WC saa vetää yöllä? Ilmoitin haisevan vastalauseen..

    • tai jotain

      Voisko joku nainen laittaa ohjeet miten äänetön pissaaminen onnistuu? Siis olen nainen enkä voi sille mitään et sihisee ja lorisee vaan, en viitti enää yrittää itteeni taitella jotenki oudosti tms. Mulla kai sit enemmän nestettä ku yleensä naisilla vai?

      • äänetöntä elämää

        Nainen ei voi säädellä niin kuin mies pissaamisreittiä. WC-paperin toki voi laittaa veden päälle niin kaiku vähäksi aikaa hiljenee. Jos pierusta voi kirjoittaa niin miksei sitä voi päästääkin. Kun elimistön paineet ovat kovemmat kuin sosiaaliset paineet, niin pakko on pamauttaaa. Mistä voi tietää onko naapurilla jokin suolistosairaus? Mua ei paukuttelu haittaa, se saa vain hetkeksi hymyilemään. Positiivinen asia siis. Ja jos itsellä on elämää omassa asunnossa niin tuskin kenenkään pieru kuuluu. Eri asia jos haluaa kuunnella ja sitten valittaa. Siihen ei auta nuo korvatulpatkaan. En tiedä miten voi pierasta ilman ääntä? Neuvo viestiketjun aloittelija niin minäkin koetan toimia niin, ettei ääni kuulu. Sinulla on varmaan tosi viisas ratkaisu asiaan.


      • hxiohihu

        laita styroksii silppuu vessanpönttöön asioinnin ajaksi ja ota silppu pois pöntöstä ja heita kotitalousroskikseen.


      • MIES 1
        äänetöntä elämää kirjoitti:

        Nainen ei voi säädellä niin kuin mies pissaamisreittiä. WC-paperin toki voi laittaa veden päälle niin kaiku vähäksi aikaa hiljenee. Jos pierusta voi kirjoittaa niin miksei sitä voi päästääkin. Kun elimistön paineet ovat kovemmat kuin sosiaaliset paineet, niin pakko on pamauttaaa. Mistä voi tietää onko naapurilla jokin suolistosairaus? Mua ei paukuttelu haittaa, se saa vain hetkeksi hymyilemään. Positiivinen asia siis. Ja jos itsellä on elämää omassa asunnossa niin tuskin kenenkään pieru kuuluu. Eri asia jos haluaa kuunnella ja sitten valittaa. Siihen ei auta nuo korvatulpatkaan. En tiedä miten voi pierasta ilman ääntä? Neuvo viestiketjun aloittelija niin minäkin koetan toimia niin, ettei ääni kuulu. Sinulla on varmaan tosi viisas ratkaisu asiaan.

        Kun lammaspaimenmiestään. Sanojen mukaan Kykyä kyllä olisi, mutta missä konkreettiset näytöt.
        Hyvin herkästi painavat miehen alas esim. kotiaskareissa sun muissa ja suunapäänä ollaan sitämieltä sinä päpvänä ja toisena ollaankin jo erimieltä.
        Ja voi sitä saatanan valituksien repertuaaria, ei ole aihetta mistä naiset eivät voisi valittaa...!
        Kuset lävähtää housuun, niin jos ei miehen vika, niin naapurin..
        Perusteluina aina menkat, joko tulossa, käynnissä olevat tai sitten jälkipoltto, jolloin uusia taas odotellaan.
        Todella epätasapainoisia.


      • .

        ääni on ihan eri kun se tulee 80-90 cm korkeudelta kapeana suihkuna VETEEN.
        Sihinä ja lorina ei kuulu viereisiin asuntoihin.


    • tekisin jos

      Pakko päästää seisaaltaan kun istuessa tuntuu epämieluisalta uittaa sitä kylmässä vedessä.

      • uu utelias

        No voi tuon mäkin haluaisin siis nähdä. Miten pitkä sulla oikein on kun ylettyy veteen saakka jo on pitkä....


      • tee joo

        niin pitkä kuin luulet.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812078732691_uu.shtml
        Suomalaisherrojen sukukalleuksien keskipituus on 13,52 senttimetriä. SIIS JUHLAKUNNOSSA.
        Kustessa ei ole siis juhlakunnossa.
        WC pöntön syvyys on 25 cm joten se varmista kädellä että kusi menee pönttöön eikä tule laidan yli housuillesi.


      • isokankihemmo
        tee joo kirjoitti:

        niin pitkä kuin luulet.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812078732691_uu.shtml
        Suomalaisherrojen sukukalleuksien keskipituus on 13,52 senttimetriä. SIIS JUHLAKUNNOSSA.
        Kustessa ei ole siis juhlakunnossa.
        WC pöntön syvyys on 25 cm joten se varmista kädellä että kusi menee pönttöön eikä tule laidan yli housuillesi.

        Mulla on ainakin 21cm juhlakunnossa ja lepotilassa 17cm eli melkein osuu veteen.. repikää tästä pikkupilit.


      • .
        isokankihemmo kirjoitti:

        Mulla on ainakin 21cm juhlakunnossa ja lepotilassa 17cm eli melkein osuu veteen.. repikää tästä pikkupilit.

        ja sulla siis sama ongelma EI TURPOO.


      • 1+9
        uu utelias kirjoitti:

        No voi tuon mäkin haluaisin siis nähdä. Miten pitkä sulla oikein on kun ylettyy veteen saakka jo on pitkä....

        pieni pönttö :D


    • Gokkelis

      Koska n. puolet suomalaisista kärsii näistä lorottajahäiriköistä, eikö EU:lta voisi hakea mandaattia laittamaan nämä saastaiset häiriköt kuriin.
      Luulisin näin että turha tänne on mitään Guggenheimia suunnitella, jos suomalaiset eivät osaa edes vessassa asioida!
      Jättävät kuulemma vielä perseenkin pyyhkimättä.

    • ÄIJÄ-MIES

      Kusen aina pöntön veteen, se on tottumiskysymys. Ja naureskelen sille faktalle, että akat eivät voi kusta seisaaltaan, niinkuin MIES voi. Omassa kämpässäni kusen ja pieren JUST niin kuin haluan, ja nauran hienopieruille, joita se häiritsee.

    • Ärzyt

      En ymmärrä miksi naisten pitää puhua kotonaan sillä yleensä naispuolisen henkilön ääni on sen verran "korkea" että kuuluu seinästä läpi ja toinen asia on että miksi pitää ottaa niin pitkiä suihkuja aamulla esim 10min? eikö se riitä että 2min ja pois? Ja kolmas asia on että miksi pitää vuodattaa lavuaaria öisin kun käy esim. juomassa? eikö voi ottaa vaikka pulloihin vettä jääkaappin niin ei tarvitse yöllä hanaa käyttää

      • sdsavsddasds

        en tiiä muista mutta ite en ikinä ehtisi suihkua hoitaa 2minuutissa! ensin pesen naaman, sitten hiukset, sitten hoitoaine hiuksiin(vaikutusaika 2min!)siinä odotellessa peseydyn muuten. mun ns.nopea suihku kestää 5-7minuuttia. jos toi 10minuuttia on pitkä suihku niin mikähän mulla on pitkä suihku? se mun pitkä suihku kestää sen 30min! xD mikäs siinä kun vesilaskua ei tule vaan kuuluu vuokraan :P


      • Kaikkea sitä kuulee
        sdsavsddasds kirjoitti:

        en tiiä muista mutta ite en ikinä ehtisi suihkua hoitaa 2minuutissa! ensin pesen naaman, sitten hiukset, sitten hoitoaine hiuksiin(vaikutusaika 2min!)siinä odotellessa peseydyn muuten. mun ns.nopea suihku kestää 5-7minuuttia. jos toi 10minuuttia on pitkä suihku niin mikähän mulla on pitkä suihku? se mun pitkä suihku kestää sen 30min! xD mikäs siinä kun vesilaskua ei tule vaan kuuluu vuokraan :P

        Peset naamasi?! Siinähän se samalla tulee puhtaaksi kun on suihkussa, ei sitä erikseen tarvitse pestä. Hoitoainetta hiuksiin, se nyt aivan humpuukia, suhkushampoolla hiukset ja kaikki muutkin paikat, hyvin ehtii kahdessa minuutissa.

        Sitten ollaan olevinaan niin helvetin vihreitä mutta vettä surutta tuhlataan. Eihän naisilta mitään logiikaan tosin voikaan odottaa.

        Käy illalla suihkussa älä aamulla!


      • yks kaa naapuri
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Peset naamasi?! Siinähän se samalla tulee puhtaaksi kun on suihkussa, ei sitä erikseen tarvitse pestä. Hoitoainetta hiuksiin, se nyt aivan humpuukia, suhkushampoolla hiukset ja kaikki muutkin paikat, hyvin ehtii kahdessa minuutissa.

        Sitten ollaan olevinaan niin helvetin vihreitä mutta vettä surutta tuhlataan. Eihän naisilta mitään logiikaan tosin voikaan odottaa.

        Käy illalla suihkussa älä aamulla!

        Ei ole noita ongelmia omakotitalossa voi pissiä vaikka keskellä yötä, käydä suihkussa silloin kun huvittaa talon sisällä voi vaikka hyppiä koko yön jos huvittaa. Kesällä toki pitää huomioida naapurit ruohoa ei voi leikata ilta kymmenen jälkeen samoin autoa ei voi pestä. Voi autuus ja ihanuus omakotitaloa. Toki siinäkin sitten voi olla noita kyttääjä-naapureita, jotka ikkunalla seuraavat pää pitkällä koska ja miten ja kuka lähtee. Terkkuja vain naapurin akalle kukkapurkkien taa, laita matalammat kukat ettei tarvi varvistella niin pää nojossa.


      • Stadi on stadi
        yks kaa naapuri kirjoitti:

        Ei ole noita ongelmia omakotitalossa voi pissiä vaikka keskellä yötä, käydä suihkussa silloin kun huvittaa talon sisällä voi vaikka hyppiä koko yön jos huvittaa. Kesällä toki pitää huomioida naapurit ruohoa ei voi leikata ilta kymmenen jälkeen samoin autoa ei voi pestä. Voi autuus ja ihanuus omakotitaloa. Toki siinäkin sitten voi olla noita kyttääjä-naapureita, jotka ikkunalla seuraavat pää pitkällä koska ja miten ja kuka lähtee. Terkkuja vain naapurin akalle kukkapurkkien taa, laita matalammat kukat ettei tarvi varvistella niin pää nojossa.

        Osakkeessa voi kusta milloin huvittaa, samoin käydä suihkussa, sitä ei voida kieltää, normaalia elämää. Sisällä ei voi hyppiä, ei ainakaan yöllä mutta en minä hypi päivälläkään. Jos tahtoo juhlia menee ravintolaan joka on vieressä.

        Kiinteistövero, ainainen remontointi, lumityöt, lehden haravointi, puuhaa riittää. Eikä kaksi ihmistä omakotitaloa tarvitse, iso kaksio hyvältä paikalta parempi.


    • dsfj'påol

      Tässä taas huomaa, mikä on keskustelun taso täällä. Taitaa olla vammaiset tai muuten vaan vajakit äänessä!

    • Anonyymi

      Lorotuksen pitaa kuulua ja ppieru kuuluu siihen, se on kulttuuria. Olen keksinyt Lorotuksen vahvistimen, aion perustaa yrityksen valmistamaan ja markkinoimaan sita, tukihakemukset businesfinlandille on tehty. Omakotitalo asukkaatkin paase at osallisiksi suloisita aanisra

    • Anonyymi

      Soon poijat niin, että maalaiset kusoo lätäkköön ja kaupunkilaiset laitoihin.

      Kaupunkilaaset pilannu kasvukaudella pituuden tiukoilla farkuilla, kun maalla sai löysäs puntis vapaasti kasvaa.

    • Anonyymi

      Valitse yövieraasi paremmin !!!

    • Anonyymi

      Lorotus ja piereskely pitaisi kuulua Unescon ainsettoman kulttuuriperinteen luettelossa

    • Anonyymi

      Se on ihanaa , kun kuulee naapurin vessatoiminnot.
      Meidän talossa lorina ja kohina väheni huomattavasti, kun tehtiin viemäriremppa. Putket menevät eri kautta ja äänieristettiin hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe