Tuli tuossa mieleeni, että kuuluuko täällä puliseva porukka ammattiliittoon ?
Jo ei niin miksi ei?
Itse kuulun.
Kuulutteko muuten ammattiliittoon ???
21
836
Vastaukset
- iita naureskelee
Ei taida kuulua, kun on 20 lukijaa ja kukaan ei uskalla vastata ;))
- 9+0
Ei kuulu tälle palstalle!
- !!!!!!!!!!!!!!
Mitenniin?
Kysytäänhän täällä tietokoneista (oma palsta)
Telkkareista (oma palsta)
Tuomioista (oma palsta)
Rikollisuudesta (oma palsta)
??????????????????????????????????????????? - 19+8
!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Mitenniin?
Kysytäänhän täällä tietokoneista (oma palsta)
Telkkareista (oma palsta)
Tuomioista (oma palsta)
Rikollisuudesta (oma palsta)
???????????????????????????????????????????Yksityisasia !
- !!!!!!!!!!!!!!!
19+8 kirjoitti:
Yksityisasia !
Ei ole kysytty ETTÄ MIHIN, vaan vain...kuuluuko?
siis Juu vai Ei ?
Ja kyllä täällä on pahempiakin kyselty.........ett älä itke iines. - 9+0
!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ei ole kysytty ETTÄ MIHIN, vaan vain...kuuluuko?
siis Juu vai Ei ?
Ja kyllä täällä on pahempiakin kyselty.........ett älä itke iines.Iines nyt inuu ihan omiaan, iines kysyi jos et kuulu liittoon niin miksi et kuulu, iines on nyt hiukka liian utelias, ihmisten yksityisistä vakaumuksista.
Tottakai kuulun.
- Yhteinen asia.
Kuulun, ja ihan luottamusmiehiä ja ao:n hallituksessa.
- 9
SUPER , tottakai
työnantajana en voi kuuluakkaan mutta voisin tehdä liiton kanssa "työnantajasopimuksen".
aikoinaan työntekijänä erosin liitosta koska liitto ei nykyisin (ei silloinkaan enään) toiminut työntekijän
etujen ajajana, vaan nuoli työnantajien perspuolta.
työnantajasopimusta en ole ole suostunut tekemään juuri samoista syistä. ja myös siksi että minut yritettiin siihen pakottaa jopa uhkailemalla.
alunperin on idea liitosta kuitenkin ollut hyvä. nykyisin piilo- vale- kommunismia.- 12
hupaisa juttu
- 11,,,1
Jep. Kuulun.
- sakuli-ex
Ja olen ollut luottamus"miehenäkin", vaikka nykyään se kait on luottamushenkilö tasa-arvon nimissä. :-)))
- liittolainen
Tuohan nyt oli niin yksityinen asia, etteivät nämä palstalaiset voi millään vastata. Täällähän ei kenenkään muitakaan asioita ruodita, niin elä nyt helkkarissa tuollaista kysy.
Minä kerron sinulle, että kuulun liittoon ja olen kuulunut 40 vuotta. En ole kuulunut... koulusta suoraan 1/3 firman omistaja olen ollut, siitä sitten itse yrittämään
sähkärinhommia ja remppaa omiin nimiin tehnyt... tmi/ky ja viimeisin oy.
Toinen toiminimi myös on mulla ollut, voimailu-tarvikkeita,/oheissälää yms.- 2136
mummo se täällä tarinoi ja kertoo satujaan yhellä sivunikillään,buahahahaaaa
Kyllä.Työelämän alkutaipaleelta asti.Itsestään selvyys.
- 1+19
Siis noi tietokoneellaan vuorokaudesta toiseen istuvat tyhjäntoimittajatko?
Tyhmä kysymys!- keskustelupalstalain
Kuin nii tyhmä kysymys?
Mikset muuten vastannut itse kysymykseen, kuulutko liittoon?
Minä kuulun.
...kuulun liittoon mutta mihinkään luottamustehtäviin ei ole ollut kiinnostusta osallistua...
- twirl.vobbler
valtion palveluksessa ollessa . Meni työtuomioistuimeen touhu, et kivoja liitot sanoisinkos osaa olla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472