MIKSI HANNA SAI OMAN PALSTAN MUTTA ANTTI EI?
ME VAADIMME!
Antti Tuiskulle oma forum
16
711
Vastaukset
- minä
KOSKA HANNA VOITTI IDOLSIN!!!!!
- No niin
HANNA VOITTI IDOLSIN... JA ANTTI TULI KOLMANNEKS!!
EHKÄPÄ SEN TAKII... KANTSII ENSIN VÄHÄN MIETTII!!! - Aivopesu
No niin kirjoitti:
HANNA VOITTI IDOLSIN... JA ANTTI TULI KOLMANNEKS!!
EHKÄPÄ SEN TAKII... KANTSII ENSIN VÄHÄN MIETTII!!!Voittiko pikku g idolsin, kun hänellä on oma palsta?
- Jorma Suonikas
Aivopesu kirjoitti:
Voittiko pikku g idolsin, kun hänellä on oma palsta?
Voittiko Euroviisut idolsin kun sillä on oma palsta tai voittiko Soittimet&Laitteet idolsin???
- Vesku
Jorma Suonikas kirjoitti:
Voittiko Euroviisut idolsin kun sillä on oma palsta tai voittiko Soittimet&Laitteet idolsin???
EUROVIISUT EI OLE ARTISTI!
SOITTIMET & LAITTEET EI OLE ARTISTI!
ANTTI TUISKU ON ARTISTI!
HANNA PAKARINEN ON ARTISTI! - miää
Aivopesu kirjoitti:
Voittiko pikku g idolsin, kun hänellä on oma palsta?
hanna pakarinen voitti idolsin, pikku g myi yli 100000 levyä ja on suomen (lue pikkutyttöjen) suosituin räppäri pikku g foorumilla dissataa aika paljon sitä, kai niin kävis poropojanki foorumille...
- ~Antti-Fani~
Antti sentäs möi platinaa parissa päivässä!! (vai oliks se kultaa....??)
Että sillee tällä kerralla....... - Amntti Fani
~Antti-Fani~ kirjoitti:
Antti sentäs möi platinaa parissa päivässä!! (vai oliks se kultaa....??)
Että sillee tällä kerralla.......on Antti möi levyllä päiväs kultaa 5 päiväs platinaa nii että Antti ei oo mikää räppäri vaa pop laulaja ja Antti ansaitsis tänne oman foorumin vaikka sillä kyllä onkin sellanen omilla nettisivuillaan
- MayheM
...paskalaari...
- kyllästynyt
Huoletta voisi laittaa oman palstan, kunhan sitä ei tänne Musiikki -otsikon alle laitetta. Pankaa vaikka tuonne Vitsit -hakemistoon. Tai miten olisi Laki ja Rikos.
- pöh
se pohojosen poeka on homo.
- jep
pöh kirjoitti:
se pohojosen poeka on homo.
umpi homo se o kuullosti iha naiselta.
Porojaki pani ei selviis
jos lähtis japanii - Hotiz
jep kirjoitti:
umpi homo se o kuullosti iha naiselta.
Porojaki pani ei selviis
jos lähtis japaniiAntti rulettaa!
Haistakaa v te jotka ootte eri mieltä! - FilmiFriikki
Hotiz kirjoitti:
Antti rulettaa!
Haistakaa v te jotka ootte eri mieltä!Kyllä, Antti rulettaa.
Ja ihan teinikanahan mä. Ei meidän Tuiskuttajien kommenteista siis kannata välittää, mehän ollaan kakaroita jotka ei tajua hyvän musiikin päälle mitään!?? :/
Miksi Antille ei anneta mahdollisuutta?
- PaL
Oikeasti, jos näin metallistin silmin katsoo, niin Antti on kyllä syvältä persiistä...
Anteeksi nyt vaan kaikki tytöt a13-15v....
Ei pysty mitenkään käsittämään, että tuollainen myy...
Kyllä tää Suomi on OIKEIDEN muusikoiden taivas...
Ei nyt tällä kertaa muuta....
Kiitos jo etukäteen mukavista ja rakentavista kommenteista. :o)- Antti Fani
Antti on munkin idoli omistan Antin levyn se on musta paras laulaja oon sen fani oon 22v ja Antti Fani ei Antti mihinkää japaniin saa lähtee se ei oo homo eikä pane poroja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019