Koirakuiskaaja pelasti

Fanttomi

Kuinka moni katsoo koirakuiskaajaa? Cesarin oppijen avulla olen saanut rakennettua luottamuksen koiraani, joka tuli 1,5-vuotiaana huonosta perheestä minulle. Kävimme puolen vuoden ajan useammalla koirakouluttajalla kotikaupungissamme, mutta emme edistyneet juuri lainkaan ennen kuin satuin katsomaan ensimmäisen koirakuiskaaja jakson, jossa sattui olemaan samanlaisia ongelmia yhdellä koiralla kuin omallani. Toki ohjelmassa kehotetaan olemaan kokeilematta joitakin tekniikoita ilman ammattilaisen apua, mutta minut ja koirani Cesar pelasti!

11

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkii kolmee

Katson cesaria ja Victoriaa, molempia sekä sitä kanadalaista, hännänheiluttajat= at the end of my leash, olisiko brad sen kouluttajan nimi......

• Fanttomi

Minä tosin pidän eniten Cesarista, mutta kyllä Victoria ja Bradkin ovat mainioita. Hienoa, että tulee tällaisia ohjelmia, joista saa muutakin irti kuin viihdettä.

• Myy-Pikkuinen

ikinä.

• Fanttomi

aina oppii jotain uutta!

• Myy-Pikkuinen
        Fanttomi kirjoitti:

aina oppii jotain uutta!

eiköhän ne omat koirat opeta...

• Kerran olen katsonut ja se riitti ;)))))

• Joskus tulee katsottua. Se pitäis vain ihmisten muistaa että suuri osa niistä koirista joita ohjelmassa on ovat erikoisen pahoja tapauksia.Ihmisille aggressiivisia esimerkiksi. Cesar on niille se viimeinen oljenkorsi, jos ei se onnistu niin saattaa olla edessä viimeinen piikki.
      Mutta mutta, tossa ohjelmassa kaikki sujuu nätisti ja helposti ja esitetään kellon kanssa että tämä kriisi laukesi 11 minuutissa.Todellisuudessa Cesarilla on kyky lukea koiria erityisellä tavalla, asenne on rento, liikkeet hyvin rauhalliset, ääni pysyy rauhallisena vaikka koira uhkailisi miten.
      Kaikki Cesarin metodit eivät ole semmosia jotka minä hyväksyisin mutta perusjutut on ok.Painottaa riittävää aktivointia, koiran on saatava Cesarin mukaan riittävästi liikuntaa ja rodunmukaisia puuhia mikä estää monta häiriökäyttäytymistä.

• Olen katsonut joitain jaksoja,kun muistan ja viitsin raahautua yläkertaan :D Meillä kun tuo ei näy kuin yläkerran telkussa...
      Olen lukenut myös toisen kirjan.
      Samaa mieltä olen pitkälti kuin jo Haukullinen kirjoitti.

Noissa ihan viimisissä jaksoissa Cesar on jo vähän "pehmentänyt" ja monipuolistanut tyyliään.Ja hyvä niin.
      Ja toi Cesarin hokema "energia" on pointeista erinomaisimmista päästä antia,ja hyvinkin varteenotettava.

• sakuli-ex

mahtava tyyppi ja kouluttaja, jonka samankaltaisia metodeja on tullut itsekin käytettyä jo vuosia.
      Sehän tietysti on totta, että ei ne kerralla tai kahdella ratkea ne ongelmat ,mutta hyviä neuvoja ja vinkkejä kuitenkin. on ilo seurata ihmistä joka ymmärtää koirien sielunelämää. :-)))

• mali rules

Joo,ammattitaitoinen kaveri,hyvin paljon minäkin samoilla linjoilla koulutuksessa ja yleensäkkin koiran käsittelyssä.Itellä nykyään mali,mutta pari sakua ollu ja olen kisannut jäljellä,haulla,viestillä ja muistat varmaan vanhan yleiskokeen.Nyt sitten harrastan suojelua tuon viettikimpun kanssa,ja täytyy sanoa että kyllä on eroa sakuun.Tykkään kyllä tuosta,mutta kyllä mulle saku on #1!Mutta halusin vaihtaa ja kokeilla.

• Jos on ongelma-koira, niin lässynlässyn ei auta, vaan opetettu/treenattu kunnioitus retkueen johtajaan.

Muuten vaan vahvistaa koiran ei-toivottuja piirteitä... Ihminen suojelee koiraa, ei toisinpäin, laumanjohtaja
      käsitys on monilla pielessä...että koira ottaa johdon "käsiinsä" suojella ihmistä, vaikka asian pitäisi olla päinvastoin. Ei eläin saa ikinä tehdä päätöksiä yli omistajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      840
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      586
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      548
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      521
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      482
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      482
    Aihe