vaikeaa? Joskus harvoin kun suot vain minulle huomiosi ehdin luulla, että sinäkin pitäisit minusta. Seuraavassa hetkessä olen sinulle taas kuin ilmaa, et katso minuun, et kuule minua, ellen änkeä vängällä seuraasi. Hetkittäin tekee mieli vain jatkaa eteenpäin ja unohtaa, mutta "se jokin" sinussa saa minut aina unohtamaan kyseisen ajatuksen.
Tiedätkö miksi tämä
5
685
Vastaukset
- Olisin voinu
kirjottaa sanasta sanaan samallalailla...
- <3 (n)
Minähän en mitään muuta haluakaan kuin että "änkeäisit seuraani" :)
Se on vähän niin kuin löysässä hirressä roikkuis, mutta ehkä sinun kannattaa lopettaa vaistoihin turvautuminen ja hankkia konkreettista tietoa tästä hienosta ihmisestä?
Toiveita ei kannata nostaa liian korkealle, muuten saattaa tippua korkealta ja kovaa.
Sen olen oppinut vaikka ikäloppu en vielä kuitenkaan ole:)- ellinkutale
Noin luulin minäkin vielä eilen. Sitten sain kuulla miten aina pilaan kaiken, eronkin omalla käytökselläni. Ja samalla minut haukuttiin huoraksi. Mietin vaan miksi sitten annettiin välillä ymmärtää jos ei kerta ollut tunteita enää. Nyt ei sitten ole enää mitään.
- yli älyn menee
minun kynästä.
Olisi kiva tietää mitä tuommoinen käytös on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628