Nimimerkin seppo_myllis_2.0 kannattaisi lukea

Kunnallislehtensä

tarkemmin, niin havaitsisi lehden positiivisen kehityksen. Harvalla, tuskin millään muulla paikallislehdellä, on sellaista joukkoa pääkirjoitustoimittajia, kuin Kunnallislehdellä. Ja heidät tarjotaan vielä kuvan kera.

Tämän perjantain lehdessä nähtiin taas uusi pääkirjoitustoimittaja, joka ansiokkaassa kirjoituksessaan totesi Kauhaoelta puuttuvan Kung fu-seuran. Yhteiskunnallisesti merkiitävä kirjoitus, jonka arvoa nostaa sekin, että tekstistä ilmeni tämän toimittajan olevan vielä alle 18-vuotias!

Kunnallislehti on omaksunut vihreiden aiemmin käyttämän sloganin "Ajattele paikallisesti, toimi globaalisti" hieman taivaita syleilevämmin. Suorastaan universumin laajuudessa. Lukijoille selvitetään miksi tähdet liikkuvat Kauhajoen taivaalla.

Seppo mylliksen pitäisi ymmärtää pahantahtoisuuden kumpuavan kateudesta. Kuten yllä kirjoitettin, vähintäkään aihetta kriittisyyteen ei ole.

10

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut vinkujat

      ovat sanattomia. Kunnallislehti on laadullaan hiljentänyt arvostelun!

      • 168 lasta katseleva

        Näin lumettomana aikana on hienoa nähdä lunta ja lapsia
        sivun 6 kuvassa, joka täydentää todella selventävästi
        onnellisuustilastoinnin ymmärtämistä


      • suhteen
        168 lasta katseleva kirjoitti:

        Näin lumettomana aikana on hienoa nähdä lunta ja lapsia
        sivun 6 kuvassa, joka täydentää todella selventävästi
        onnellisuustilastoinnin ymmärtämistä

        - Mitä valokuviin tulee, aiomme jatkossa julkaista kaikkien Pääkirjoittajien kuvat suurempana kuin tähän asti, sanoo Päätoimittaja Koivuniemi Suomi24 -palstalle suomassaan haastattelussa. Jatkossa aiomme myös julkaista muissakin kirjoituksissa toimittajan kuvan, ei ainoastaan Pääkirjoituksissa.

        - Puumerkkinäni tullaan muistamaan, että Pääkirjoituksissa julkaistaan ajatusten jättiläisistä yläpääkuva ja vastaavissa muissa jutuissa alapääkuva. Tarkoitan siis "alapääkuva", täsmentää Päätoimittaja Koivuniemi veitikkamaisesti Suomi24 -palstalle suomassaan haastattelussa Päätoimituskiireidensä keskellä.


      • nimittäin!

        Tämän keskiviikkopäivän lehti näyttää valittajille närhen munat. Lehteen on palkattu jälleen uusi pääkirjoitustoimittaja. Hän pohtii tuoreessa Näkökulmia-kirjoituksessaan vastustamattomalla tavallaan tärkeää, kaikkia kauhajokisia koskettavaa kysymystä; oman ajokortin saamista.

        Tämä ja monet muut jutut osoittavat lehden olevan pienen ihmisen asialla!


      • nimittäin!
        nimittäin! kirjoitti:

        Tämän keskiviikkopäivän lehti näyttää valittajille närhen munat. Lehteen on palkattu jälleen uusi pääkirjoitustoimittaja. Hän pohtii tuoreessa Näkökulmia-kirjoituksessaan vastustamattomalla tavallaan tärkeää, kaikkia kauhajokisia koskettavaa kysymystä; oman ajokortin saamista.

        Tämä ja monet muut jutut osoittavat lehden olevan pienen ihmisen asialla!

        Romanien musiikkikirjoituksen kuvassa kasvonpiirteet näkyivät erittäin selvästi joten
        kuoron jäsenet on helppo tunnistaa. Lehden kuvat soomaillut oli todella ammattimaisesti
        ottanut tarvittavan tilan saman aukeaman kahden henkilökuvan vasemmista reunoista, joten näiden kuvien henkilöiden tunnistaminen on sitten hieman vaikeampi asia. Sisäministerin mustaa
        mekkoa olisi kyllä saanut näyttää hieman enemmän. Nyt jäi hieman mustan aukon tuntua.


      • musta mekko
        nimittäin! kirjoitti:

        Romanien musiikkikirjoituksen kuvassa kasvonpiirteet näkyivät erittäin selvästi joten
        kuoron jäsenet on helppo tunnistaa. Lehden kuvat soomaillut oli todella ammattimaisesti
        ottanut tarvittavan tilan saman aukeaman kahden henkilökuvan vasemmista reunoista, joten näiden kuvien henkilöiden tunnistaminen on sitten hieman vaikeampi asia. Sisäministerin mustaa
        mekkoa olisi kyllä saanut näyttää hieman enemmän. Nyt jäi hieman mustan aukon tuntua.

        antoi mainion lähtökohdan haastattelulle, jossa myös pelkän paikallislehden varassa elävät saivat sisäpiiritietoa Suojelupoliisin työpaikkakiusaamisepäilyistä ja päällikön sijaisjärjestelyjen tärkeydestä.


      • kauhajokisten

        saavutusten suhteen.

        Uusinta numeroa lukiessa tulee mieleen virsi 286: "Mun tutkit, Herra, tarkasti, Sä tiedät kaikki tekoni, Myös vähimmässä sulle näyn, Jos makaan, istun, nousen, käyn; Sä kaikki tieni havaitset..."

        Ilman lehden valpasta silmää olisivat monelta jääneet unhoon viime lauantaina Siikaisten Erämajan maastoissa sivakoidut Aatonpytty-hirvenhiihdot. Ja se, että tapahtuma järjestettiin 31.kerran. Ja se, että Kauhajoen metsästysseuran Heikkilä sijoittui hopealle.

        Paikallislehti palvelee, turha valittaa!


      • Ei kai kukaan
        kauhajokisten kirjoitti:

        saavutusten suhteen.

        Uusinta numeroa lukiessa tulee mieleen virsi 286: "Mun tutkit, Herra, tarkasti, Sä tiedät kaikki tekoni, Myös vähimmässä sulle näyn, Jos makaan, istun, nousen, käyn; Sä kaikki tieni havaitset..."

        Ilman lehden valpasta silmää olisivat monelta jääneet unhoon viime lauantaina Siikaisten Erämajan maastoissa sivakoidut Aatonpytty-hirvenhiihdot. Ja se, että tapahtuma järjestettiin 31.kerran. Ja se, että Kauhajoen metsästysseuran Heikkilä sijoittui hopealle.

        Paikallislehti palvelee, turha valittaa!

        lue lue kaikkia kirjoituksia. Esim. valittaja 17.14 on kuitenkin lukenut hirvenhiihtojutunkin,
        vaikka asia ei ilmeisesti kiinnosta. Montako % sen jutun ala on lehden sivuista? Paljon oli asiaa laitettu lyhyeen tilaan.
        Miettikää valittajat onko esim. viimeisessä lehdessä sellaisia kirjoituksia, joita ei kukaan lue.
        17.14 kirjoitus osoittautui toisella lukukerralla lehteä kehuvaksi, eli kirjoitukseni alku on
        turhaa moittimista. Mutta menköön...onhan taas paljon Myllistäkin ilmestynyt.


    • En edelleenkään oikein pidä tuosta lehdestä.

      • me_opimme

        "Ajattele paikallisesti"
        "Toimi brutaalisti"


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe