En osaa päättää näistä talleista mille menisin

Tallejaa

Elikkä nyt kysyisin teiltä että mikä näistä on mielestänne parhain talli (rento ilmapiiri, kivat hevoset, jne). Kertokaa myös samalla voiko tallilla auttaa tallitöissäkin.
Vaihtoehdot:

Satulantalli: Hammaslahti/Joensuu
Teijan talli: Liperi
Kantelesärkkä: Joensuu
Pihlavan talli: Joensuu
Luonto- ja elämysmatkailu kilpi ja harju: Vaivio (liperi)
Kummun tila: Liperi

Paljon kiitoksia vastauksista! Voitte ehdotella hyviä talleja myös lisää Liperin ja Joensuun seudulta.

15

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cowgirl99

      Hei! Suosittelisin että menisit sinne, minne itse haluat(:: Käy tutustumassa kyseisiin talleihin ja päätä sen jälkeen(:::

    • JillyJolly

      Jep :----) Satulantalli on kiva maalaistalli ja ystävällinen henkilökunta. Muissa en oo käyny, mutta vaikuttaa ihan kivoilta.

    • HEPPATYTTÖ02

      Satulantalli on paras!

    • Pinja.H.

      Tallejaa tuu kummun tilalle perjantain jatko tunnille itse käyn siinä :) Mun suosikki hevinen on Stella ja miina ja sinne no tullu uusii ihanii Spirit ja Rommi tai satulan talli käyn sielläkin estetunneilla maanantaina joskus käyn teijan tallilla ja kantele särkällä asutko muuten itse joensuussa tai siellä päin kun kyselet tämmöisii talleja eli asut meidän lähellä niiuk koska meidän tässä aika lähettä jossain 20 km päässä on kummun tila

      • Pinja.H.

        Kummuntila on hyvä paikka siellä on 13 heppaa tai jotain sinne päin ja 2 koiraa bulldoggi ja HUSKY ja 2 talli kanii ja 2 aasii ja 3kissaa ja mukava maalais talli myös ja yks kiva vaara pitää tunteja se opettaa todella hyvin olen itse käynyt siellä kohta jo 2 vuotta ja hyvä talli :)


      • Pinja.H.
        Pinja.H. kirjoitti:

        Kummuntila on hyvä paikka siellä on 13 heppaa tai jotain sinne päin ja 2 koiraa bulldoggi ja HUSKY ja 2 talli kanii ja 2 aasii ja 3kissaa ja mukava maalais talli myös ja yks kiva vaara pitää tunteja se opettaa todella hyvin olen itse käynyt siellä kohta jo 2 vuotta ja hyvä talli :)

        Tota nooin jos tuo Joensuun ratsastus opisto olisi sulle hyvä mutta jos et pidä että on jotain 10 tyyppii tunnilla ni ei sitte oo hyvä ku kummnu tilalla on vaan 5 hlö per tunti että aika vähä ja joensuun ratsastus 1 krt maksaa jotain 30


      • HEPPATYTTÖ02

        Heh,pinja se ei ollut estetunti,hyppättiin joskus ja sä et edes uskaltanu laukata kun kiltsula ja paril muulla. En haluu olla ilkee,mut niin se on


    • Tallejaa

      Millainen on Teijan talli? :)

    • liperi!

      Teijan talli on maastopainotteinen talli ja siellä käy aika paljon aikuisia. Saa laittaa halutessaan hevosen kuntoon tunnille ja tunnin jälkeen ottaa varusteet pois ym mutta muut tallityöt tekee henkilökunta, mutta leireillä saa aina osallistua tallitöihin ym :) Teijallahan on tosi hyvät kotisivut, että käy katsomassa sieltä (löytyy kyllä paljon tietoa tallista, heposista ym) www.teijantalli.com

    • minäminävain

      Sä voit mennä vaikka joikaiselle noista talleista irtotunnille... sitten pohdit mikä oli sun mielestä mukavin. :)

    • kokemustaon!

      Me oltiin tänään äitin kaa kattomas kolmee tallii omalle hevoselle. Olen ennen käyny jossain 40km päässä... nyt kun ostettais oma hevonen niin piti kattoo vähä lähempää talleja.. sielä kävin noin 7vuotta. Käyn kokeileen yhellä tallilla irtotuntii, mut joos ei ookkaan hyvä opetus nii... sit ei oo omaa hevosta:(

      Kannattaa käyä katteleen talleja!:)

    • mie_vaa_

      Kannattaa käydä ite kokeilemassa, mutta ainakin Kummun tila on huippukiva talli

    • heppa höperö

      teijan talli on kiva mutta jos saan ehdottaa niin hepokankaantila lehmossa on hyvä ja top horse salokylällä . mutta kokeile noita ja jää sinne mikä on kiva.

    • ponifani

      Minkälaisia ne teijan tallin leirit on? Onko pakko osata tölttiä jos sinne aikoo mennä?

    • leiri ehdotus

      Ei mikään noista tullu mieleen mutta kangasalan ratsastuskoulu oy.
      hepat kilttejä voi auttaa talli hommissa apua tulee tarvittaessa.
      todella rento ilma piiri ja tallissa on suihku (vessassa leiri kastautumisia ym varten.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe