munille potkiminen

ghkkkjhffdd

ois niin kiva joskus kokeilla sitä kun nainen potkii jalalla ja polvella kasseille tiukoissa farkuissa ja korkkareissa. Mitä te naiset tästä ajattelette. Suostuisitteko vai ette. Ja minä alasti tai vähissä vaatteissa. Tarkoitan että ei niin kovaa että se olisi vaarallista

80

9579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n 33

      mielelläni potkisin ja muutenkin voisin kurittaa niitä. Olen monelle vihjaillu tähän suuntaan että kattelen joskus ballbustingia ja voisinko kokeilla mut kukaan ei oo oikein innostunu. Yks tosin anto läpsiä ja puristella :)

      • m 35

        olisipa tollasia naisia enemmän niin ois mailma parempi paikka.--


      • Sanna 73
        m 35 kirjoitti:

        olisipa tollasia naisia enemmän niin ois mailma parempi paikka.--

        Varsinkin sidottuna miestä on kiva kiduttaa palleista. Kevyet potkutkin on ihan mukavia antaa, yleensä se jää kuitenkin tähän läpsimiseen


      • masopoika
        Sanna 73 kirjoitti:

        Varsinkin sidottuna miestä on kiva kiduttaa palleista. Kevyet potkutkin on ihan mukavia antaa, yleensä se jää kuitenkin tähän läpsimiseen

        Ouu jee kun tapaisi sunkaltaisen,kiva kun osaava nainen piiskaa hepparaipalla sheivatut kivekset turvoksiin,ensin normaalisti ja sitten kumilenkillä tai sellasella sopivanpaksuisella narulla joka kulkee kalun päältä reisien molemmin puolin selän taakse.Näin kivekset ovat paremmin ja arempina vastaanottamaan piiskaa,ne turpoavat ihanasti kaksin-kolminkertaiseksi.


      • Raippa-Raija
        Sanna 73 kirjoitti:

        Varsinkin sidottuna miestä on kiva kiduttaa palleista. Kevyet potkutkin on ihan mukavia antaa, yleensä se jää kuitenkin tähän läpsimiseen

        Vapain käsinhän ukko alkaa suojelemaan kalleintaan ja silloin minulta katoaa tunne tilanteen hallinnasta.

        Muu kynsiminen ja puristelu menee muutenkin mutta ottaessani käyttöön viivaimen täytyy ukon käsien olla köysissä.


      • n 33

        Oisko Tampereen lähistöltä ketään joka haluis kokeilla..?
        Onko mitään suomalaista foorumia tms. sivustoo missä vois hakee tällästä seuraa?


      • tirsk
        n 33 kirjoitti:

        Oisko Tampereen lähistöltä ketään joka haluis kokeilla..?
        Onko mitään suomalaista foorumia tms. sivustoo missä vois hakee tällästä seuraa?

        Pikaista nyytinmurskausseuraa löytää ainakin seksitreffit- ja iskuri-palveluista.

        Laadukkaampia yhteisöjä ovat fetlife (yleinen sadomaso-/fetissiyhteisöpalvelu) sekä ning-yhteisö kickedinthegroin (erikoistunut genitaalien mätkintään, löytyy google-haulla "kickedinthegroin").


      • gospeli

        saattasinn olla innokas sun käsittelyyn


      • Tamakeri 35 pro

        On sitten melkoista niillä potkituilla varmaan Silikoni vehkeet Itella parista polvestsa viikon tuskat


      • n 33
        Sanna 73 kirjoitti:

        Varsinkin sidottuna miestä on kiva kiduttaa palleista. Kevyet potkutkin on ihan mukavia antaa, yleensä se jää kuitenkin tähän läpsimiseen

        Näin on, ja nyt en varmaan voi enää kuvitellakaan seurustelua ilman tätä pikku lisää...se on liian ihanaa! :)
        Mutta haluan nähdä kaikki reaktiot, kuten senkin miten miespolo pitelee käsiä munissaan.. siksi ei sidottuja käsiä. Sillon voi myös helpommin päätellä millonka se on riittävän toipunu ottaan vastaan lisää osumaa.


      • kuri löytynyt
        n 33 kirjoitti:

        Näin on, ja nyt en varmaan voi enää kuvitellakaan seurustelua ilman tätä pikku lisää...se on liian ihanaa! :)
        Mutta haluan nähdä kaikki reaktiot, kuten senkin miten miespolo pitelee käsiä munissaan.. siksi ei sidottuja käsiä. Sillon voi myös helpommin päätellä millonka se on riittävän toipunu ottaan vastaan lisää osumaa.

        mäkin sain illalla kymmenen potkua ja nyt siivoilen kotona kiltisti !&!


      • Anne 54
        Sanna 73 kirjoitti:

        Varsinkin sidottuna miestä on kiva kiduttaa palleista. Kevyet potkutkin on ihan mukavia antaa, yleensä se jää kuitenkin tähän läpsimiseen

        Olen 54v vetävä mimmi kun kapakassa tuli nuori mies iskemään, käskin mennä kotiin kasvamaan että saa palleja kurittaa. Valomerkin jälkeen tuli uudestaan ja kysyin haluuko kunnon käsittelyn? Mentiin ja sidoin kädet sänkyyn ja juotin lasista välillä viiniä. Riisuin ja laitoin pienen läpinäkyvän yöpadan päälleni poijan katsellessa sidotttuna. Menin sen päälle ja avasin paidan ja puristelin sen palleja farkkujen läpi. Riisuin hitaasti housut ja sillä seiso, taskusta löyty sen väärennetyt henkarit. Ei haitannut kun oli kovana. Puristelin kunnolla ja nain pikkuhiljaa ennenkuin panin kunnolla että sain kunnolla. Sitten annoin kunnolla pallelle kämmenellä että lätisi ja poika valitti. Päästin irti mutta nain uudestaan KUNNOLLA.


      • ujo+poju
        Anne 54 kirjoitti:

        Olen 54v vetävä mimmi kun kapakassa tuli nuori mies iskemään, käskin mennä kotiin kasvamaan että saa palleja kurittaa. Valomerkin jälkeen tuli uudestaan ja kysyin haluuko kunnon käsittelyn? Mentiin ja sidoin kädet sänkyyn ja juotin lasista välillä viiniä. Riisuin ja laitoin pienen läpinäkyvän yöpadan päälleni poijan katsellessa sidotttuna. Menin sen päälle ja avasin paidan ja puristelin sen palleja farkkujen läpi. Riisuin hitaasti housut ja sillä seiso, taskusta löyty sen väärennetyt henkarit. Ei haitannut kun oli kovana. Puristelin kunnolla ja nain pikkuhiljaa ennenkuin panin kunnolla että sain kunnolla. Sitten annoin kunnolla pallelle kämmenellä että lätisi ja poika valitti. Päästin irti mutta nain uudestaan KUNNOLLA.

        lätisihän oikein kunnolla...sillein että punotti


      • MrT32

        Auutts!! :D:D no toivottavasti pääset sit joskus vähän potkimaan munille!! heh;)


      • tytoalba
        n 33 kirjoitti:

        Oisko Tampereen lähistöltä ketään joka haluis kokeilla..?
        Onko mitään suomalaista foorumia tms. sivustoo missä vois hakee tällästä seuraa?

        on tampereella. kiva taide tyyppi olen. tykkään kun nainen potkii ja on vahva.


      • Niklas___________

        auuttss!!!... ihana nainen!:DD


    • fds936

      Mene baariin hyvin käyttäytyvänä ja esittelet itsesi suomalaiselle naiselle. Loppu sujuukin kuvailemallasi tavalla.

      • t. piilosado-nainen

        loistava kommentti :D


    • Raippa-Raija

      Minä kyllä jättäisin potkimisen fantasiointiin.
      Jalka on raskas, hidas ja vaikeasti kontrolloitavissa.

      Luulen että minun soveltamani rankin versio, jännitetyllä muoviviivaimella napauttelu riittäisi sinullekin.
      Pyykkipoikia pusseihin ja luunappeja sormella.
      Aloitahan siitä!

      Valtaosalla katsomillani videotrailereilla tapahtuva kassien käsittely on todellisuudessa vaarallista.
      Tiedän yhden tapauksen jossa se johti toisen kiveksen poistoon.
      Minulle väitettiin leikkauksen kestäneen 8 tuntia joten toteuttakaa kevyempiä versioita ja jättäkää potkiminen ja painojen ripustelu mielikuvituksen varaan!

      • m 35

        Avokämmenellä tarvita monta iskua niin riittää varmasti.Pitkäkestonen puristelu ajaa myös asian.Potkujen kanssa ilo loppuu lyhyeen.


      • masokistimies

        Onko Raippa-Raija halua tulla alistaa ja nöyryyttää 50 v masokistimies joka asuu yksin maalla Vaasan Läänissä?Saat annaa piiskaa,sidota minua,sinä saat tehdä mitä sinä haluat ja sinä saat jäädä asumaan minun kansani loppuelämässämme 24/7 TPE mutta se minä olen huommanut että minun kullini ei kestää piiskaa eikä steariinitippua mutta pyykkipoikia kyllä


      • Raippa-Raija
        masokistimies kirjoitti:

        Onko Raippa-Raija halua tulla alistaa ja nöyryyttää 50 v masokistimies joka asuu yksin maalla Vaasan Läänissä?Saat annaa piiskaa,sidota minua,sinä saat tehdä mitä sinä haluat ja sinä saat jäädä asumaan minun kansani loppuelämässämme 24/7 TPE mutta se minä olen huommanut että minun kullini ei kestää piiskaa eikä steariinitippua mutta pyykkipoikia kyllä

        Käytännön esteinä ovat sijaintini maamme toisella puolella ja vakituinen köyttelyni kohde.

        Tuo eläkeläisen status kiinnostaisi kyllä.

        Asenteesi on myös esteenä.
        Sinä sallit minun tekevän jotain?!
        Kysehän on siitä mitä minä panisin sinut tekemään!
        En minä piiskaa vaan käytän ratsuraippaa tahtoni tehostajana. Käytän sitä vain ja aina tarvittaessa.

        En piiskaa kiveksiä enkä siitintä.
        Napauttelen kylläkin ja sidon ne jos ei muuten ala tapahtumaan.

        Mieheni on muutaman kerran vuodessa pois viikon > kolmen jaksoja.
        Silloinkaan en ole lähtenyt baareista etsimään alistuvaa seuraa. Olen aloitekyvytön.
        Joskus on käynyt mielessäni, tavalla tai toisella, hankkia sessioihimme toinen mies ja köyttää ukot yhteen 6/9 asentoon ja katsoa miten pitkälle mieheni kantti kestää.
        No, saahan sitä kuvitella.

        Jos asuisin suuremmalla paikkakunnalla saattaisin ajatella mielitekojeni kaupallistamista mutta täällä se on mahdotonta.

        Olen siis olosuhteiden ja fetissini uhri.


      • masokistimies
        Raippa-Raija kirjoitti:

        Käytännön esteinä ovat sijaintini maamme toisella puolella ja vakituinen köyttelyni kohde.

        Tuo eläkeläisen status kiinnostaisi kyllä.

        Asenteesi on myös esteenä.
        Sinä sallit minun tekevän jotain?!
        Kysehän on siitä mitä minä panisin sinut tekemään!
        En minä piiskaa vaan käytän ratsuraippaa tahtoni tehostajana. Käytän sitä vain ja aina tarvittaessa.

        En piiskaa kiveksiä enkä siitintä.
        Napauttelen kylläkin ja sidon ne jos ei muuten ala tapahtumaan.

        Mieheni on muutaman kerran vuodessa pois viikon > kolmen jaksoja.
        Silloinkaan en ole lähtenyt baareista etsimään alistuvaa seuraa. Olen aloitekyvytön.
        Joskus on käynyt mielessäni, tavalla tai toisella, hankkia sessioihimme toinen mies ja köyttää ukot yhteen 6/9 asentoon ja katsoa miten pitkälle mieheni kantti kestää.
        No, saahan sitä kuvitella.

        Jos asuisin suuremmalla paikkakunnalla saattaisin ajatella mielitekojeni kaupallistamista mutta täällä se on mahdotonta.

        Olen siis olosuhteiden ja fetissini uhri.

        Ja, jos sinä olet naimisissa en halua sinua ja en tarkoittanut vasta silloin kun olemme eläkeläisiä minä tarkoitin tästä päivästä niin kauan kun me elämme mutta ehkä se on joku toinen nainen suomessa joka on kiinnostunut?Te kaikki varmasti huomatte että olen ruotsinkielinen mutta kun olin töyssä minä opettiin vähä suomea.


    • Kutsuni ;)

      Tuo on se, mitä minä rakastan tehdä niille örveltäjille, jotka kehtaavat tulla baaritiskillä väkisin tuputtamaan seuraansa. Kunnon kääntöheilautus ja polven nosto ja siihen jätkä putoaa polvilleen ihan vienosti ähkäisten ja sen jälkeen siitä ei oikein lähde millaistakaan ääntä. On vaan ja pitelee kalleuksistaan kiinni. Eikä kykene tekemään muutamaan minuuttiin yhtään mitään.

      Kesällä tuo on nautinnollisempaa kuin nyt talvella ja syy on pukeutumisessa. Talvihousut ja mahdolliset sen alla olevat lämpöhousut ovat paksut. Ohuiden kesähousujen läpi suorastaan tunnen kivesten litistyvän. Ah mikä ihana tunne.

      Kerran yksi jätkä tuli ”iskemään” minua, oikein otti olkapäästäni kiinni. Silloin heilautin äkäisesti kyynärpäätäni ja oi kuinka hienosti jätkältä jalat luistivat pois alta.

      Aina on portsari tullut apuun ja saattanut mokoman häiritsijän ulos.

      • Punisher-

        Sama juttu tepsii myös naisiin... 25 vuodesta ylöspäin mutta etenki nuo 4-5 -kymppiset naiset tulee kännissä juttelemaan ja ehdottelemaan. On se vaan oksettava näky. Pari kertaa oikein kunnon polvipotku haaraväliin niin on näyttänyt kyllä tepsivän naiseenkin. Aluksi en uskonut että se tehoaa niin hyvin naiseenkin mutta kokeilut ovat tuottaneet tulosta. Myös oikein kunnolla kun läpsäisee tissiin niin siitäkin on moni kirkaissut. Oi kuinka hienosti nuo 4-kymppiset rumilukset siitä hermostuvat ja parkaisevat aina.

        Pari kertaa on portsari tullut ja käskenyt poistumaan.


      • Jätkä -86

        Toivottavasti et saa lapsia!


    • SamiJuha.

      Minä en ole näissä sm-jutuissa potkinut ketään. Pikkasen läpsinyt.

      Mutta on eräs kiva juttu. Kun kaveri on sidottu, käärin hänen munansa ideal-siteellä pakettiin. Jonkin ajan kuluttua hieman venytetty side alkaa kutistua ja ei mene kauaakaan, kun uhri jo rukoilee siteen avaamista. On siinä sen verran puristusta, joka vain kasvaa.

    • saluituska

      kunnon potku munille pitää peli mielen virkeenä

    • Salla 170

      muakin kiinnostas kokeilla löytyskös potkittavia? Ps.on mulla bootsit

      • ri

        Millaiset bootsit sulla on ?
        Oletko murskannu ötököitä niillä ?


      • salla 170
        ri kirjoitti:

        Millaiset bootsit sulla on ?
        Oletko murskannu ötököitä niillä ?

        mustat ja teräskärki kiveksiä vaan murskailut


      • ri
        salla 170 kirjoitti:

        mustat ja teräskärki kiveksiä vaan murskailut

        Hmmm... Kiinnostaa :o

        Laita mailia: riboots ät suomi24.fi


      • anaalironja
        ri kirjoitti:

        Hmmm... Kiinnostaa :o

        Laita mailia: riboots ät suomi24.fi

        Sun sähköposti ei vastaa pistä puh. nro. privana


      • ri
        anaalironja kirjoitti:

        Sun sähköposti ei vastaa pistä puh. nro. privana

        Toimii, kokeile uudelleen


      • jaaha..

        täällä ei näköjään saanu "mainostaa" ilmotusta jossa haettiin kyseisenlaista seuraa.. eikä sähköpostiakaan. Outoa.


    • popidoli

      potkisitko mua 12/4 ois munan mitta

    • anaalironja

      ei noin pieneen voi ees potkasta

      • höpö höpö

        Tänne vaan, mulla on tarkempi sihti ;)
        Ja kasseihinhan siinä tähdätään, eikä munaan.


    • anaalironja

      niin osuinhan kerran keskelle pillua ja muija kilju maassa ,että potkas munille??

    • Eero Parvola

      ei munille saa potkia,mua potkas kerran joku muija takaa päin. jäin maahan makaamaan ja 2 viikkoa kivekset turvoksissa ,vieläkään en tiedä kuka potkas

    • Eki 24cm

      muakin potkas tyttöystävä munille ja huusi et sulla on niin vitun pieni

      • n 33

        Kiihottava video! Suloinen nauru (?) tolla miehellä :)


      • Eki 24cm
        n 33 kirjoitti:

        Kiihottava video! Suloinen nauru (?) tolla miehellä :)

        mikä video?? ei kai sitä nyt oo kuvattu


      • n 33
        Eki 24cm kirjoitti:

        mikä video?? ei kai sitä nyt oo kuvattu

        Jaaha, sekin sit näköjään poistettu :( outoo meininkiä täällä ku mihinkään ei saa linkittää!

        Löytyy youtubesta sanoilla 'Hot girl kicks boy in the balls twice'.


      • Jorma 69
        n 33 kirjoitti:

        Jaaha, sekin sit näköjään poistettu :( outoo meininkiä täällä ku mihinkään ei saa linkittää!

        Löytyy youtubesta sanoilla 'Hot girl kicks boy in the balls twice'.

        'jooo musta ois tosi kiva jos muakin potkistas tollein munille.


    • EIKÄ,..kattokaa!

      Tälläsiä moralisoivia väitteitä on tullu eräältä vastaajalta, kun hakee ballbusting seuraa.. mitä mieltä?

      "korkeasti koulutettuna hoitoalan ammattilaisena tiedän sen, että em. toiminta vaurioittaa (ei kuitenkaan välttämättä heti ja näkyvänä) AINA peniksen ja kivesten rakennetta (sisäisten arpien ja haavojen muodossa)."
      "Vaikka mies siis antaisikin sinun vapaaehtoisesti ”potkia itseään munille”, voit milloin tahansa joutua haastetuksi oikeuteen ”pysyvän vamman tuottamisesta” ja maksamaan näin oikeudenkäyntikulujen lisäksi esim. kalliit leikkauskulut."

      - JOS mitään pysyviä vammoja tulis, niin voisko ketään syytellä kun kuitenkin ois ihan oma vika kun ois hakeutunu vapaaehtosesti näihin tilanteisiin ja altistanu ittensä niille?

      "Enhän toki mitenkään kyseenalaista tapojasi toimia, varsinkin jos taloutesi huomioiden pystyt ihan noin vain helposti maksamaan esim. useamman kerran vuodessa yli 10000€ korvaukset, mutta jos näin ei ole, niin ehkä sinun kannattaisi harkita mitä vastakkaiselle sukupuolelle teet! Joku voi jopa tarkoituksella ja suunnitelmallisesti käyttää sinua hyväkseen, haluten esim. leikkauksen kautta itselleen suuremman peniksen!"
      "mm. ultraääni–laitteella kuvaamalla pystytään erittäin tarkoin määrittelemään miehen vammat juuri sinun jalkasi tai kätesi aiheuttamiksi (huom. korkokenkäsi mukaan lukien, jne.)…"

      - Tää viimesin kuulostaa varsinkin ihan uskomattomalta.. :D paljastaa ettei kyseessä oo todellakaan mikään "hoitoalan ammattilainen", sen paremmin kun lakitieteenkään.. !!
      Empä vaan usko että yhtään mitenkään pystyttäis todistaan jokkut vammat juuri tietyn henkilön käsien/jalkojen aiheuttamiks!

    • potku kiveksiin uni

      mutta jos korkojen jäljet jäivät näkyviin niin ainaskin horatio osais yhdistää

    • Esko k18

      kivekset kovilla vaimo mätki löylykauhalla hyvä jos kärsii istua turvonneet varmaan 3 kertaisiksi...

    • seuraa vailla

      mistä löytis nainen julma potkimaan kassit kurkkuun tai puristamaan kivekset rusinoiksi..

    • essiekakerta

      potkisin kaikki muusiksi mut mul ei oo sähköpostia eli vastaa mulle tänne tykkään potkia munille se on aivan ihkuu

    • Kävi kerran

      Tuollainen potkaisujuttu sattui kerran. Istuin särpimässä kaljaani ja kuulin baaritiskiltä jotain. Nuorehko hoikka nainen tarttui toista naista kädestä ja he poistuivat ulos. Maassa oli mies polvillaan kädet jalkojen välissä ja tuskainen ilme kasvoilla. Siinä hän oli pari minuuttia ja sitten hyvin vaikeasti siirtyi portsarin auttamana narikan suuntaan. Oli kuulema alkanut lääpiä tyttöä ja tämä oli kuulema ensin selkeästi käskenyt lopettamaan jutun ja sitten antanut polvellaan kunnon potkun munille ja siihen oli kundi pudonnut.

    • Anna Bertta

      Potkin munille

    • mieskasikasi
      • n 33

        Katoppas iskurista.. jos vähä vanhempi nainen käy ;)


      • mieskasikasi
        n 33 kirjoitti:

        Katoppas iskurista.. jos vähä vanhempi nainen käy ;)

        Alkoi kiinnostamaan ;). Millä nimimerkillä löytyy iskurista?


    • P L

      Olet sairas!

    • Kassit Kunnossa

      Hei pssst. Nimimerkki N33, pitääpä kysyä yksi kysymys sinulta eli : tykkäätkö käyttää korkokenkiä tässä ballbustingissa?

      Sivustaseuraajan roolissa täytyy todeta, että korkokengät nostaa sen toiminnan heti astetta paremmaksi. :)

      • n 33

        Tähän mennessä ihan sukkasilteen (joo, nyt on kertyny jo ihan kivasti kokemusta!), mutta kyllä mä voisin halutunlaisia kenkiäkin pitää :)


      • Kassit Kunnossa
        n 33 kirjoitti:

        Tähän mennessä ihan sukkasilteen (joo, nyt on kertyny jo ihan kivasti kokemusta!), mutta kyllä mä voisin halutunlaisia kenkiäkin pitää :)

        Sukkasilteenkin käy kans aivan mainiosti :). Pääasia, että tähtäät suoraan sinne, missä se tuntuu kaikista eniten. Huh huh, mikä nainen :)

        Harmillista on tosin se, että tuo sijaintisi on etelässä päin ja itsellä puolestaan vähän enempi pohjoisessa päin. Vähän ehkä pitkä matka tulla sinne asti vain murskauttamaan pallinsa lol.

        Kaikesta huolimatta toivotan onnea valitsemallesi uralle :D.

        Terv. Kassit Kunnossa (23 v miekkonen)


    • Harri Oulusta

      Löytyisikö Oulusta naista joka haluaisi potkia miestä munille?

    • Nainen treeltä

      Ym !
      No täähän on mielenkiintosta. Itselläni fetissi pieni pakotus siten et olen alistuvana osapuolena, mutta kuitenkin siten että mm. pikkuisen ja hellästi miestä piiskaan.
      Kyllä hellä potkiminenkin on vaan pirun kiihottavaa, varsinki kun mies nojaa vasta seinää ja itse suutelisi, samalla kiihottaisin ja läpsisin miehen melaa. Ahh

    • herkätkassit

      hei voisko joku kertoa miten löytäis naisen kurittamaan kiveksiä?esim puristemaan ,läpsimään tai miksei potkimaankin

    • Kutsuni ;p

      Kun minä kerron todellisuudesta enkä fantasiasta, niin heti ollaan itkemässä ylläpidolle, kuinka ilkeä olen teitä taaperoita kohtaan.

      Olette te melkoisia sankareita!

    • Poitsupoitsunen29v

      Ei hitto vie! Ei potkuja sinne...haluan joskus vielä lapsia!

      • Poitsupoitsunen29v

        Siis eiks tuo potkiminen haitaa isäksi tulemista?


    • naistennainen42v

      höpö, höpö kyllä ne tehty kestämään olen potkaissu useasti munille,ja silti mulla on lapsia.

    • notkeako

      anteeks kuinka??

      • TrAx

        Tykkään itekki jos naamn päälle istutaan j nuolisin varpita ja olisin sidottuna ja olleille läpsittäisiin. Kenenkään orja voisin olla


    • naistennainen42v

      aviomiestäni potkin ja kolme lasta ollaan silti saatu

    • kenkäämunille

      onpas kivat jutut

    • Anonyymi

      U­u­­s­­i s­ek­si­teatteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­­tsu­­mme kai­kk­­­i. Il­­­mo­­­it­­­tau­­­tum­­­inen ry­hmäämme tä­­­ällä - http://9205555.com/H/2dAa 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti k­­aikille, jotka haluav­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://9190000.com/H/4oKm 👈

    • Anonyymi

      Hei! Om­a stream. Sisää­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://9105555.com/H/9nAE 👈

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe