Nolottaako takaapäin muita?

Neitonen 20

Nolottaako muita naisia olla alastomana kontallaan miehen edessä takaapäin-asennossa? Mua ainakin jollain tavalla nolottaa; tosin olen harrastanut kyseistä asentoa vasta vähän aikaa.

27

32967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen neitonen20

Minuakin kyllä nolottaa, enkä minäkään ole sitä vielä paljon harrastanut. Ekalla kerralla tuli oikeastaan sellanen alistunu olo ja asento ei edes tuntunut hyvälle.

• Pertti

...se on ihanana asento.

• miettii..
        Pertti kirjoitti:

...se on ihanana asento.

niiku naiseks sulla aoka erikoinen nimi...
        vai transuko oot millä iha pikkunen identiteettiongelma..??

• Angelica

Aluksi kyllä nolotti, tunsin itseni jotenkin typeräksi, mutta aika pian huomasin että se asento on aivan iiiiiiihana ;) Enää ei nolota, eikä miehen tarvitse enää pyytää kääntymään ympäri... ;)

• Alatoopi-Einari

Mikääan ei ole niin mukavaa kuin irvistellä naisen takana saa rauhassa väännellä suutaan.Kaverin muija ei antanut takaapäin ilman peiliä!!

• pikkupeto

Miksi irvistelet tässä asennossa? Tuleeko miehelle jotenkin peto olo naisen takana? :)

• backdoor

Mun mielestä on "kivampaa" olla kasvotusten kun rakastelee. Täytyy kuitenkin myöntää, että takaapäin tulee eläimellinen olo ja sieltä saa annettua kunnon kyydit. Ainakin omasta mielestä :)

• '''''

Hei!

Jos nolottaa, älä suostu siihen. Suostu vain sellaiseen, mistä pidät ja joka ei nolostuta, ei rakastelun tarkoitus ole saada ihmistä nolostumaan.

• Suostuttelija

Suostu ja jos nolottaa, niin laihduta ja kiinteytä itseäsi ensin.

• ???

Kuulostaa pelottavasti feministi hömpältä vaikka tottahan se on että eihän ketään voi/saa pakottaa.

Kummakun jotku naiset pitää just jotain takaapain ja suihinottoja naisten alistamisena. Ei mulla oo ainakaan yhtään alistunu olo ku mä oon alimmaisena tai nuolen tussua mustahan se on ihan huippua mitä mehukkaampi sen parempi.

Eihän siitä rakastelusta tulis mitään jos joka nolostumisesta pistettä peli poikki tai että että pähkäiltäs että onkohan taa alistamista eikö ja kaikkeen tottuu ja voihan siitä oppia myös nauttimaan.

• Armas

tolla Maailman menoa palstalla on seriffi Armas Aallontie,se on vapaata riistaa.Menkää kaikki poikkeavat sitä hörräämään.Kiitos

• hmmm

Ei tosiaan nolota tipan tippaa. Vaan oikein himokas ja halukas olo on miehelleni näyttää. Hän hurjasti kehuu näkymiä ja siitä vaan nautinto kiihtyy.

• Molo

mikä onkaan mahtavampaa kuin katsella levenneitä lanteita ja työntää sissän ja vetää ulos, ensin hitaasti, sitten kiihdyttäen, katsella sitä ja kuunnella maiskauksia, ja taas rytmiä vaihtaen. Minusta miehenä takaapäin nainti on kaikkein mukavinta, siinä ei rasitu kädet, voi vedellä kauan, mitä joskus sitten jalat vapisevat. Meidän muija saa kovat orkut nimen omaan takaapäin pantaessa, usein monet.

• Salla

Kun olin nuori?! silloin tuntui, etten ikinä voisi minä suostua moiseen. Nyt kun ikää ja elämänkokemusta on karttunut, niin takaapäin tuntuu TODELLA HYVÄLTÄ!

• annika

ei nolota, eikä ole koskaan nolottanut. sitäpaitsi yksi lemppariasennoista ;)

• male25

Mutta miehen näkökulmasta, kun seurustelin suht kokemattomat tytön kanssa, tein aloitteen takaa-päin asentoon, ja vaikutti että häntä hieman nolotti. Hän ei uskaltanut pyllistää sillätavalla kunnolla, ja kulma jäi huonoksi. Tuntui että hän ei halunnut minun nähdä pyllyään läheltä.

Sitten toisesta ääripäästä, pari tavallaan yhdenillan juttua, molemmilla kerroilla tyttö itse halusi heti eka kerralla takaapäin omasta alotteestaan. Itse hieman yllätyin, mutta tykkäsin tietysti :). He olivat kokeneempia, eivätkä kai niin ujoja ja epävarmoja itsensä suhteen.

• typy

Valossa kyllä nolottaa, mut ei oikeestaan pimeäs tai hämäräs yhtään.

• hmmm

Valoa olla pitää riittävästi. Ei nolota, vaikka rakas taskulampulla tiiraisi, siksi kova on kehumaan näkymiä. Oikein ylpeyttä tunnen silloin, kun sellaisen värkin omaan ja innostun vaan enempi ja enempi näyttämään.

• Quu-nainen

Ite naisena pidän takaapäin-asentoa kaikkein makeinpana, koska...syitä on monia ;) Tuntuma on loistava, se on eläimellistä ja alkukantaista..ja pystyn samalla itse hieromaan itseäni.

• Eeva

Ei nolota..reilusti vaan pylly pystyyn ja nauti. Levitä pakaroita kadelläsi ja puhu tuhmia..siitä miehet yleensä tykkää. Anna myös miehesi nuolla itseäsi tässä asennossa.
      Ihan estottomasti ja reilusti.

• jaahas

joskus nolottaa...:)

ihan vakavasti, takaapäin on enempi panemisen meininki...isoper----n naisen kanssa on kyllä hakusessa kohde, lipsuu pois jatkuvasti, mutta muuten suosittelen. Ei ainakaan syytä nolostua tai hävetä, siis naisen.

• venus

Mulle tulee aina sellainen eläimellinen olo.

• Eeva

ja vihjeenä voin sanoa että sukkanauhojen käyttö ko asenossa saa sen jäyhemmänkin miehen villiksi:)))
        Tissit vaan hölskyy kun naidaan..

• -jj-
        Eeva kirjoitti:

ja vihjeenä voin sanoa että sukkanauhojen käyttö ko asenossa saa sen jäyhemmänkin miehen villiksi:)))
        Tissit vaan hölskyy kun naidaan..

sukkanauhoista ja ns. "seksihepenistä" jotkut jaksaa vouhottaaa, mutta kyllä se on kuitenkin alaston, estoton ja kiimainen nainen joka kiihottaa eniten...

• Anonyymi

Minun muutoin siveä vaimoni aina joskus kiimoissaan kiltisti pyytää" voisitko naida takaa päin" ...ja itsekin kiihottuu pelkästä pyynnöstään. Totta kai silloin pitää toive kiltisti täyttää...

• Anonyymi

Siitä on hyvä painaa peukalo persereikään samalla. Ensin kostuttaa se tietysti.

• Anonyymi

Peskää akat ne perseenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe