Onko teidän koirien kimppuun käynyt toinen koira ja miten olette selviytyneet siitä?
Kysely
67
1841
Vastaukset
- järkyttynyt.......
On käynyt. Naapurin idiootilla oli 2 rekkua vapaana ja omani kiinni. Rynnivät omani kimppuun talonkulmalla ja toinen koiristani juoksi flexin rajoissa suoraan autotielle.......onneksi ei tullut autoja juuri silloin.
Siinä ei ehtinyt tekemään mitään, tapahtuma oli niin salamannopea........
No, tämä jonka kimppuun ne kaksi hyökkäsi, niin selvisi muutamalla reijällä, en tiedä kuin niille hirviöille kävi eikä kiinnostakkaan, potkin ne irti omasta koirastani ihan paniikissa.
Omani spanieleita ja toinen noista oli joku huskyn tyyppinen ja toinen tervuen.
Mimmi tuli sitten siihen ja oli vaan että sori, mä kyll maksan ell kulut......johon totesin kylmästi, että takuulla kuule maksatkin, et sä idiootti tajuu ett kaupungissa ei pidetä koirii irti ja varsinkin aggressiivisia !.
Tää törppö jätti koiransa yöksi paniikkiulvomaan vielä asuntoon iltaisin, kun piti baariin päästä.
No, ei asunut todellakaan kauaa siinä kämpässä. Siitä piti huolen alakerran niuho joka valitti niille häädön.
Ei ollut kyllä yhtään myötätuntoo meikäläisellä.........sattuneesta syystä.
Täst on jo yli 10 vuotta...mutta silti vieläkin muistan kuin edellisen päivän. Kaksi kertaa tuota paskaa, tappelijoina 1: Meijän-Ukko, rotuna amstaffi-dobsumix vs rotikka:
Ukko voitti
ja 2: Iita The Dobermanni vs Tanskalainendoggi, Iita voitti. Ja 3: Minttu-Yorkki vs lapinkoira, lapinkoira voitti,
Minttu selvisi hengissä meidän omistajien avulla, kaksi ensimmäistä puollusti itseään.
Tuollaisia on joutunut selvittämään. Paskaa.- Koiramix..
laitatko kuvaa näytille...pliis
Uudestaan sanon. Paskaa. Sanotaan sitten kun sulla on ollut parikymmentä-vuotta koiria, niin jossain
välissä tulee tappelu, mulla on 3-kertaa näin sattunut ja koirien kanssa olen elänyt 36-vuotta, syntymästäni lähtien. Että älä jeesustele siinä yhtään.- Myy-Pikkuinen
kaishakunin kirjoitti:
Uudestaan sanon. Paskaa. Sanotaan sitten kun sulla on ollut parikymmentä-vuotta koiria, niin jossain
välissä tulee tappelu, mulla on 3-kertaa näin sattunut ja koirien kanssa olen elänyt 36-vuotta, syntymästäni lähtien. Että älä jeesustele siinä yhtään.ensin elvistelet ja sitten se onkin paskaa, koita päättää...
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ensin elvistelet ja sitten se onkin paskaa, koita päättää...
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9614217/47759920
"tuollaisia on joutunut selvittämään. Paskaa."
En voi välttyä ajatukselta, että tämä MYY on kotoisin kylästä, jonka asukkaista 98 % omistaa saman sukunimen...En mä oikeesti jaksa alkaa (vajakkien?) kanssa väittelemään... mutta mähän voisin tässä väittää
olevani VAIKKA elvis, kun luetaan kuin piru raamattua ja kaikki menee läpi...kunhan on "negatiivista"
itseäni kohtaan.- Virtuaalikoneistaja
kaishakunin kirjoitti:
En mä oikeesti jaksa alkaa (vajakkien?) kanssa väittelemään... mutta mähän voisin tässä väittää
olevani VAIKKA elvis, kun luetaan kuin piru raamattua ja kaikki menee läpi...kunhan on "negatiivista"
itseäni kohtaan.oli täsmällisen oikeassa siinä että tuo sinun termisi "minun koirani voitti" kuulostaa kammottavalta, niin se on vaikka kuinka taas yrität vääntää keskustelua tuohon Myy sitä Myy tätä.
Onko sinun kohdallasi niin että kun terve järki loppuu agressio ja nimittely alkaa? - Myy-Pikkuinen
lukee että voitti??
- Virtuaalikoneistaja
hän niin sanoi?
En minä aio ottaa kantaa siihen enkä kertoa mielipiteitä siitä mitä sinä kuvittelet ja luulet Haukullisen sanoneen. - 16+3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
lukee että voitti??
Kerran hyökkäsi meidän pihaan jossa meidän kanssa oli vapaana vajaan vuoden ikäinen norjanharmaa-uros. Saku iski kiinni meidän koiran kurkkuun, harmaa on onneksi tosi nopea ja pääsi siitä irtautumaan.Puraisi sakua etujalan kainaloon ja saku yllättyi kun kohde puolustautui ja me saatiin se napattua kiinni.
- herranjumala sentään
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
hän niin sanoi?
En minä aio ottaa kantaa siihen enkä kertoa mielipiteitä siitä mitä sinä kuvittelet ja luulet Haukullisen sanoneen.että antoi tapella vaan? kyllä haukullisen puheista päätellen harmaa voitti sakun.
- Myy-Pikkuinen
16+3 kirjoitti:
Kerran hyökkäsi meidän pihaan jossa meidän kanssa oli vapaana vajaan vuoden ikäinen norjanharmaa-uros. Saku iski kiinni meidän koiran kurkkuun, harmaa on onneksi tosi nopea ja pääsi siitä irtautumaan.Puraisi sakua etujalan kainaloon ja saku yllättyi kun kohde puolustautui ja me saatiin se napattua kiinni.
Lukeeko siinä missään sanaa VOITTI?? Taitaa sinulla ola yläkerrassa sana voitti...
- ???????????
kaishakunin kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9614217/47759920
"tuollaisia on joutunut selvittämään. Paskaa."
En voi välttyä ajatukselta, että tämä MYY on kotoisin kylästä, jonka asukkaista 98 % omistaa saman sukunimen...Onko se Virtanen ???
- Virtuaalikoneistaja
herranjumala sentään kirjoitti:
että antoi tapella vaan? kyllä haukullisen puheista päätellen harmaa voitti sakun.
ontuvaa, lapsellista ja typerää, ilmeisesti vain sinä ja pullistelija näette koirien tappeluissa VOITTAJAN.
- Myy-Pikkuinen
herranjumala sentään kirjoitti:
että antoi tapella vaan? kyllä haukullisen puheista päätellen harmaa voitti sakun.
Lueppa uudelleen jos osaat.
saku yllättyi kun kohde puolustautui ja me saatiin se napattua kiinni. - Myy-Pikkuinen
??????????? kirjoitti:
Onko se Virtanen ???
Ei nyt sentään. =))))))))))))))))))))))))))
16+3 kirjoitti:
Älä nyt höpötä, ei tuossa mitään voittamisesta mainita, vaan tappeluhan keskeytyi kun saivat koirat kiini...
- 18+2
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Lueppa uudelleen jos osaat.
saku yllättyi kun kohde puolustautui ja me saatiin se napattua kiinni.mutta kertoi yksityiskohtaisesti kainaloon puremisesta
18+2 kirjoitti:
mutta kertoi yksityiskohtaisesti kainaloon puremisesta
Hah hah...;))))))) ei kai se mikään voiton tulkinta ole jos kertoo kainaloon purreen, mitenkä sä tulkitset sen kun se saku puri haukullisen koiraa kaulaan ??? Voi luoja tota mielikuvitusta... ;))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
18+2 kirjoitti:
mutta kertoi yksityiskohtaisesti kainaloon puremisesta
jos on niin tapahtunut, oisko Haukullisen pitänyt muuttaa kertomusta?? Vähän niiku pu(y)(a)llistelijä teki??
Kerroinhan minäkin että omalta koiralta meni hammas poikki ja sakemannille tuli kiva ventti nassuun. herranjumala sentään kirjoitti:
Oletko ihan kunnossa? Miksi sinä valehtelet että minä olisin puhunut tuollaisia?
Muista että ei sun kannata kirjoittaa julkiselle palstalle ihan mitä sattuu vaikka sut olisi siihen värvättykin!- pysytään totuuvessa
Haukullinen kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä taas valehtelet?
voitti. Se puri sitä sakuu ja kerran se voitti hirven vaikka hirvi potkaisi sitä, et sen silmä sokeutui ja päähän tuli iso kutti.
- 10+16
No siinä toinen tulkinnan draamakuningatar. :)))))
Missä sä näet väitteen että olisit muka tappeluttanut koiria????? Mä en sellasta näe, viittitkö laittaa sen väitteen näkyviin. Kiitos. - 12+12
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
jos on niin tapahtunut, oisko Haukullisen pitänyt muuttaa kertomusta?? Vähän niiku pu(y)(a)llistelijä teki??
Kerroinhan minäkin että omalta koiralta meni hammas poikki ja sakemannille tuli kiva ventti nassuun."kiva ventti nassuun." KIVA?????????? Mitä kivaa voi olla koiran saamassa haavassa????
Taidat olla samanlainen idiootti niinku tuo pullistelijakin. Hyi saasta! - 16+14
Laitetaas kysymys uudestaan, kun sulla tais mennä se ohi: viittitkö laittaa sen väitteen näkyviin. Kiitos.
- Myy-Pikkuinen
12+12 kirjoitti:
"kiva ventti nassuun." KIVA?????????? Mitä kivaa voi olla koiran saamassa haavassa????
Taidat olla samanlainen idiootti niinku tuo pullistelijakin. Hyi saasta!se vähän kiva ventti ja verta vuosi niin että se oli pakko tyrehdyttää siin järvessä. =//
Taidat itse olla pyllistelevä hyi saasta! =)))))))))))))))))) - Myy-Pikkuinen
16+14 kirjoitti:
Laitetaas kysymys uudestaan, kun sulla tais mennä se ohi: viittitkö laittaa sen väitteen näkyviin. Kiitos.
1: Meijän-Ukko, rotuna amstaffi-dobsumix vs rotikka:
Ukko voitti
ja 2: Iita The Dobermanni vs Tanskalainendoggi, Iita voitti. - Myy-Pikkuinen
Ukko voitti
ja 2: Iita The Dobermanni vs Tanskalainendoggi, Iita voitti. - 2+17
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
se vähän kiva ventti ja verta vuosi niin että se oli pakko tyrehdyttää siin järvessä. =//
Taidat itse olla pyllistelevä hyi saasta! =))))))))))))))))))Melko outoa, jos hillitön verenvuoto on sun mielestä "kivaa"
- 22+7
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ukko voitti
ja 2: Iita The Dobermanni vs Tanskalainendoggi, Iita voitti.Ei jumaliste!!! Sä oot pimeempi ku mä uskoinkaan! =D
Jos sun mielestä tossa väitetään et HAUKULLINEN on tappeluttanut koiriaan, ni en yhtään ihmettele enää sun muita tulkintojas! =D =D =D
Kiitos illan nauruista! ;D - Myy-Pikkuinen
2+17 kirjoitti:
Melko outoa, jos hillitön verenvuoto on sun mielestä "kivaa"
negatiivisessä muodossa kiva. =/
- Myy-Pikkuinen
22+7 kirjoitti:
Ei jumaliste!!! Sä oot pimeempi ku mä uskoinkaan! =D
Jos sun mielestä tossa väitetään et HAUKULLINEN on tappeluttanut koiriaan, ni en yhtään ihmettele enää sun muita tulkintojas! =D =D =D
Kiitos illan nauruista! ;DEihän tuo koske lainkaan Haukullista, ei mikään ihme ettet ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan. Kiitos illan parhaasta!! =)))))))))))))))))))))))))))))
16+14 kirjoitti:
Lue itse omat viestisi jos et muista mitä olet kirjottanut.
- 13+7
Haukullinen kirjoitti:
Lue itse omat viestisi jos et muista mitä olet kirjottanut.
Muistan toki, en siltikään näe missään sellasta väitettä että sä oisit tappeluttanut koirias. Jos sellanen täällä on, niin laitapa se näkyviin. Ellet sellasta näe itekään, niin kannattaisko rauhottua?
13+7 kirjoitti:
Muistan toki, en siltikään näe missään sellasta väitettä että sä oisit tappeluttanut koirias. Jos sellanen täällä on, niin laitapa se näkyviin. Ellet sellasta näe itekään, niin kannattaisko rauhottua?
Katsotaan mitä yp näkee noista viesteistäsi.
13+7 kirjoitti:
Koska sinä valehtelet että minä olen sanonut koirani voittaneen koiratappelussa niin totta hitossa sinä silloin valehtelet että minä olen osallistunut koirani kanssa koiratappeluun.
Kannattaiskohan sun harkita jatkossa mitä syytöksiä esität!Niin siinä taisi taas käydä.
Ei ole edes ensimmäinen kerta kun poju rehenteli aggressiivisien koirien tekosilla. Mun mielestäni pitäisi kieltää eläintenpito ihmiseltä joka kehuskelee koiriensa tappeluilla.- 7+22
Haukullinen kirjoitti:
Koska sinä valehtelet että minä olen sanonut koirani voittaneen koiratappelussa niin totta hitossa sinä silloin valehtelet että minä olen osallistunut koirani kanssa koiratappeluun.
Kannattaiskohan sun harkita jatkossa mitä syytöksiä esität!Kuule Haukullinen, kannattaisko sun harkita pikkasen jatkossa ennenku riehaannut. Pistetääs tähän uusiks taas: "Missä sä näet väitteen että olisit muka tappeluttanut koiria????? Mä en sellasta näe, viittitkö laittaa sen väitteen näkyviin. Kiitos. "
Onko sulla ton raivoamises perusteeks esittää mitään todellista faktaa, vai mutu-tuntumallako riehut? Tekisit säkin niinku ystäväs Virtuaalikoneistaja ja lukisit vaan sen mitä on kirjotettu. - Myy-Pikkuinen
olen syntynyt mut mitä tuo herwuudi tuossa tekee?? =))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
vitun main kiskalla ja mikä ihmeen paskalampi?? =))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
yks vajakki sakemanni ja tulos oli silloiselta koiralta hammas poikki ja sakemannille kiva ventti nassuun. Vajakki sakemanni hyökkäs ja oma puolusti itseään tietysti. Kertaalleen sain koirat irti mutta kun oma oli kiinni kokoajan niin se vajakki hyökkäs taas toisen kerran, sakemannin omistaja kun tuli paikalle sai omansa kiini. Ei siinä mitään sen kummempaa mut sakemannin haavaa tyrehdytettiin sitten järvivedellä kun se siinä vieressä oli, siis se järvi.
Ei luojankiitos ole koskaan käynyt kukaan koirieni kimppuun vaikka näitä olen harrastanut jo jonkun vuosikymmenen...parikertaa on ollut läheltäpiti tilanteita kyllä...
Vuosia sitten yksi täällä asunut pappa kulki aina saku irrallaan, ihmisille se koira oli kiltti mutta kävi itseään pienempien koirien kimppuun.
Oli tuuria ettei mitään pahempaa tullut, meidän koiralla oli kaulassa uusi nahkapanta jonka nimilaatta oli ihan vinkkelissä tapauksen jälkeen, sakun puru osui onneksi siihen eikä suoraan kurkkuun.
Ton jälkeen saku ei ikinä tullut meidän pihaan vaikka se oli joskus aiemmin ollut leikkimässä meidän harmaanartun kanssa.
Se oli kyllä kumma juttu että se saku ei ikinä yrittänyt tota narttua purra vaan leikkivät sovussa.Kumpi se saku oli, uros vai narttu ? Harvemmin uros ja narttu tappelee keskenään...useimmiten koiratappelut tulee samojen sukupuolten kesken..
- Pukeli 1
eläinten maailmassa yleensä urokset eivät koskaan vahingoita naaraita, mutta laji nimeltä homo sapiens riistää jopa hengen vastakkaiselta sukupuolelta.
Jotain on mennyt pahasti pieleen ihmisen muotoutuessa apinavaiheesta nykyiseen olotilaansa. Sikra kirjoitti:
Kumpi se saku oli, uros vai narttu ? Harvemmin uros ja narttu tappelee keskenään...useimmiten koiratappelut tulee samojen sukupuolten kesken..
Se oli uros mutta se tapasi ihan erottelematta käydä koiran kuin koiran kimppuun jos vain oli sitä itseään pienempi.
Oli tosi paskamaista kun mummot joutuivat pelkäämään pikkukoiriensa kanssa että milloin se hyökkää taas jonkun kimppuun.Poliisit kävi sille papalle sanomassa monta kertaa että koira on pidettävä kiinni, viikon korkeintaan se totteli ja taas päätti että ei halua rajoittaa koiransa elämää.Haukullinen kirjoitti:
Se oli uros mutta se tapasi ihan erottelematta käydä koiran kuin koiran kimppuun jos vain oli sitä itseään pienempi.
Oli tosi paskamaista kun mummot joutuivat pelkäämään pikkukoiriensa kanssa että milloin se hyökkää taas jonkun kimppuun.Poliisit kävi sille papalle sanomassa monta kertaa että koira on pidettävä kiinni, viikon korkeintaan se totteli ja taas päätti että ei halua rajoittaa koiransa elämää.Oisko ehkä niin,että sinun nartun kanssa tuli toimeen,kun oli uros,ja narttu kuitenkin sen verran suurempi,että ehkä hallitsematon saalisvietti ei mennyt edelle (kun siis eri sukupuolet),kun taas pienempien koirien kanssa.Niiden kanssa siis ehkä saalis iski yli kaiken päälle :/
molossi kirjoitti:
Oisko ehkä niin,että sinun nartun kanssa tuli toimeen,kun oli uros,ja narttu kuitenkin sen verran suurempi,että ehkä hallitsematon saalisvietti ei mennyt edelle (kun siis eri sukupuolet),kun taas pienempien koirien kanssa.Niiden kanssa siis ehkä saalis iski yli kaiken päälle :/
Saattaa olla just noin, ja lisäksi se meidän narttu oli täysin peloton ja todella leikkisä ja oli hyvä "puhumaan koirankieltä".
Se saku oli siitä merkillinen uros että se ei mitenkään reagoinut meidän koiran juoksuaikaan, tosin me ei tietenkään annettu niiden leikkiä silloin vaan pidettiin tarkasti narttu erossa mutta ei se saku osoittanut mitään kiihtymyksen merkkejä.- huh huh sentäs
harmaanartun kanssa.
Se oli kyllä kumma juttu että se saku ei ikinä yrittänyt tota narttua purra vaan leikkivät sovussa.
Ihmettelet?? Urokset ja nartut pystyy leikimään toistensa kanssa ja turhaa siinä taas tiettyä rotua mollaat.
Voi vide ja tollasella on oikeesti koiria joka ei alkeistakaan mitään tiedä?? - (^_^)
huh huh sentäs kirjoitti:
harmaanartun kanssa.
Se oli kyllä kumma juttu että se saku ei ikinä yrittänyt tota narttua purra vaan leikkivät sovussa.
Ihmettelet?? Urokset ja nartut pystyy leikimään toistensa kanssa ja turhaa siinä taas tiettyä rotua mollaat.
Voi vide ja tollasella on oikeesti koiria joka ei alkeistakaan mitään tiedä??sakuliha ei koskaan kirjota puskist muahahahaahahahahahahhhaah
- 2+6
harmaanartun kanssa.
Voi vide ja tollasella on oikeesti koiria joka ei alkeistakaan mitään tiedä??Oletpa sinä typerä!
"Se oli uros mutta se tapasi ihan erottelematta käydä koiran kuin koiran kimppuun" - häpeisit isomies
harmaanartun kanssa.
Voi vide ja tollasella on oikeesti koiria joka ei alkeistakaan mitään tiedä??Voi Vide, tollane ku sääki saa viel kirjottaa tällekii palstalle, vaikei tiijä keskustelut hölkäsen pöläyst eikä omaa millaasiikaa käytös tapoi. Aikans säki riekut. Asiajast et tiijä mittää, mut päätä pitää tulla aukoon pyhä päivänäkii.
- ystäväkentänlairalt♥
sää oot yks oikee kikulien kikuli, kaik sut tunnistaa, säähä voisit rekata ton kikulin seuraavaks
multi-nikikses, se ois nii sinuu kuvaavaki.♥
On.Pari kertaa tosin jäi aikomisiin,kun sain hätistettyä pois ja toisella kertaa oma koira handlasi kehonkielellään,ja onneksi toisella oli "järkeä" hitusen päässä edes.
Yhdellä kertaa sain napattua ison pitkäkarvaisen karvoista kiinni,ennenkuin ehti pahempaa jälkeä tulla.Yksi sitten menikin pahemman kautta.Palasia tuli ja lekurireissu.
Joo,paskajuttuja tosiaan ovat :(- arkipirulainen
muutaman kerran. Ja miten selviydyin? Kun sitä aikani katselin niin sanoin koirallani et lähetääs jo sitten. Ei siinä sen ihmeellisempää!
minun pikku koiran, ihanan Chihun, alle vuoden ikäinen. maailmn kiltein, ihanin koira, puri toinen koira kuoliaaksi. en koskaan siitä pääse yli.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472