Kaarinan kuntosaleja

Muuttajanainen

Muutan piakkoin Kaarinaan ja olisi tarkoitus löytää Kaarinasta itselleni sopiva kuntosali. Aamulla en ehdi kuntosalille ja töistä olen kotona vasta hivenen kuuden jälkeen, jolloin olisi aikaa mennä kuntosalille. Mitkä kuntosalit Kaarinassa ovat auki vähintään yhdeksään, jotta kerkeäisi urheilla ja mitkä paikat ovat ne parhaimmat mielestänne?

7

2222

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumpparitytsä

Kaupungilla on kaksi kuntosalia: Kuntokoulu Kaarina ja Littoisten monitoimitalo. Aukiolot näet kaarina.fi -> liikunta ja ulkoilu. Jälkimmäisessä on naisten vuoroja joinakin päivinä. Lisäksi löytyy mm. Kilosport, joka on muistaakseni aika myöhään auki. Fasiliteetit eivät ole hienot, mutta on kohtuuedullinen. Itse olen jumppaihmisiä, joten tämän tarkemmin en osaa neuvoa.

• Kirsikko

kaarinan kuntoklubi on yks vaihtoehto se on ainakin auki myöhempään.

• 3-vuotta Kaarinalain

Itse olen käynyt tuolla Kaarinan Kilosportissa ja olen siihen ihan tyytyväinen. Kaikki ei ole kiiltävää ja uutta, mutta itselleni se kyllä riittää. Kilosport löytyy myös Paimiosta eli jos asuu Kaarinassa Piikkiön suunnalla, niin voi olla melkein lyhyempi matka sinne. Siellä en tosin ole käynyt eli en osaa siitä mitään kommentoida.

Tervetuloa Kaarinaan :)

• pettyn

säästäkää kaikki kuitit kun maksatte tiskillä, heidän järjestelmä poistaa maksetut kk ja laskuttavat uudestaan, löysin kuitit ja vasta sitten uskoivat että maksettu on

• keskurinsalille

Keskusliikuntapuistossa on kuntosali. Plussana halpa vuosimaksu, miinuksena pienet tilat sekä vaksina vanha-hippi ,joka ei osaa puhua. Ärähtelee kuin luolamies , jos jotain kysyy.

• 169cmja90kg

Kuka vitun saleja tarvii kahvakuula käsipainot luonto ja omapaino

• Salihirmuinen

169cmja90kg tiedoksi sinulle oot ihan pihalla kuntosali treenamisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      927
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      67
      696
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      52
      678
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      660
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      583
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      36
      579
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      566
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      555
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      445
    Aihe