Hei! Pihallamme on linnunpönttö, jossa on joka kesä pesinyt pikkulintu. Nyt pihapiiriimme on ilmaantunut yksinäinen kirjosieppo, joka koko ajan sirkuttaa itselleen kumppania. Muita sieppoja ei kuitenkaan ole näkynyt ja tätä on jatkunut jo pari viikkoa. Sieppo sotkee kaikki puutarhakalusteet, pyykkitelineet ym. ja se ärsyttää. Joka päivä kaikki tavarat on ihan sotkussa ja sama jatkuu, vaikka välillä koitan pestä niitä. Onko tällaista nyt odotettavissa koko kesä, jos sieppo ei löydä paria? Tai mitä asialle voi tehdä? Koskaan aiemmin linnuista ei ole ollut harmia, vaikka ne ovat pöntössä pesineetkin.
Ärsyttävä kirjosieppo
Lintu
3
773
Vastaukset
- juho
että yksi kirjosieppo voisi saada aikaan tuommoista sotkemista..olisiko asialla pikemminkin joku muu..
- Anonyymi
Hei! Meillä on vartavastinen sinitiaisen pönttö, johon kirjosieppo änkesi itsensä. Kirjosieppo on aivan mahdoton sotkija. Tavaraa tulee, kun se on syönyt kaikki pihan hyttyset. Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.
- Anonyymi
Aseet ovat vähätelty keino ongelmanratkaisussa. Toivottavasti sitä asetta ei käytetä kirjosieppoa vastaan. Olen itse mitannut, että keskimääräinen kirjosieppo paskoo noin 300 grammaa päivässä. Se on melko paljon se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1523236EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121525
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1491259Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23883- 44867