Varokaa yhteistyötä tuon OP välityksen kanssa, eivät kerro totuutta, vaikka tietoa pitäisi olla, jopa suoraan valehtelevat esittelytilaisuuksissa asioista joita vaikea tarkistaa ! Tämän alueen epäluotettavin välitysfirma !
Kohtuuttomat välityspalkkiot eli 4.92% noin huonolaatuisesta työstä eli seisovat vain oven suussa jakamassa esitteitä ja vastaavat asiakkaan kysymyksiin joko satuja tai en tiedä !
Kaupan tullessa tulostavat kauppakirjan valmiille pohjalle ja aikaa menee puoli tuntia koko hommaan, no näinhän se on aina ollutkin , että jos et osaa mitään kunnolla tehdä niin ala kiinteistövälittäjäksi ja nyt voisi sanoa , että ne huonoimmat noista huonoista ovat sitten jostain syystä ajautuneet OP:n palvelukseen!
OP KIINTEISTÖVÄLITYS =EPÄLUOTETTAVA
70
17449
Vastaukset
- Asun neukkukuutiossa
teki kiinteistö arvion taloa kiertämättä, kyllä hänellä taito on hanskassa kun tiesi että mätähän se on! Sai hinnaksi 130 000 ja toinen op-kiint.keskuksen Simo välittäjä kahta vuotta aiemmin 150 000. käsittääkseni kiinteistöjenahinnat ovat nousseet, siis syökö lahoaminen hintojen nousun?
Kiinteistökeskus se vasta osaa: Myy rantatontteja rakennuspaikaksi Orivedellä joista yhden alla on peitetty kaatopaikka eikä muka tiedä sitä. Ko. tonteilla ei ole edes rakennusoikeutta määritelty ja poikkeusluvalla sitä ei saa enään, ainahan voi hakea ja anoa huvikseen. Vesijättöön oli hyvä vastaus, se semmoista kun keväällä vesi nousee ja laskee........ei hajuakaan ammattitaidosta!- Aleksius Kenttunen
Vai onko sinulla vain parin vuoden välein tapana juoksuttaa ihmisiä hintaa arvioimassa?
- Asmo Tampereelta
Aleksius Kenttunen kirjoitti:
Vai onko sinulla vain parin vuoden välein tapana juoksuttaa ihmisiä hintaa arvioimassa?
Itselläni samanlaisia ongelmia OP kiinteistövälityksen kanssa, luotettiin liikaa heidän sanomisiin ja sanomatta jättämisiin, nyt itsellä isot huolet! Älkää luottako siihen porukkaan yhtään, olen kuullut heistä jälkikäteen pelkkää negatiivistä palautetta!
- työtönKepulainen
Aleksius Kenttunen kirjoitti:
ja minä en heitä sinne pyytänyt arvoimaan. Olen ostamassa, kyseessä kuolinpesä yhteisomistuksen purkaminen.
Välittäjät mainostavat ilmaisilla hinta-arviolla. Nämä arviot ei olleet ilmaisia, ensimmäinen Simon tekemä oli maksanut 600 euroa ja toisesta tästä Jorman tekemästä en tiedä mitä siitä on veloitettu?
Minulla tietenkin halua maksaa mahdollisimman vähän........tai sitten myydään todella hyvällä hinnalla pois. Hiljaa hyvää tulee.... - Ei hyvä
Asmo Tampereelta kirjoitti:
Itselläni samanlaisia ongelmia OP kiinteistövälityksen kanssa, luotettiin liikaa heidän sanomisiin ja sanomatta jättämisiin, nyt itsellä isot huolet! Älkää luottako siihen porukkaan yhtään, olen kuullut heistä jälkikäteen pelkkää negatiivistä palautetta!
Sama homma! Kusessa ollaan kun luotettiin OP:n välittäjään liikaa ja selvät asiat mitkä välittäjän olisi pitänyt kertoa! Ihan kauhee tunne ja kuinka voi pilata toisten elämän täysin! :(
- naurava kulkuri
Kiinteistömailma kävi kans asunnollani arvioimassa.. itse maksoin 7 vuotta sit 85000€, nyt arvioksi annettiin 75000€, vaikka olen laatottanu keittiön lattian ja muutenkin kaikkialta paitsi vesssasta uusittu pinnat, laminaatilla, tapeetilla ja maalilla.. Nauratti hivene ku toinen välittäjä tuli ja sano et 100000€ - 110000€ hän laittais asunnolle hinnaks ja välityspalkkio on 2500€ kun kiinteistömailma olisi ottanut 7% velattomasta hinnasta..
- Huomaa tämä:
naurava kulkuri kirjoitti:
Kiinteistömailma kävi kans asunnollani arvioimassa.. itse maksoin 7 vuotta sit 85000€, nyt arvioksi annettiin 75000€, vaikka olen laatottanu keittiön lattian ja muutenkin kaikkialta paitsi vesssasta uusittu pinnat, laminaatilla, tapeetilla ja maalilla.. Nauratti hivene ku toinen välittäjä tuli ja sano et 100000€ - 110000€ hän laittais asunnolle hinnaks ja välityspalkkio on 2500€ kun kiinteistömailma olisi ottanut 7% velattomasta hinnasta..
Se nyt on vaan niin, että kysynnän ja tarjonnan laki vallitsee. Hinnaksi voi laittaa mitä vaan, mutta ei se näinä päivinä mene kaupaksi. Kiinteistömaailma oli varmaan oikeassa, että tuolla hinnalla sen saisi myytyä.
Välittäjien tapa on juuri hinnoitella kämppä yläkanttiin että saisivat itselleen diilin. sitten hetken päästä ehdottavat, että hintaa pitäisi laskea. - totiseksivetää
naurava kulkuri kirjoitti:
Möittekö asunnnon ja saitteko sen 100 000 tai yli asunnostanne? Taitaa op:lla olla vaan mielikuva hyvästä ja luotettavaasta, kun toimii op pankin samaa yritystä Kävi arvioimassa asuntoni, jonka omistaa yksityinen. Ei todellakaan ole sen arvoinen, jos tässä kunnossa yrittää myydä. Samoini neuvoi asuntoni omistajaa irtisanomisajan kanssa, hoka on 6kk. 6 kk ajanlasku lähtee seuraavaasta kuusta, mutta nämä kirjoitti paperiin, että on muutettava päiväyksestä laskien 6kk päästä. En olisi ottanut ite sitä välittäjää, kun niiden palkkiotkin on käsittääkseni aika suuret. Varmaan tehokkaamman saa 2500-3000€. Onhan niillä välittäjiä, mistä valita, mutta vaikea tietää kuka on osaava ja tehokas, jos ei ole jotenkin tuttu. Joskus on vaikea vaihtaa toiseen myyjään, kun tämä eka on vastannut ja on muka ensimmäisen myyjän asiakas, vaikka asuntokauppoja tehdään harvoin. Kannattaa panostaa myyntiin aikaa, vertailla firmoja ja firmoissa on eri tieto-taidoilla varustettuja myyjiä. Lkv tai muut tittelit ei takaa tiettoutta, ammattittaitoa, edistä asunnon nopeaa myyntiä ja parasta hintaa. Olen muuten yllättynyt miten noiden pankin ja muiden ketjujen verkkaseen myyntii, ammattitaitoon, arviointeihin, käyttäytymiseen... Jotenkin vaikuttaa, että nämä pienet yksityiset firmat jotenkin tehokkaamilta. Tosin sama missä firmasta myyjän ottaa, kun vaan kemiat synkkaa...
- Anonyymi
työtönKepulainen kirjoitti:
ja minä en heitä sinne pyytänyt arvoimaan. Olen ostamassa, kyseessä kuolinpesä yhteisomistuksen purkaminen.
Välittäjät mainostavat ilmaisilla hinta-arviolla. Nämä arviot ei olleet ilmaisia, ensimmäinen Simon tekemä oli maksanut 600 euroa ja toisesta tästä Jorman tekemästä en tiedä mitä siitä on veloitettu?
Minulla tietenkin halua maksaa mahdollisimman vähän........tai sitten myydään todella hyvällä hinnalla pois. Hiljaa hyvää tulee....Onko OP Keskisuomen toiminnasta kokemuksia?
Kuinka voisin purkaa toimeksiantosopimuksen ko. toimiston kanssa?
- Pesru s auki
Olipas asiaa, pelkkää huijausta on tuo OP:n kiinteistövälitys, ei kerrota tosiasioita ja vääristellään ympäristö asioita! Pelkkiä tunareita koko porukka, kun eivät muihin hommiin kelpaa niin tosiaan alkavat kiinteistövälittäjiksi!
- Anonyymi
Op koti kiinteistönvälitykseen todellakin pettynyt asiakas. Olen aiemmin myynyt välittäjien kautta asuntojani, mutta tällaista en ole aiemmin kokenut. Taatusti viimeinen kerta op koti välityksen kanssa. Menin lankaan luottaessani heidän tekemisiin. Ei kohde ilmesty myyntiin vaikka on yli kuukausi siitä, kun homma alkoi. Todella pettynyt!
- Urho kaleva
Op on mielestäni myös pankkina epäluotettava ja huonosti palveleva! Siksipä vaihdoinkin 20 vuoden jälkeen kaikki tilini toiseen pankkiin ja saan parempaa korkoa sekä toivottavasti myös palvelua!
- Mauno Henrik
tämmöiset nimettömänä heitetyt haukkumiset laittavat miettimään, mitä tarkoitusperiä kirjoittajalla todellisuudessa on, vai onko kenties halpamainen kilpailevan pankin lobbari. Itse olen ollut OP:n asiakas yli 30 vuotta, ja kaikki on toiminut kiitettävästi. Lainankoroistakin on saatu neuvottelemalla tiputettua aina kun on siltä tuntunut.
Niin että jos Urho Kaleva Kekkonen täsmentäisit vähän mitä se epäluotettavuus ja huonosti palveleva oikeesti tarkoittaa? Keksityt jututhan voivat johtaa syytteeseen mustamaalaamisesta ja liiketoiminnan vahingoittamisesta. - Kerhosen Ukko
Mauno Henrik kirjoitti:
tämmöiset nimettömänä heitetyt haukkumiset laittavat miettimään, mitä tarkoitusperiä kirjoittajalla todellisuudessa on, vai onko kenties halpamainen kilpailevan pankin lobbari. Itse olen ollut OP:n asiakas yli 30 vuotta, ja kaikki on toiminut kiitettävästi. Lainankoroistakin on saatu neuvottelemalla tiputettua aina kun on siltä tuntunut.
Niin että jos Urho Kaleva Kekkonen täsmentäisit vähän mitä se epäluotettavuus ja huonosti palveleva oikeesti tarkoittaa? Keksityt jututhan voivat johtaa syytteeseen mustamaalaamisesta ja liiketoiminnan vahingoittamisesta.Kannattaa käydä välityspalkkiovertailussa, koska siellä näkee postinumeroittain kaikki Tampereen Kiinteistönvälittäjät ja niiden hinnaston. Eipä tarvii yhtä toimijaa surra enää :)
http://www.asuntojenmyynti.fi/Asunnon-myynti.php
Ole hyvä vaan ! - eipäkestä
Mauno Henrik kirjoitti:
Niin että jos Urho Kaleva Kekkonen täsmentäisit vähän mitä se epäluotettavuus ja huonosti palveleva oikeesti tarkoittaa? Keksityt jututhan voivat johtaa syytteeseen mustamaalaamisesta ja liiketoiminnan vahingoittamisesta.Jos olet joku säännöllinen kuukausipalkkalainen tai on joku tuttu töissä, niin vähän paremmin toimii pankkiasiointi. Eivät edes kaikkia ota asiakkaasi. En tiedä yhtään hyvää pankkia, jota voisi suositella. Tietääkö joku?
- Anonyymi
Mauno Henrik kirjoitti:
Niin että jos Urho Kaleva Kekkonen täsmentäisit vähän mitä se epäluotettavuus ja huonosti palveleva oikeesti tarkoittaa? Keksityt jututhan voivat johtaa syytteeseen mustamaalaamisesta ja liiketoiminnan vahingoittamisesta.aattelin maalauttaa autoni mustaksi, onko syyte tulossa??
- Jorma 123
Minä olen aina myynyt kämppäni itse , enkä maksa noille palkkionmetsästäjille! Nytkin möin 250000€ ok taln ja Op:n tunarit olisivat ottaneet siitä 12000€ joka on markoissa 72000mk , eihän siinä ole mitään häpyä ja järkeä maksaa noille oven suussa seisomisesta tuollaisia summia! Mitään ne eivät tiedä ja eivät osaa edes esitellä kun eivät tunne kohdetta yleensä ! Toka ilmoituksella sain myydyksi taloni ja kulu oli alle 50€ , kauppakirjan tekoon meni alle tunti aikaa , valmiit pohjat saa netistä!
- Rahamiäs
kuulostat aika lailla epäluotettavalta suharilta.
- jorma 123
Rahamiäs kirjoitti:
kuulostat aika lailla epäluotettavalta suharilta.
Sinulla persaukinen ei ole varaa ostaa taloa keltään muultakaan! Ryyppy ja huume velkasi ovat kymppitonneja ja luottotietosi menetit jo alle kouluikäisenä, että älä edes kuvittele ikinä asuvasi muualla kuin siellä vanhan veneen sen rostituutti naisystäväsi kanssa!
- Oi ihana jorma
jorma 123 kirjoitti:
Sinulla persaukinen ei ole varaa ostaa taloa keltään muultakaan! Ryyppy ja huume velkasi ovat kymppitonneja ja luottotietosi menetit jo alle kouluikäisenä, että älä edes kuvittele ikinä asuvasi muualla kuin siellä vanhan veneen sen rostituutti naisystäväsi kanssa!
mistä tiesit että mulla on täällä veneen alla nettiyhteyskin.
- joopajoo
Op nyt on mitä on, mutta muuten puhut ihan paskaa.Asiakirjakulut jo tekee enemmän kuin 50 egee.Kannattaa vaatia lkv tutkinnon suorittanut henkilö, jolla lisäksi kunnon koulutuspohja hoitamaan myyntiä.Kiinteistönvälittäjissä on valtaosa pelkkiä asuntoesittelijä tittelin omaavia joilla taidot ja tietämys ei riitä kuin keittiönkaappien esittelemiseen.
- esittelyissäkäynyt
Enkä op seisoo oven suussa; kiinteistö maailma otti jakkaran alle oven viereen ja laski asuntoesittelyssä käviöitä, huoneistokeskuksen mies meni perimmäiseen nurkkaan piiloon, jotain vain murahtelu, kun jotain yritti kysellä. On kaikenlaisia välittäjiä :), :(
- Paljasjalkainen mans
Kävin tutustumassa Op:n välittämään kohteeseen, jonka naapurissa olen asunut yli 10 vuotta ja kyllä oli kaverilla jutut vasten parempaa tietoa, eikö niillä ole noissa myyntipuheissa mitään totuuden siementäkään ?
- Arppa vaan
Kyllä hiukka samanmoinen kuva on syntynyt itselle myös! Mut ei kait se ihme ole kun heidän leipä on kiinni kaupankäynnistä, sehän pistää kummasti valehtelemaan!
- Rene Tampereelt
Tuo pitää aikalailla paikkansa yleensäkkin kiinteistövälittäjistä, mutta kyllä minäkin vähiten luottaisin tuohon OP:n porukkaan, on sellaiset kokemukset itsellänikin heistä!
- vältä
Oman kokemuksen mukaan myös Huoneistomyyntiä kannattaa välttää. Huoneistomyynti LKV:llä on alhaiset välityspalkkiot, mutta se näkyykin sitten toimintatavoissa. Luvataan talon hinnaksi liikoja, joka ei sitten pidäkään paikkaansa. Valehdellaan räikeästi tarjouksista ja kuluttuja-asiamiehen otettua yhteyttä asiamiehelle kerrotaan tapahtumat aivan eri lailla kuin meille.
- Kunkku
Olemme grynderi-pariskunta pääkaupunkiseudulta ja olemme myyneet kahdeksan remontoimaamme asuntoa Huoneistomyynnin kautta ja voin kyllä ainoastaan itse suositella kyseistä firmaa rehellisestä ja suorasta toiminnasta. Ei lässytetä turhia, vaan kerrotaan heti jos asunto on liian kallis ostajien mielestä ja milloin on syytä tarkistaa hintaa. Ne kaverit todella osaavat hommansa ja firma on myös johdettu erinomaisesti. Parasta on, että jos he eivät saa asuntoasi myytyä, he eivät myöskään laskuta sinua olemattomasta työstä, tai uhkaile laskulla, jos irtisanot toimeksiannon. Jokaisen välitysfirman pitäisi ottaa mallia Huoneistomyynti Lkv:sta ja itse emme suostu ainakaan käyttämään muita laiskoja ja kallita välitysfirmoja enää.
Jorma:Monesti ihmiset kuvittelevat saavansa saman hinnan kuin ammattitaitoinen välittäjä, mutta todellisuudessa parin prosentin välityspalkkio unohtuu vasta siinä vaiheessa kun välittäjä on saanut 20t korkeamman hinnan kuin itse olisit saanu kehumalla omaa asuntoasi toiselle yksityiselle. Kukaan ei anna mitään arvoa sellaiselle höpinälle vaan odottaa aina perusteltuja faktoja. Persaukisten ajattelumaailmaa parhaimmillaan.- Orkku-Jorkku
Ryndereille:
välittäjällä pitää olla niin paljon ammattitaitoa että osaa laittaa hinnan heti alussa kohdalleen, on ihan tyypillinen kikka lähteä ehdottamaan hinnan tiputusta että kohde saataisiin nopeammin pois käsistä ilman myyntiponnisteluja.
Miltei kaikissa välitysfirmoissa on voimassa "ei kuluja ellei kauppaa". Ja toimeksiannon irtisanomiselle nyt ei oikeasti yleensä ole perusteita.
Mitä tulee perusteltuihin faktoihin, mistä välittäjä ne faktat yleensä saa? No siltä Jormalta tietysti. Höpinät vaan muuttuu faktaksi kun välittäjä ne ostajaehdokkaille kaiuttaa?
Ja lopuksi, ihan turha tulla tamperelaisille mainostamaan jotain hesalaista välitysfirmaa. Taisi olla mainos.
- Rumpesteri
"Olemme grynderi-pariskunta pääkaupunkiseudulta "
-katos, nyt tulee painavaa puhetta meille maalaisille - okt ja rivari
Oli miten ol,i mutta LKV Roomassa kunnon meininki.
Olen sen firman kautta ostanut ja myynyt. Kaikki toimii niinkuin pitääkin aina.
Kaikki on jees ja firmanjohto asianmukainen, ei lipsuta.
Hienoa pojat !!!! - jatkakaa samaanmalliin ;)- okt ja rivari
Edelliseen lisäys, unohdin sanoa, että tämä oli siis firman mainos.
- Mm:lä
okt ja rivari kirjoitti:
Edelliseen lisäys, unohdin sanoa, että tämä oli siis firman mainos.
Minullekin tuli mieleen että joku kilpailija on nyt lähtenyt haukkumaan...
OP: kiinteistövälitäjä myi äitini kuolinpesän asunnon vajaassa kahdessa viikossa myyntiin laittamisesta. Siitä saatiin sellainen hinta kuin ajateltiinkin ja välityspalkkio oli kohtuullinen; siihen käytettiin äitini asiakkuusbonuksia ja -alennusta. Ostaja kertoi olevansa tyytyväinen palveluun, samoin minä. Saimme kaikki tiedot ja asiat hoidettiin todella hienosti.
Olen itse OP:n asiakas ja täysin tyytyväinen pankin palveluun. Äitini perunkirjoitus hoidettiin pankin lakiosaston kautta ja saimme sielläkin asiantuntevan ja ystävällisen palvelun. Kaikki asiat hoituivat ja neuvoja sai kysyä aina kun tarvis vaati. Eli kiitos OPKK:lle ja Tampereen OP:lle hyvästä palvelusta.
- Pätevyys
Op kiinteistöpalvelut ovat jo tökkineet vuodesta 83 lähtien,niiden kiinteistöpalvelua ei kannata ottaa laisinkaan.
Suosittelen kiinteistövälityksistä Tampereen seudulta Kiinteitömaailma ja toinen joka on hyvä ja pätevä Rooma kiinteitökeskus.
Kokemusta ollut perhepiirissäni näistä. - täyttä sontaa OP
OP välitystoiminta on todella törkeää. ei ihme että varoituksia ropisee. Salaavat asioita, huijaavat,valhetelevat ja toimivat huolimattomasti. Hyviäkin välittäjiä saattaa löytyä,mutt kyllä pilaavat muidenkin maineen nämä
- lauri73
OPKK on yhtä hyvä tai yhtä huono kuin mikä tahansa muukin välitysfirma. OPKK kuitenkin kouluttaa väkeään säännöllisesti, ehkä myös muutkin isot firmat. Itse luottaisin vain ja ainostaan isoon välitysliikkeeseen jos kyseessä olisi kohde, jota en itse uskaltaisi myydä, perusosakekaupat osaa kuka tahansa tehdä itse jos vähän panostaa ja ottaa selvää asioista.
Valtaosa näistä vuodatuksista tulee toki pettymyksistä, se on selvä. Valehtelu ja salailu on tietenkin asioita, joita ei tulekaan hyväksyä ja nämä suharit tulee karsia pois alalta. Mutta pettymyksiä tulee ostajalle myös siitä, että ei itse toimi niinkuin ostajan kuuluisi toimia, ostajalla on myös velvollisuus tutustua ostamaansa asuntoon. Se ehkä jää monelta väliin; ostajallakin on velvollisuuksia..- Lauri73
Ja edelliseen vielä lisäten: 'vuodatuksia' välitystyöstä tulee toki myös kilpailijoilta. Mikä onkaan sen helpompaa kuin huudella täällä nimettömänä ja mollata kilpailijaa, ja koittaa näin luoda itselleen bisnestä. Ottakaa rehellisesti selvää asioista, älkää luottako nimettömiin huutelijoihin.
- Oikeasti kokemusta
Pienet välitysliikkeet on huolellisempia kun isot, koska niillä ei ole samanlailla varaa virheisiin, johto tietää mitä alaiset tekee ja työntekijät on valittu huolella.
Välitys palkkiot on kohtuullisempia koska palkkiot ei mene niin monelle portaalle ja välitysliikkeen omaan mainontaan.
Työn laatu on parempi koska oman firman maineesta pidetään huolta.
Pienen välitysliikkeen henkilökunta on halukkaampia tekemään keskenään yhteistyötä, joten oikeiden ostajaehdokkaiden määrä kasvaa.
Isoissa välitysliikkeissä käy paljon ihmisiä kokeilemassa alaa, ja tuovat samalla kohteita sisään joita vanhemmat välittäjät sitten myy, työn laatu on juuri sen mukainen. Yleensä mitä lähemmäs pyyntihinta on alusta lähtien osunut myyntihintaa, sitä enemmän on kiinnostuneita heti, enemmän kilpailua, nopea myynti ja parempi lopputulos omistajalle!
Joskus se tarkoittaa omistajan mielestä alihintaa, mutta täytyy muistaa että myyjä saa aina liian vähän ja ostaja maksaa aina liian paljon!- ostaja4
Tämä on nyt kyllä jonkun pikkuvälittäjän vastaus ja ajatus.
Johan pomppas!
Isolta asiakkaat vaativat kokemuksen mukaan sekä tutkimusten mukaan paljon enemmän, kuin pieniltä. Oli kysymyksessä kaupan ala mikä hyvänsä. Stockmanin ja Tockmanin ero on valtava, alalla kuin alalla!
Pienet joutuvat ylilupaamaan asioita, saadakseen toimeksiantoja.
Samalla joudutaan pienentämään välityspalkkioita. Pieni fuskaa heti mm markkinointikuluissa. Netti on ainoa väline jota käytetään ja sitten perustellaan, että siellä ollaan kuten muutkin. Jos se pelkästään riittäisi, miksi isot firmat käyttävät lähes 500.000€ vuodessa rahojaan markkinointiin. Mersuakin joutuu markkinoimaan, mitä erilaisemmissa lähteissä. Lada mainoksia ei ole paljon näkynyt!. Ei todellakaan ole sama, kenelle annat asuntosi myyntiin ja jos haluat siitä parhaan mahdollisen lopputuloksen. - Höpsistä pussiin
ostaja4 kirjoitti:
Tämä on nyt kyllä jonkun pikkuvälittäjän vastaus ja ajatus.
Johan pomppas!
Isolta asiakkaat vaativat kokemuksen mukaan sekä tutkimusten mukaan paljon enemmän, kuin pieniltä. Oli kysymyksessä kaupan ala mikä hyvänsä. Stockmanin ja Tockmanin ero on valtava, alalla kuin alalla!
Pienet joutuvat ylilupaamaan asioita, saadakseen toimeksiantoja.
Samalla joudutaan pienentämään välityspalkkioita. Pieni fuskaa heti mm markkinointikuluissa. Netti on ainoa väline jota käytetään ja sitten perustellaan, että siellä ollaan kuten muutkin. Jos se pelkästään riittäisi, miksi isot firmat käyttävät lähes 500.000€ vuodessa rahojaan markkinointiin. Mersuakin joutuu markkinoimaan, mitä erilaisemmissa lähteissä. Lada mainoksia ei ole paljon näkynyt!. Ei todellakaan ole sama, kenelle annat asuntosi myyntiin ja jos haluat siitä parhaan mahdollisen lopputuloksen.Millä vuosisadalla oikein elät? Ladaa ei myydä Suomessa, siksi sitä ei myöskään mainosteta.
Asiahan on niin, että hyvää ei tarvitse mainostaa, se myy itse itseään. Mersun laatukin on niin paljon tippunut, että mainosmiesten täytyy yrittää mainoksilla luoda sitä ostamishalua kun muutoin kauppa ei käy. Mainokset yrittävät vain luoda mielikuvia, ei niillä ole yhteyttä yrityksen toiminnan laatuun.
Niin, ja se kirjoitetaan Tokmanni, ei mikään Tocman.
- rouva -56
Ensimmäiset sanat kertoessani opkk -välittäjälle aikeestani laittaa osakkeeni myyntiin, hän tokaisi - ei sieltä kaupaksi tällä hetkellä mene. Tuli kuitenkin arvioimaan asuntoni ja istui koko tuon ajan keittiössäni. Ainoastaan pois lähtiessä vilkaisi kaksioni huoneita ovelta ja napsasi pikku kamerallaan muutaman kuvan ja siinä kun niin innoissaan oli, meinasi unohtaa kokonaan rempatun kylppärini, josta annoin uudelleen vinkin.
Ovella lupasi laittaa palkkiosta yms. tietoa s.postiini, mutta olen tässä odotellut jo kaksi viikkoa... Nyt on osake tietysti annettu jo toisella välittäjälle myyntiin, mutta olipa kokemus täällä Hämeenlinnassa!!- lkökkhökåpjl
Voi sinua täti reppanaa. Toimeksianto astuu voimaan vasta sitten, kun sopimus on allekirjoitettu. Turha sitä ennen on vikistä mistään valokuvien ottamisesta. Onnea myyntiin sen toisen välittäjän kanssa, toivottavasti et sekoile kovin hänen kanssaan.
- rouva-56
lkökkhökåpjl kirjoitti:
Voi sinua täti reppanaa. Toimeksianto astuu voimaan vasta sitten, kun sopimus on allekirjoitettu. Turha sitä ennen on vikistä mistään valokuvien ottamisesta. Onnea myyntiin sen toisen välittäjän kanssa, toivottavasti et sekoile kovin hänen kanssaan.
Kiitos, onnea tarvitaan! Pienenä kommenttina aiempaan totean, että olin kyllä tietoinen ettemme olleet solmineet mitään toimeksiantosopimusta vaan luotin välittäjään sanaan, kun hän lupasi infota minua uudesta tinkimästäni välitysprosentista ja juuri tästä myyntiin laittamisesta yleensä, mutta ei kai sitten kiinnostanut homma parempien toivossa. Kaikenkaikkiaan huonoa asiakaspalvelua alusta loppuun.
- kurre
Vihonviimeinen kiinteistövälittäjä tuo OPKK ! Rahanahneita ***koja, oalvelusta ei tietoakaan, tai ammattitaidosta. Käyttäkää aina jotain muuta!!
- OP-ei-ole-OK
Valitettavan samaa on todettava. Hommia hoidetaan vähän sinne päin, puhutaan naama pokerilla ympäripyöreitä kun ei osata tai tiedetä, kaikessa tulee olo voiko luottaa ollenkaan. Välinpitämätön välitys on tietysti tasoistaan mainosta koko puljulle ja kilpailijoidensa etu. Pikaruokalan värisessä kuplassa tuntuu unohtuvan että asiakas on ajatteleva ihminen, joka voi kohteliaasti pureskella, mutta ei välttämättä niele huonoa laatua.
Huolestuttavaa on, että tämäntasoista viestiä kuulee ympäri suomea yhdestä ja samasta toimijasta.- Anonyymi
Turun OP Kodin esittelyihin en enää mene. Välittäjät valehtelevat ja puhuvat puuta heinää. Ja kun yrittää kysyä jotain, eivät tunne koko kohdetta. Jo toinen kerta, kun pitää soittaa itse rakennusvalvontaan ja tarkistaa itse epäselvä kaava-asia.
- Anonyymi
Hangossa myös epäluotettava OP kiinteistönvälittäjä.
Ilmeisesti kaverille menossa asunto, kun ei ota parempaa tarjousta vastaan.
Tässähän kärsii myyjä ja op kiinteistönvälityksen maine.- Anonyymi
Kaveriaan suositti vuokralaiseksi
Joka paljastui rikolliseksi narkomaaniksi.
Vuokria paljon maksamatta häätö hidas
ja kallis Että tällainen Op välittäjä - Anonyymi
Kaveriaan suositti vuokralaiseksi
Joka paljastui rikolliseksi narkomaaniksi.
Vuokria paljon maksamatta häätö hidas
ja kallis Että tällainen Op välittäjä
- Anonyymi
Teatterikoulun käynnistä ei ole alalla ainakaan haittaa
- Anonyymi
Ihan samanlaiset kokemukset Järvenpäästä. Huonoin ikinä. Virheitä kauppakirjassa, vääriä tietoja, sai koko ajan itse korjailla ja muistuttaa asioista,, väärä määrä avaimia, vedentasausmittaukset tekemättä ym. Palvelualttius ohhoh ja yhtiön tuntemus ala-arvoista. Olin asunnon ostaja
- Anonyymi
Suhmureiden pulju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhmureiden pulju.
Todellakin. Välittäjä vain seisoskelee ja kattelee, ei kerro tai esittele kohdetta tai ei tiedä ja vastaa jotain ympäripyöreää... Saanko nauraa jo tälle touhulle. Toisen firman välittäjä esitteli kohteen ja sanoi suoraan että on sitä mieltä että ei ole meille sopiva koti ja kertoi todellakin kaiken kohteesta paikanpäällä. Tarjoutui myös olemaan yhteydessä jos sopiva kohde löytyy ja ihan ilman vieläpä. Mutta tämä op koti.... Ei asiakaspalvelu taitoa ollenkaan.
- Anonyymi
OP kiinteistövälitys todellakin yllättää 20 vuoden asumisen jälkeen vai kunnan vikako?
Tontista lähti -500m² niin että heilahti. Ei kuulemma ole voitu tehdä kahta toimenpidettä yhtä aikaa? Selitti kunnan maanmittauslaitos. Eli ostohetkellä tai jo kun kohdetta myytiin olisi ostajille voinut/PITÄNYT kertoa tontin todellinen koko ja asian tila?! Eikö?
Onko OP kiinteistövälityksen vai maanmittauslaitoksen lainrikkomuksesta kyse ja kaupanpurun peruste?
Ja välittäjän käytös on vapaa ajalla ala arvoista. Miksi ostajan tervehdyksen jälkeen pitää ihmetellä tyhjiä ostoskärryjä ja suureen ääneen pitää tehdä selväksi että rouva kantaa ruokakassia tietämättä onko edes rouvasta kyse...mitä välittäjän rouva tekee? Evvk
Ja luulisi parempien ihmisten käyvän S ryhmän kaupoissa eikä saksalaisille rahojaan lahjoittamassa.
Paskan maku suussa OP kv
- Anonyymi
tämä pitää myös porissa ,epäasiallista toimintaa . en tule koskaan op -välityksen tekemään mitään yhteistyötä
- Anonyymi
Sama myös Turussa OP KOTI. Älkää koskaan erehtykö heidän palveluja ottaan .
- Anonyymi
TURUSSA , EI HYVÄ PALVELU .
- Anonyymi
Tampereen op surkeista surkein.
- Anonyymi
Op Koti Turku kusetti etänä tapahtunutta osakkeen myyjää.
- Anonyymi
Koko osuuspankin toiminta on mennyt epäluotettavaksi.
En koske koko firmaan edes pitkällä tikulla.
Erityistilintarkastus ja koulutuksen tarkastus olis asiaa.
- Anonyymi
Totta. Sovitusta ei pidetä kiinni, vaan kirjataan kauppakirjaan ostajan mieltymyksen mukaan OP Tampereella on suorastaan rikollinen välittäjä
- Anonyymi
Samanlainen op kiinteistövälityksen kanssa on tämä
kaupungin käyttämä hyvä veli verkoston välittäjä
joka toimii oman edun mukaan. S.....aukee
- Anonyymi
OLI MULLAKIN oP välityksessä asunto myynnissä.
Sovittiin kaupan ehdot ja hinta.
Välittäjällä oli kovakiire ja hän oli tehnyt kauppakirjan valmiiksi ja pyysi kaupantekoon.
Kauppakirja oli kaikkea muuta, mitä oltiin sovittu.
Välittäjä uhkaili, että mun on pakko tehdä kaupat.
Heitä oli kaksi minä yksin. Vaativat vanhaan asuntoon 5v. takuun.
OP VÄLITTÄJÄ ON ERITTÄIN EPÄREHELLINEN!- Anonyymi
Katso vielä isännöinnin kartelli tiedot.
OP on siinä osallisena
- Anonyymi
Joka sana totta ed. Kirjoitus.
Olkaa hyvät ihmiset järkeviä ja kiertäkää kaukaa OP välittäjät. Alussa ollaan lipeviä asiakkaan puolella ja luvataan maat ja taivaat.
Myynnin hetki lähestyy, niin välittäjä kallistuu ostajan puolelle eikä anna myyjälle esikauppakirjaa, vaa ilmoittaa löytäneensä ostajan.
Kaupantekotilaisuudessa on laadittu ostaa miellyttävä kauppakirja ja uhataan että se onpakko allekirjoittaa - Anonyymi
OP Koti Uusimaasta huonoja kokemuksia. Kannattaa varoa ja kiertää kaukaa. Eivät noudata LKV:n ohjeita ja säääntöjä. Ei kannata tehdä toimeksiantoa, koska tulee yllätyksiä. Se mistä sovitaan ei pidäkään paikkaansa.
- Anonyymi
Täysin koijjarien yritys minulla oli asuntomyynnissä. Välittäjä ei uskonut meitä myyjiä vaan yritti väkisin myydä meidän asunnon epäluotettavalle henkilölle. Ja kun sanoin sopimuksen irti , välittäjä yritti laskuttaa meitä täydellä provisiolla. Kovan taistelun jälkeen he luopivat siitä.täysin sikamaista touhua
- Anonyymi
Miksi sitten käytit välittäjää etkä myynyt suoraan itse? Sehän olisi sinulle ollut helppoa kun tiedät asiat paljon paremmin kuin käyttämäsi välittäjä...
- Anonyymi
Kärsämäki OP koti käyttää Facebookia sivun kohdassa jotain Kiina tai muu maa kieltä. 2023 maaskuu
- Anonyymi
Hukkasivat avaimeni eivät luvanneet maksaa lukon sarjoitusta
Petyin minäkin täällä Kuopion pohjoispuolella myyntivälitykseen. Ensin meni yli kuukausi välitys-sopimuksen teosta ennen kuin myynti-ilmoitus julkaistiin. Kahteen kertaan sanottiin, että haluamme tarkistaa ilmoituksen ennen julkaisua. Julkaistiin vain virheineen. Pyydettiin ottamaan pois, poistuikin kahdeksi tunniksi ja taas pyytämään poistoa. Esittelyteksti oli tekoälyn tuottamaa liirumlaarumia (myönsivät tämän). Tehtiin itse asiallinen esittely. Koko kesänä välittäjä ei ottanut mitään yhteyttä, vaikka oli selvää, että jotain pitäisi tehdä, kun kukaan ei käy edes katsomassa. Ilmeisesti periaatteena on hankkia paljon kohteita ja sitten vaan odotetaan kädet ristissä mitkä toteutuvat. Yhdellä välittäjällä näyttää olevan liian paljon kohteita hoidettavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1364035- 881982
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151861Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571487Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331385VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741206
- 941067
- 691053