aliarvostettu pakki Suomen mantereella.
Ilves pelannut viime aikoina hyvin, mut tarvitsee jonkun kovan luokan vahvistuksen pari lisää jotta voi tapella tosissaan mitaleista.
Muutama kokenut kehäkettu joukkueeseen!
Ilveksen tulevaisuus on hieno ja varmasti tämä joukkue voittaa jokusen vuoden kuluttua Suomen mestaruuden jääkiekossa.
Arto Tukio puolustuksen kulmakivi/lukko
5
332
Vastaukset 5
- juha8222
takaisin Ilves-paitaan!
- Ilveksenmiäs
Ja jatkanee Ilveksessä, jos jatkaa missään..lukuisat loukkaantumiset ovat haitanneet uraa jo monta kautta.
Mestaruudesta en tiedä..mutta uskon Ilveksen kasaavan lähivuosia joukkueen, jolla on uskottavasti mahdollisuudet ainakin pelata siitä. Siis sellaisen jota " asiantuntijat ", eivät ole työntämässä karsijaksi vaikka yhtään peliä ei ole vielä pelattu :)- juha82222
kehittyvät ja hankitaan joitain laadukkaita ostoja niin matskut on mestaruuteen
vielä kun pelikirja olisi modernimpi niin hyvä tulee.
Toni Rajala ollut mulle pettymys ):
odotin häneltä enemmän tehoja tällä kaudella. - Ilveksenmiäs
juha82222 kirjoitti:
kehittyvät ja hankitaan joitain laadukkaita ostoja niin matskut on mestaruuteen
vielä kun pelikirja olisi modernimpi niin hyvä tulee.
Toni Rajala ollut mulle pettymys ):
odotin häneltä enemmän tehoja tällä kaudella...lähti rapakon taakse kehittymään. Lähtiessään oli parempi kuin Rask, mutta jälkimmäinen jäikin Ilvekseen kehittymään. Kumpi on mielestäsi kehittynyt enemmän ja parempi pelaaja tällä hetkellä..?
Ehkä tämäkin esimerkki innostaa jatkossa nuoria jäämään vielä muutamaksi kaudeksi, vaikka olisi mahdollisuus jo lähteä junnusarjoihin rapakon taakse. - juha82222
Ilveksenmiäs kirjoitti:
..lähti rapakon taakse kehittymään. Lähtiessään oli parempi kuin Rask, mutta jälkimmäinen jäikin Ilvekseen kehittymään. Kumpi on mielestäsi kehittynyt enemmän ja parempi pelaaja tällä hetkellä..?
Ehkä tämäkin esimerkki innostaa jatkossa nuoria jäämään vielä muutamaksi kaudeksi, vaikka olisi mahdollisuus jo lähteä junnusarjoihin rapakon taakse.ehkä kuitenkin Rajala koska hän pystyy paremmin yksilösuorituksella ratkaisuihin ja hän on taitavampi mut kaikki kunnia Raskille.
Rajala on aikaajoin poissaoleva,flegmaattinen kun taas Rask on energiaa täynnä.
Voi ollakin että Rask luo hyvän NHL-uran ja Rajalasta ei tulekaan NHL-pelaajaa mutta toivotaan Rajalalle parasta.
Bähän on pehmee pelaaja toi Rajala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400