Palkanneet Hjallista.....ei voi kuin nauraa.....ja kiittää.
kas kun ette...
3
214
Vastaukset
- Luotan Jukkaan
Nauraa voit ,mutta Tps pelasi ilman mestaruutta kahdeksan kautta ja tuli sinä aikana kerran hopealle ,jolloinka pelasi finaalissa Kärppiä vastaan. Kuka olikaan pääkoutsi silloin?? Jukka koivu kukas muukaan. Muutoin tuona aikakautena Tepsin menestys ei ollut hääviä. Kävihän siellä koittamassa Jortikkakin ,mutta silloin jo näki hänen olevan eilisen päivän huippuvalmentaja. Virran Hantta ei juuri saanut Leimettä kummempaa tulosta aikaan ,kunnes Suikkanen nosti komeasti pojat suosta vaan samaa temppuapa ei tehnyt Riku-Petteri ja jos Teki Suikkanen ihmeen niin se se vasta ihme olisi ollutkin.
- tuolla kaudella
Koivusta huolimatta.
- kdjf
tuolla kaudella kirjoitti:
Koivusta huolimatta.
mites se koivu on sen teidän legendaarisen akatemian saanut lentoon?
Vaikea uskoa että tästä valmennushommastakaan mitään tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339