Minua on jo pitkään vaivannut onko mulle voinut jäähä lääkkeiden yliannostuksista jotain pysyviä vaurioita tai jotain haittaa?
Ensimmäisen kerran otin kourallisia lääkkeitä alkoholin kanssa itsetuhotarkoituksessa, en pysty kunnolla selittämään miksi tein niin syitä on liian paljon. Nukuin ensin kokonaisen päivän putkeen ja sitten heräsin vielä elossa, ja mun oli hankala kävellä. Jouduin sairaalaan pyörätuoliin ja teho-osastolle saakka, en pystynyt kävelemään vieläkään ja minun oli vaikea muodostaa edes sanoja. Jonkun ajan päästä onneksi taas pystyin kävelemään.
Olin ottanut yliannostuksia vieläkin 2 kertaa sen tapahtuman jälkeen.
Ja kaiken sen jälkeen olo on ruennut tuntumaan aivan erilaiselta, on tuntunut etten kunnolla tunne omaa kehoani eikä se tunne oo hävinnyt minnekään vaikka mulle ollaan jo mitä lääkkeitä kokeiltu.
Sitten en pystynyt kunnolla edes ajattelemaan ja muistamaan ihan kaikkea, muisti kuitenkin ajan kanssa palautui.
Ensimmäisen kerran otin kourallisia lääkkeitä alkoholin kanssa itsetuhotarkoituksessa, en pysty kunnolla selittämään miksi tein niin syitä on liian paljon. Nukuin ensin kokonaisen päivän putkeen ja sitten heräsin vielä elossa, ja mun oli hankala kävellä. Jouduin sairaalaan pyörätuoliin ja teho-osastolle saakka, en pystynyt kävelemään vieläkään ja minun oli vaikea muodostaa edes sanoja. Jonkun ajan päästä onneksi taas pystyin kävelemään.
Olin ottanut yliannostuksia vieläkin 2 kertaa sen tapahtuman jälkeen.
Ja kaiken sen jälkeen olo on ruennut tuntumaan aivan erilaiselta, on tuntunut etten kunnolla tunne omaa kehoani eikä se tunne oo hävinnyt minnekään vaikka mulle ollaan jo mitä lääkkeitä kokeiltu.
Sitten en pystynyt kunnolla edes ajattelemaan ja muistamaan ihan kaikkea, muisti kuitenkin ajan kanssa palautui.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Käytätkö tällä hetkellä jotain lääkkeitä? Lopeta kaikki niin ole palautunee aika normaaliksi.
lääkkeitä otit yliannostuksina?
särkylääkkeitä. Kahtena kertana seroquelia n 100 g ja ehkä vähemmän.
kukaan muu ei pysty tuohon vastaamaan kuin lääkäri joten sinne mars mars.