Uusi Peugeot 508

Uskomatonta!

On jumalaisen kaunis auto, jollaista ei koskaan kaavoihin kangistuneet ja äärettömän värittömät ja tylsät saksalaiset tai ruotsalaiset pysty tekemään tai valmistamaan! On muuten saksalaisetkin sitä palkinneet, sekin kertoo jo paljon. Taitaa vaan kadehdittaa ikikakaroita kun joutuvat ajamaan niillä VW Groupin eleettömillä vikapesäkkeillä!

Katsokaa vaikka tätä mainosvideota:
http://www.youtube.com/watch?v=xQZBr2fSI74

Tai tätä puolalaisvideota:
http://www.youtube.com/watch?v=pvuSNihebtA

Ja katsokaapas tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Ce2Lf6Vcb2g

67

4557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskaltaisko ?

      kaupoille heti rohkeasti. Varma valinta :0)

    • Peuwagen

      Mielestäni autojen muotokieli on yhdenmukaistunut jatkuvasti. Esimerkiksi uusimman VW Passatin ja Peugeot 508:n linjoissa on minun silmilläni vaikea nähdä kovin järisyttäviä eroja. Tyylikkäitä autoja molemmat, minulle kelpaisi kumpi tahansa!

      Minulla tällä hetkellä olevat autot ovat Peugeot 406 ST 2.0 ja VW Golf Variant 1.4 TSI 118 kW, molemmat uutena hankittuja. Kumpaakaan en ole valinnut muotoilun perusteella. Kummallakin ajan mielikseni.

      • tuotakuntuota

        Siis tuohan on kelusasta ihan Audin näköinen, sivulta on apinoitu Infinitiä ja perästä niitä 5- ja 7sarjan Bangle Pemareita, eli ei kyllä nyt niin kovin yksilöllinen hökötys ole ja perä on mun mielestä ruma, nuo takavalon muoto tuohon puskurin reunan "jatkeeks" ei olikein iske. Esim. uus Astra on paljon hienompi, vaikka samannäköisiä alkavat olla kaikki. Toyota Auris on ainoa, mikä erottuu noista muotoilullaan.


      • Hieno kyllä on
        tuotakuntuota kirjoitti:

        Siis tuohan on kelusasta ihan Audin näköinen, sivulta on apinoitu Infinitiä ja perästä niitä 5- ja 7sarjan Bangle Pemareita, eli ei kyllä nyt niin kovin yksilöllinen hökötys ole ja perä on mun mielestä ruma, nuo takavalon muoto tuohon puskurin reunan "jatkeeks" ei olikein iske. Esim. uus Astra on paljon hienompi, vaikka samannäköisiä alkavat olla kaikki. Toyota Auris on ainoa, mikä erottuu noista muotoilullaan.

        aika näpäkkä, peugeot saa olla vaikka kuin hieno kun se ei toimi: ostaako auton sitä varten että ajaa vai ihaileeko muotoja tallissa ja ei aja paljoa...


      • 1+9=10
        Hieno kyllä on kirjoitti:

        aika näpäkkä, peugeot saa olla vaikka kuin hieno kun se ei toimi: ostaako auton sitä varten että ajaa vai ihaileeko muotoja tallissa ja ei aja paljoa...

        http://ekoake.autoalanverkkopalvelu.fi

        Tuolta löytyy hinnat ja lisävarusteet, mm Webasto vakiona kaikissa malleissa paitsi pienimmässä dieselissä.
        Mielenkiinnolla odotan koeajoa.


      • saappi lopussa
        Hieno kyllä on kirjoitti:

        aika näpäkkä, peugeot saa olla vaikka kuin hieno kun se ei toimi: ostaako auton sitä varten että ajaa vai ihaileeko muotoja tallissa ja ei aja paljoa...

        puhua, loppusuora on jo menossa sillä "näpäkällä" merkillä. Peugeotit toimivat hyvin, on omakohtaista kokemusta jo useista malleista ja pitkältä ajalta. Esson baarin köörin vanhat tiedot voi jättää omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        tuotakuntuota kirjoitti:

        Siis tuohan on kelusasta ihan Audin näköinen, sivulta on apinoitu Infinitiä ja perästä niitä 5- ja 7sarjan Bangle Pemareita, eli ei kyllä nyt niin kovin yksilöllinen hökötys ole ja perä on mun mielestä ruma, nuo takavalon muoto tuohon puskurin reunan "jatkeeks" ei olikein iske. Esim. uus Astra on paljon hienompi, vaikka samannäköisiä alkavat olla kaikki. Toyota Auris on ainoa, mikä erottuu noista muotoilullaan.

        Ihan pikkuisen kateellinen? Vaiko katkera kun ei ole massia


    • nnnnnoåkj

      että onpas taas ranskis-inssit tehneet ruman auton. Varsin keula on todella ruma.

      • onnistunut muotoilu

        luin, että onpa kerrankin tehty hyvän näköinen auto. Varsinkin keula on nyt todella hyvän näköinen.


      • HIIIIIIII
        onnistunut muotoilu kirjoitti:

        luin, että onpa kerrankin tehty hyvän näköinen auto. Varsinkin keula on nyt todella hyvän näköinen.

        NÄKÖINEN KEULA!


      • istua

        silmäsi päällä!


      • Yks Ramppa vaan
        onnistunut muotoilu kirjoitti:

        luin, että onpa kerrankin tehty hyvän näköinen auto. Varsinkin keula on nyt todella hyvän näköinen.

        Pösöt ovat aina olleet nättejä paitsi olikohan se 60-luvun lopulla vai 70-luvun alussa tuuman nelonen eli 104. Semmonen neliskanttilamppunen. Se ei ollut mikään kaunokainen. Mutta jos jollakin on semmoinen ehyt, ostaisin heti.


      • P?????E

        VAI KAUNIS, MINUSTA TUO 508 ON TODELLA MAUTON ELI TAAS NÄITÄ HARMAAVARPUSIA.
        MIKSI MUUTEN OSTAISIN AUTON JOLLA EI SAA EDES NAAPURIA KATEELISEKSI.


    • päältä kaunis...

      Ostaisitko uuden, ihan omalla rahalla - oikeasti?

      • *+-------

        kenen rahalla sinä ostat?????????????????????????????Mutsisko???


      • itse olla
        *+------- kirjoitti:

        kenen rahalla sinä ostat?????????????????????????????Mutsisko???

        pankin autonkuljettaja, luuseri!


    • psa607

      kaupoille, omani olen jo tilannut.

    • 308 SW

      Kirjoitusten tasosta ja kieliasusta päätellen kukaan teistä ei osta minkäänlaista autoa. Tuskinpa rahanne riittävät muuhun kuin Matchbox leikkiautojen ostoon.

      Mutta älkää toki masentuko. Nimittäin sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kunhan olette täysi-ikäisiä ja vakituisissa töissä voitte ehkä harkita jonkinlaisen käytetyn koslan hankintaa, mikäli isänne tulee lainan takuumieheksi.

    • ranskanpaskat!!!

      Kumisaappaat ja viimavälly ja hyvä hinausvakuutus niin sitte voisi kokeilla tuota ranskis katastrofia: ei muuten: ei tarvi mikään edison olla että tietää: peugeot ollut parhaimillaan kahvimyllyjen ja ompelukoittein teossa : ja muka autojat yrittävät väsätä nuo etanan ja sammakojen syöjät!!!: no jotku tekee sekundaa kunnolla ja jotku oppii niistä paitsi ranskalaiset: ovat tollompia kuin suomalaiset

      • siksak1

        HEH, taas väärin. ompelukoneet on ainoa asia mitä toyota joskus on tehnyt, mutta ei pärjännyt siinäkään testissä. Sen siksakin toyota on siirtänyt toyotien valmistukseen, kun menevät edelleen siksakkia.


    • Toyota tekee
      • XU ruiskaisee öljyt

        Ei tojon moottori rohise / nakuta kuin psa: kahvimylly / poljettava ompelukone?


      • niin että
        XU ruiskaisee öljyt kirjoitti:

        Ei tojon moottori rohise / nakuta kuin psa: kahvimylly / poljettava ompelukone?

        Tais olla se sun muijas jota poljettiin oikein urakalla. Se ei ole antanut, kun kahdelle. Sinulle, ja suomen armeijalle.


      • ANNNNNDRE
        niin että kirjoitti:

        Tais olla se sun muijas jota poljettiin oikein urakalla. Se ei ole antanut, kun kahdelle. Sinulle, ja suomen armeijalle.

        Luotettavin tuote peugeot logolla: pippurimylly ja sekin rohisee kuin xu, ew, hdi ja surunlisen kuuluisa kolinamoottori: thp: käyntiääni on kuin lapualla hevosella niittokonetta vedettiin raksuttaa mutta ei kestä mitään!! vidun ranskikset hah haa paskat meni housuihin ku muutama natsi marssi kylään toisen maailmansodan aikana: oikeita taistelijoita..!!!: pakko oli antautua ku pösöllä ja sitikalla ei päässy karkuun!!!


      • Auton näköinen
        ANNNNNDRE kirjoitti:

        Luotettavin tuote peugeot logolla: pippurimylly ja sekin rohisee kuin xu, ew, hdi ja surunlisen kuuluisa kolinamoottori: thp: käyntiääni on kuin lapualla hevosella niittokonetta vedettiin raksuttaa mutta ei kestä mitään!! vidun ranskikset hah haa paskat meni housuihin ku muutama natsi marssi kylään toisen maailmansodan aikana: oikeita taistelijoita..!!!: pakko oli antautua ku pösöllä ja sitikalla ei päässy karkuun!!!

        Sunnuntaina näin eka kertaa Peugeot 508 (esittelyauto). Kyllä auto oli mielestäni hyvän näköinen ulkoa ja sisältä. Autokuume iski.


      • JORMA the dick
        Auton näköinen kirjoitti:

        Sunnuntaina näin eka kertaa Peugeot 508 (esittelyauto). Kyllä auto oli mielestäni hyvän näköinen ulkoa ja sisältä. Autokuume iski.

        Elikkä se riittää että on hyvän näköinen: onneton toimivuus sivuseikka: ranskikset on rahamiehille: täytä pask.. teknisesti mutta: tarvitaan noitakin että korjaamoilla riittää hommia ja tarvikeliikkeillä: ku tojotalla vaan ajetaan 300tkm vaihdetaan jarrupalat: ei moottoria ja vaihdelaatikkoa kuin psa tuotteessa!!!


      • 508????????
        JORMA the dick kirjoitti:

        Elikkä se riittää että on hyvän näköinen: onneton toimivuus sivuseikka: ranskikset on rahamiehille: täytä pask.. teknisesti mutta: tarvitaan noitakin että korjaamoilla riittää hommia ja tarvikeliikkeillä: ku tojotalla vaan ajetaan 300tkm vaihdetaan jarrupalat: ei moottoria ja vaihdelaatikkoa kuin psa tuotteessa!!!

        Turha vielä inistä: kauan on pösöjä valmistettu ja hyviäkin ollu aikoinaan: 403, 404, 504, 505, 205, mutta jospa nyt tulisi se oikein kestävä ja hyvä pösö, aika näyttää kun niitä suomeenkin jokunen kappale varmasti myydään


      • Näin on
        XU ruiskaisee öljyt kirjoitti:

        Ei tojon moottori rohise / nakuta kuin psa: kahvimylly / poljettava ompelukone?

        Mutta onneksi se poljettava ompelukonekin on hiljaisempi kun yksikään tohotan tekemä kone.


      • Niimpä niin
        JORMA the dick kirjoitti:

        Elikkä se riittää että on hyvän näköinen: onneton toimivuus sivuseikka: ranskikset on rahamiehille: täytä pask.. teknisesti mutta: tarvitaan noitakin että korjaamoilla riittää hommia ja tarvikeliikkeillä: ku tojotalla vaan ajetaan 300tkm vaihdetaan jarrupalat: ei moottoria ja vaihdelaatikkoa kuin psa tuotteessa!!!

        Yritä nyt pikkuhiljaa muistaa, että peugeot erehtyi käyttämään toyota aisinin automaattia. En siten yhtään ihmettele jos ne automaatit eivä sitten kestä. Toivoisin todella, että vaihtaisivat ne automaatit ZF:n automaatteihin, niin alkaisi varmasti kestää.


    • Muistaakseni

      Se voi kyllä automaatti-vaihteiston osalta olla tottakin, kun käyttävät aisin automaateja. Eikös se ollutkin jonkun tojotan omistama?

    • GT tulossa

      Peugeot 508. Takuu 5 vuotta. Eka eurooppalainen.

      • kiinnostava..

        Peugeot 508 ja sen takuukin ovat kiinnostavia. Myyntimallihan siitä tulee.


      • korjaamokeikka.
        kiinnostava.. kirjoitti:

        Peugeot 508 ja sen takuukin ovat kiinnostavia. Myyntimallihan siitä tulee.

        Vaikka takuuseen korjataan, niin silti ottaa pattiin ne korjaamolla istutut tunnit. Siitähän Peugeot on tullut tunnetuksi,että korjaamolla viihtyy.

        Toivoa sopii että 508 autossa on muutakin hyvää kuin pidentynyt takuu.


      • Jacce P
        korjaamokeikka. kirjoitti:

        Vaikka takuuseen korjataan, niin silti ottaa pattiin ne korjaamolla istutut tunnit. Siitähän Peugeot on tullut tunnetuksi,että korjaamolla viihtyy.

        Toivoa sopii että 508 autossa on muutakin hyvää kuin pidentynyt takuu.

        Minulla menossa nyt 4 Peugeot. Uusina olen ostanut enkä yhdenkään kanssa ole yhtään minuuttia korjaamolla istunut. Tietysti määräaikaishuollot olen teettänyt ajallaan, mutta ei mitään muuta. Nykyinen 508 toimii kuin unelma!


      • Kakeli
        Jacce P kirjoitti:

        Minulla menossa nyt 4 Peugeot. Uusina olen ostanut enkä yhdenkään kanssa ole yhtään minuuttia korjaamolla istunut. Tietysti määräaikaishuollot olen teettänyt ajallaan, mutta ei mitään muuta. Nykyinen 508 toimii kuin unelma!

        Tietysti määräaikaishuollot olen teettänyt ajallaan, mutta ei mitään muuta. Nykyinen 508 toimii kuin unelma! "

        Hah hah vai vielä toimii, kun muutaman kuukauden ollut, onnittelen Peugetiksi sen on paljon.


    • Terseli

      Peugeot 508 on hieno auto ja hinta ja varusteet myös kohdallaan. : )

    • Leijon

      Meillä auton keulassa on kyllä leijona ja papereissa lukee Peugeot, mutta taitaa olla joku muu, kun ei korjaamolla ole viihtynyt. Auto 2001 vm 406 hdi farmari ja kilometrejäkin kertynyt yli 350t. Uutena ostettu, eikä vieläkään raaskisi luopua, kun kavereiden uudemmat autot (merkkikirjo Audista aakkosten loppupäähän) on siellä korjaamolla viihtynyt.
      Tuo 508 farmari ja vielä allroad -malli kyllä kovasti kiinnostaa. Kunhan ekat lastentaudit noista päivitetty, niin sitten täytynee miettiä auton hankintaa.

    • Dragstar 1100

      Ja TAAS punaniska juntit täällä kirjoittelee autoista vaikka eivät ymmärrä oikeasti mitään kuin 200€ auton päälle. Ostakaa vaan ihmiset se auto joka teitä kiinnostaa,älkääkä kuunnelko naapuria kaveria tai tilastoja, kateus on se piru mikä kalvaa suomalaisia punaniskoja kun ei rahat riitä kuin kaljaan,makkaraan ja röökiin. Peugeot 508 on erittäin hyvä vaihtoehto ostaa, on tyylikäs ja pieni kulutuksinen ja erittäin hyvä ajettava myös.Toisaalta kivaahan se on kun nämä juntit eivät ymmärrä hyvän päälle mitään.

    • Lorkki

      Uskomattoman ruma, näyttää ihan Fiatille

      • 406 joka paloi!!!!

        kauneus on katsojan silmissä: toki pösö on kopiounut audeja...esim rzc mutta tekniikkakin pitäisi laittaa oikeilta autontekijöiltä: ei viimasuoja ranskisten tekniikalla pärjää...mutta tolloja löytyy jotka pösöjäkin ostaa ja hyvä niin autokorjaamot ja varaosaliikkeet kiittää, ja palomiehilläkin hommia kun sammuttavat noita sähövikaisia ranskis paskoja


    • Pösö-M

      Autojen kestävyys on usein aika lailla legendaa, toki niissä on aina totuuden siemenkin. Mutta näissä nettikeskusteluissa noita eroja liiotellaan niin reilusti että moni luulee että toiset ovat jatkuvasti rikki ja joissain ei muka olisi vikoja ollenkaan. Sekään ei kokemuksieni mukaan pidä paikkansa.
      Jos esim. vertailen ihan lähipiirieni autoja viimeisen kymmenen vuoden aikana olen havainnut seuraavia vikatiheyksiä:

      -Itsellä Peugeot (306) 3 vuotta, sinä aikana yksi ylimääräinen korjaamokäynti. Samaan aikaan Rellu (Megene) kerran korjaamolla, Toyota (Corolla) kerran, Fordi (Mondeo) kerran.

      -Itsellä Toyota Avensis 4 vuotta, sinä aikana yksi ylimääräinen korjaamokäynti (takuuseen). Samaan aikaan Citikka (C5) kaksi kertaa korjaamolla, Peugeot 307 ei kertaakaan, Saabi (9-5) yhden kerran ja Fordi (Focus) kaksi kertaa

      -Itsellä Skoda (Octavia) 3 vuotta. Sinä aikana kaksi ylimääräistä korjaamokäyntiä. Samaan aikaa Citikka (C5) kaksi kertaa korjaamolla, Citikka (C3) kerran, Fordi (Focus) kerran, Fordi (Mondeo) kaksi kertaa , Saabi (9-5) neljä kertaa (!)

      Tämä tietysti aika pieni otos mutta en kyllä ole noissa mitään aivan järisyttäviä eroja huomannut. Ennemminkin tuntuu että todella suuret ongelmat ovat enemmänkin tiettyihin autoyksilöihin (ns. maanantaikappaleet), juuri tiettyihin malleihin tai tiettyihin (yleensä alkupään) vuosimalleihin liittyviä. Olen itse nähnyt niin katastrofi Volvon kuin jatkuvasti oikuttelevan Bemarinkin. Silti en usko että ne olisivat yleisesti ottaen huonoja autoja.
      On tietysti kiva nostaa "omaa" automerkkiään ja lytätä toista. Jonkinlainen objektiivisuus olisi tietysti myös paikallaan. Harva auto ihan oikeasti on aina korjaamolla. Se on myös paljon kiinni ajomääristä. Jos ajaa sen 15000 km vuodessa, suurin osa autoista käy aika harvoin "pajalla". Jos taas mittariin tulee 50000 km vuodessa tärkeää työajoa, on luotettavauus ihan eri lailla merkityksellinen.

    • hieno 508

      Pösön huonoin puoli on Automaa, todella ala-arvoista huoltopalvelua ollut ainakin 90-luvun lopulta lähtien. Siinä suurin syy, miksi en ole enää omaksi autoksi pösöä valinnut. Automaa tosin kohtelee kaikkia asiakkaita, yritysasiakkaista lähtien, yhtä kehnosti.
      Firmamme pösöissä ei ole ollut mitään maata mullistavaa vikojen suhteen, joitakin pikkuharmeja vain, joten sen puolesta uskaltaisi ostaa pökötin itsellekin.

    • 508

      Ostin 508 kesällä ja olen ollut eriitäin tyytyväinen; on hiljainen, hyvä ajettava, tehokas ja mielestäni myös hyvän näköinen. Olen aikaisemmin autoillut useammallakin merkillä, viimeksi 407 Pösöllä ja olin siihenkin tyytyväinen, 5 vuotta 200 000 km ja ainut ylimääräinen huollossa käynti johtui huonosti suojatusta pyöränlaakerista joka vaihdettiin 150 000 km paikkeilla. Varmaan Pösöissäkin voi olla niitä maanantai kappaleita kuten kaikissa merkeissä, mutta väitän ettei sitä voi tänäpäivänä yleistää.
      Meillä on kakkosautona 306 Pösö vm -93 ja käytin sen pari päivää sitten katsastuksessa "ajosta suoraan" ja läpi meni, tosin sillä ei ole ajettu kuin n.150 000 km, mutta ei ole ruostetta ja aivan normaali huolloilla käy ja kukkuu, vie paikasta toiseen ja autolla ikää kohta 20 vuotta.

      • manalan autosta romu

      • näin on
        manalan autosta romu kirjoitti:

        http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=58540.0, niin hiljainen että voimansiirron ulina kuuluu?, kyllähän se pesonen ei petä, olkoot vaikka kuinka pitkä takuu niin körsimystä on pösön omistaminen

        Niin kyllähän ne ulisee ne toyota aisinin valmistamat automaatit. Ei siitä pääse mihinkään. Yhtä körsimystä se varmaa joillekin on, mut ei ainakaan itselleni.


      • Pösilö topi
        näin on kirjoitti:

        Niin kyllähän ne ulisee ne toyota aisinin valmistamat automaatit. Ei siitä pääse mihinkään. Yhtä körsimystä se varmaa joillekin on, mut ei ainakaan itselleni.

        Omistat nähtävästi pösön, eli sinulla on ollut joskus vikaa älyssä mutta nyt olet siitä täysin vapaa!!!, ku et ymmärrä lukemaasi..."Automaatti versioissa en ole kuullut vastaavaa ääntä. Manuaalilaatikot ujeltaa varsinkin 6 vaihteinen. 5 vaihteinen on hiukan hiljaisempi"


      • Pösö and hell
        Pösilö topi kirjoitti:

        Omistat nähtävästi pösön, eli sinulla on ollut joskus vikaa älyssä mutta nyt olet siitä täysin vapaa!!!, ku et ymmärrä lukemaasi..."Automaatti versioissa en ole kuullut vastaavaa ääntä. Manuaalilaatikot ujeltaa varsinkin 6 vaihteinen. 5 vaihteinen on hiukan hiljaisempi"

        Tojotaa heti mollataan täällä kun joku pösöä moittii? mikäs.., jossain testissä oli kuulemma avensis ollu 100tkm ja siitä sanottu että kori jo nitkui ja aivan veltto..., isäukolla oli 407 pösö uutena osti ja parin vuoden päästä vaihtoi pois kun koko ajan vikaa vikaa, ukko sanoi että uudessä pösössä on jo veltompi kori kuin 100tkm ajetussa avessa, kun pösö nitisi natisi ja kolisi ja vettä tuli sisään joka tiivisteestä jos vettä satoi. oikea letkukori....ja loistava alusta: etupään alapallo / laakerointi... ei kukaan muu kuin fra osaa keksiä moista paskaa ja suomessakin niuvasta päässeitä riittää että ostavat...


      • Maailma muuttuu tero
        Pösö and hell kirjoitti:

        Tojotaa heti mollataan täällä kun joku pösöä moittii? mikäs.., jossain testissä oli kuulemma avensis ollu 100tkm ja siitä sanottu että kori jo nitkui ja aivan veltto..., isäukolla oli 407 pösö uutena osti ja parin vuoden päästä vaihtoi pois kun koko ajan vikaa vikaa, ukko sanoi että uudessä pösössä on jo veltompi kori kuin 100tkm ajetussa avessa, kun pösö nitisi natisi ja kolisi ja vettä tuli sisään joka tiivisteestä jos vettä satoi. oikea letkukori....ja loistava alusta: etupään alapallo / laakerointi... ei kukaan muu kuin fra osaa keksiä moista paskaa ja suomessakin niuvasta päässeitä riittää että ostavat...

        Näköjään on sinutkin sieltä niuvasta sitten päästäneet lomalle. Toivottavasti hakevat äkkiä, kun huomaavat pahan erehdyksen päässyt käymään. Mutta mitenkäs sen toilootan kori, kun suunnitellaan, ja valmistetaan ranskassa. Samoin aiemmin oli kauhea itku, ja perku teidän terojen keskuudessa, kuinka huono se panoraama katto on, ettei ikinä ostaisi moista. nyt näkyy teidän terojen toilootissa aika usein vastaavia lasikattoja olevan aika usein. Mutta ennenhän ne toilootien kattoluukut luokiteltiinkin pas,,ka luukuiksi.


      • samppimuhennos
        Maailma muuttuu tero kirjoitti:

        Näköjään on sinutkin sieltä niuvasta sitten päästäneet lomalle. Toivottavasti hakevat äkkiä, kun huomaavat pahan erehdyksen päässyt käymään. Mutta mitenkäs sen toilootan kori, kun suunnitellaan, ja valmistetaan ranskassa. Samoin aiemmin oli kauhea itku, ja perku teidän terojen keskuudessa, kuinka huono se panoraama katto on, ettei ikinä ostaisi moista. nyt näkyy teidän terojen toilootissa aika usein vastaavia lasikattoja olevan aika usein. Mutta ennenhän ne toilootien kattoluukut luokiteltiinkin pas,,ka luukuiksi.

        "Mutta mitenkäs sen toilootan kori, kun suunnitellaan, ja valmistetaan ranskassa" siksi tojo veltostuu jo 100tkm ajettuna, mutta kumma kyllä jykevämmän korin tehneet kuin pösöön: velttohan se etanakin on mitä suunnittelijat mässyttävät: ottaneet siitä vähän joustavuuden mallia pösön koriin


    • paska vehje

      yhden peugeotin omistajana tiedän ettei toista tule,auto 206 1,6 1999 autolla ajettu rapiat 200 000km, moottorista paloi ventiilit,takajarrut uusiksi vuotojen takia, mittarivalot pimeenä,kytkin korjattu,vaihdelaatikko korjattu,kojelaudan kello pimeenä,murroksen suojakumet kei kestä kunnolla paikoillaan yms, älkää ostako vanhaa peugeotti vaivoiksenne,älkää ottako edes ilmasiks

      • väärä palsta

        Hei, täällä puhutaan 508 Pösöstö, ei mopoautoista, se sarja on eri palstoilla.


      • Porschen omistaja
        väärä palsta kirjoitti:

        Hei, täällä puhutaan 508 Pösöstö, ei mopoautoista, se sarja on eri palstoilla.

        "Hei, täällä puhutaan 508 Pösöstö, ei mopoautoista, se sarja on eri palstoilla. "

        Naurattaa, onko pököteissä muka muita kuin mopoautoja. Moporitsoja ne on.


    • Suuri Päällikkö

      Joka autolla on hyvät ja huonot puolensa, omistan Pösön 607 v.2007 ja Mesen E-sarjalaisen v.2006 molemmat automaatteja, toimineet aivan yhtä hyvin ja Pösön 508 tulossa nyt lisäksi himaan uutena eli very good.

      • Onnittelen..

        Hyvä valinta, onnittelen.


    • Totuus sattuu

      Hyvä valinta, onnittelen. "

      Mitä onnittelemista on autossa jonka arvo parin vuoden päästä on murto-osa uuden hinnasta, ei kukaan järkevä ihminen moista osta.

    • haastetta..on!!!

      "ei kukaan järkevä ihminen moista osta", käyppäs pösö forumeilla lukemassa juttuja..., ei sieltä järkeviä löydykään, mutta innokkaita korjausmiehiä, psa tuote kyllä takaa sen että hommaa riittää: pysyy ns käden taito ja psa tuotteessa haastetta riittää ja työkalujakin pitää olla kun maginot linjan suunnittelija on mutterikokoja muutellut; standardityökalut ei riitä..

    • Ränskis

      Niin ohnanse se hyvä että korjaus taidot säilyy, jotain hyvääkin ...puhahaaa hahahhahhh

    • Pösömies

      Ostin juuri GT mallin, hintaa tuli yli viisikymppiä, mutta takuuta enemmän kuin saksalaisia. Varusteet(kaikki herkut, lähes) on kohdillaan ja alusta/jousitus. Parempi ajaa kuin A6. Menkääs kokeilemaan. Ymmärrän toki jos kukkaron paksuus ei riitä, mutta ei kannata mollata ennen kuin on kokeillut ;) T: Entinen saksalaismerkki mies

      • Puhahaa

        Ostin juuri GT mallin, hintaa tuli yli viisikymppiä, mutta takuuta enemmän kuin saksalaisia. Varusteet(kaikki herkut, lähes) on kohdillaan ja alusta/jousitus. Parempi ajaa kuin A6. Menkääs kokeilemaan. Ymmärrän toki jos kukkaron paksuus ei riitä, mutta ei kannata mollata ennen kuin on kokeillut ;) T: Entinen saksalaismerkki mies"

        Onnittelen, parin vuoden päästä autosi arvo kymppitonni ja kakilla työttömilläkin varaa moiseen rötisköön.
        Entinen ranskiksen omistaja, nykyään ei enää niin köyhä.


      • pösömies
        Puhahaa kirjoitti:

        Ostin juuri GT mallin, hintaa tuli yli viisikymppiä, mutta takuuta enemmän kuin saksalaisia. Varusteet(kaikki herkut, lähes) on kohdillaan ja alusta/jousitus. Parempi ajaa kuin A6. Menkääs kokeilemaan. Ymmärrän toki jos kukkaron paksuus ei riitä, mutta ei kannata mollata ennen kuin on kokeillut ;) T: Entinen saksalaismerkki mies"

        Onnittelen, parin vuoden päästä autosi arvo kymppitonni ja kakilla työttömilläkin varaa moiseen rötisköön.
        Entinen ranskiksen omistaja, nykyään ei enää niin köyhä.

        Saksalaisessa premiumissa tippui arvo YLI puolella 2,5 vuodessa...että niin hyvin ne pitää arvonsa. Itseasiassa kaikki köyhät ajelee nykyään vanhoilla(2000-2007) vm. uitetuilla bemareilla ja audeilla kun niillä on vihdoin varaa niihin, itse ajelin ennen kyllä uudella saksalaisella, mutta en enää. Päätin laittaa enemmän rahaa pösöön kuin laitoin uuteen saksalaiseen.


      • Ei muutu
        pösömies kirjoitti:

        Saksalaisessa premiumissa tippui arvo YLI puolella 2,5 vuodessa...että niin hyvin ne pitää arvonsa. Itseasiassa kaikki köyhät ajelee nykyään vanhoilla(2000-2007) vm. uitetuilla bemareilla ja audeilla kun niillä on vihdoin varaa niihin, itse ajelin ennen kyllä uudella saksalaisella, mutta en enää. Päätin laittaa enemmän rahaa pösöön kuin laitoin uuteen saksalaiseen.

        Saksalaisessa premiumissa tippui arvo YLI puolella 2,5 vuodessa...että niin hyvin ne pitää arvonsa. Itseasiassa kaikki köyhät ajelee nykyään vanhoilla(2000-2007) vm. uitetuilla bemareilla ja audeilla kun niillä on vihdoin varaa niihin, itse ajelin ennen kyllä uudella saksalaisella, mutta en enää. Päätin laittaa enemmän rahaa pösöön kuin laitoin uuteen saksalaiseen. "

        Onnittelen, parin vuoden päästä autosi arvo kymppitonni ja kakilla työttömilläkin varaa moiseen rötisköön.
        Entinen ranskiksen omistaja, nykyään ei enää niin köyhä.


    • Uuden Pösön fani

      Olen myös kuukauden päivät etsinyt vaihtoehtoa uudelle kulkuneuvolle, mutta vielä kauppiaat kilpailevat minun hankkeestani, mutta nyt olen kallistumassa Peugeotin 508 sedan 163 hv. diesel automaattiin. Toinen malli on Ranskalainen Citroen C5 vastaavalla koneella. Isoa eroa ei ole ajomukaavuudessa mutta Pösön hienostunut muotoilu vetää puoleensa.
      Väliraha on lähes sama, mutta Citikan vanha korimalli tuntuu olevan myynnin vaikutin.
      Yleensä ajelen uudella autolla 3-4 vuotta / noin 50tkm ja sen jälkeen vaihtoon siinä ajassa ei yleensä tule autoon mitään vikoja.

    • 5xx

      Eikös 508:lla ole aika pitkä toimitusaika, näin olen ymmärtänyt. Ainakin automaatilla varustettuna. Toimitusvaikeuksia komponenttien kanssa , näin olen kuullut.

      • Pösö fani

        Moi,

        Jos nyt tilaa niin sen saa tammikuussa 2012


      • Pösöön ihastunut
        Pösö fani kirjoitti:

        Moi,

        Jos nyt tilaa niin sen saa tammikuussa 2012

        Moi,

        Nyt on sitten kaupat tehty ja uusi 508 sedan tulee tammikuun alussa.


    • puhahaa

      Puhahaa puhahaa sama kuin polttaisit rahasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe