Kertokaapas ulkopaikkakuntalaiselle kenelle Kuusamolaiselle hierojalle kannattaa aikaa varailla, kun selkä on krampissa. Näyttäähän noita hierojia täällä riittävän, mutta kokemuksia kuka oikeasti osaa asiansa?
Hieroja Kuusamosta?
22
14880
Vastaukset
- huippu hieroja
huippu hieroja reijo engvist rukan lääkäripalvelu
- Asiakas Kuusamosta
Suosittelen lämpimästi Juha Murtovaataa,Klassisen osteopatian mestari. Todella miellyttävää ja rentouttavaa hoitoa. minulla itselläni 5 vuoden kokemus. Käyn joka kuuden viikon välein, olen loukannut selkäni aikanaan.
Reijo enqvist hallitsee urheiluhieronnan ja ortopedisen osteopatian ja on alallaan huippu. - Asiakas Kuusamosta
Asiakas Kuusamosta kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi Juha Murtovaataa,Klassisen osteopatian mestari. Todella miellyttävää ja rentouttavaa hoitoa. minulla itselläni 5 vuoden kokemus. Käyn joka kuuden viikon välein, olen loukannut selkäni aikanaan.
Reijo enqvist hallitsee urheiluhieronnan ja ortopedisen osteopatian ja on alallaan huippu.Anteeksi! Tarkoitan siis Juha Murtovaaraa ja viittaan edelliseen viestiini..
- hiki on voimaa
Asiakas Kuusamosta kirjoitti:
Reijo enqvist hallitsee urheiluhieronnan ja ortopedisen osteopatian ja on alallaan huippu.Aloittaja kyseli HIEROJAA, osteopatia on nivelien nytkyttelyä, jolla ei ole varsinaisen hieromisen kanssa mitään tekemistä. Kokemusta on. Ns. perinteiset hierojat, jotka alkavat pelätä hikeä omalla otsallaan, niin juuri niistä tulee näitä osteopaatteja, korvaan kynttilän työntäjiä ja energian siirtelijöitä jne. eli raha tulee helpommalla siitähän siinä on kyse.
Jos haluaa, hierontaa niin -> Wendelin, Tuovila, Enqvist, Jokiranta, Luukkonen nimet tulevat positiivisten kokemuksien kauttaa mieleen. - kjhfd
hiki on voimaa kirjoitti:
Aloittaja kyseli HIEROJAA, osteopatia on nivelien nytkyttelyä, jolla ei ole varsinaisen hieromisen kanssa mitään tekemistä. Kokemusta on. Ns. perinteiset hierojat, jotka alkavat pelätä hikeä omalla otsallaan, niin juuri niistä tulee näitä osteopaatteja, korvaan kynttilän työntäjiä ja energian siirtelijöitä jne. eli raha tulee helpommalla siitähän siinä on kyse.
Jos haluaa, hierontaa niin -> Wendelin, Tuovila, Enqvist, Jokiranta, Luukkonen nimet tulevat positiivisten kokemuksien kauttaa mieleen.Niin, eikös tän Pekan veli ole hieroja?
- Aseer
kjhfd kirjoitti:
Niin, eikös tän Pekan veli ole hieroja?
Tuskin on veljensä vartija
- SUOSITTELEN
Teemu Riekki on todella suosittu. Ottaa vastaan myös kotonaan Tropiikin lisäksi. KOkeile, et varmaan pety. Etsin juuri Teemun yhteystietoja jotta ostaisin avomiehelleni lahjakortin hierontaan!
- Suomi Neito
Annabellan Anna-Liisa Kilpivaara tai sitten oliko vielä Markku Jäntti Kuusamossa?
- Juminiska
TJ Virkkulalla on tullut käytyä. Osaava kaveri ja melko huokeat hinnat. www.hierontakuusamo.com
- Rypyska
Kävin juuri kyseisellä ja ei ollut hintansa väärti. Ihme hipistelyä, ei ollenkaan keskittynyt yksittäisiin lihaksiin saati lihaskalvojen venyttämisiin tai triggerpisteisiin. Kuka tahansa pystyy samaan. Harmitti maksaa moisesta.
- Kokemusta on!
Markku Hannula !
- Lihaspatti
Pirjo on hyvä!
http://pirjo.kotisivuja.org/- lihaspatti
kuka pirjo?
- outoonouto
VAROITUS , ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ SEN TJ VIRKKULAN KYNSIIN. Pelkkää hypistelyä ja kaveri taitaa muutenkin olla vähän outo kun naureskelee itekseen. Lisäksi sain hierontapöydältä jotain outoa kutinaa joka ei meinannu millään lähtiä pois.
- kutkasin
Satiaiset?
- hieroma
Saako onnellisen lopun?
- Anonyymi
Juha Murtovaaralle en enää mene, 2 kpl kylkiluita poikki joten kiitos ei
Joo, Virkkulaa en voi itsekään suositella.
- Anonyymi
Thai-hieronta,lähtee jäykkyys selkä-vatsapuolelta..hehheh
- Anonyymi
Onko puhuja varma
- Anonyymi
Onko puhuja varma
- Anonyymi
Tuula Poussu on ehdottomasti paras. Suosittelen, kun olen itsekin käynyt tällä hierojalla monia kertoja ja menen uudestaankin, kun tarvetta ilmenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971463Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461- 1851360
- 681111
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859