Hieroja Kuusamosta?

M

Kertokaapas ulkopaikkakuntalaiselle kenelle Kuusamolaiselle hierojalle kannattaa aikaa varailla, kun selkä on krampissa. Näyttäähän noita hierojia täällä riittävän, mutta kokemuksia kuka oikeasti osaa asiansa?

22

14880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huippu hieroja

huippu hieroja reijo engvist rukan lääkäripalvelu

• Asiakas Kuusamosta

Suosittelen lämpimästi Juha Murtovaataa,Klassisen osteopatian mestari. Todella miellyttävää ja rentouttavaa hoitoa. minulla itselläni 5 vuoden kokemus. Käyn joka kuuden viikon välein, olen loukannut selkäni aikanaan.

Reijo enqvist hallitsee urheiluhieronnan ja ortopedisen osteopatian ja on alallaan huippu.

• Asiakas Kuusamosta
        Asiakas Kuusamosta kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi Juha Murtovaataa,Klassisen osteopatian mestari. Todella miellyttävää ja rentouttavaa hoitoa. minulla itselläni 5 vuoden kokemus. Käyn joka kuuden viikon välein, olen loukannut selkäni aikanaan.

Reijo enqvist hallitsee urheiluhieronnan ja ortopedisen osteopatian ja on alallaan huippu.

Anteeksi! Tarkoitan siis Juha Murtovaaraa ja viittaan edelliseen viestiini..

• hiki on voimaa
        Asiakas Kuusamosta kirjoitti:

Aloittaja kyseli HIEROJAA, osteopatia on nivelien nytkyttelyä, jolla ei ole varsinaisen hieromisen kanssa mitään tekemistä. Kokemusta on. Ns. perinteiset hierojat, jotka alkavat pelätä hikeä omalla otsallaan, niin juuri niistä tulee näitä osteopaatteja, korvaan kynttilän työntäjiä ja energian siirtelijöitä jne. eli raha tulee helpommalla siitähän siinä on kyse.

Jos haluaa, hierontaa niin -> Wendelin, Tuovila, Enqvist, Jokiranta, Luukkonen nimet tulevat positiivisten kokemuksien kauttaa mieleen.

• kjhfd
        hiki on voimaa kirjoitti:

Aloittaja kyseli HIEROJAA, osteopatia on nivelien nytkyttelyä, jolla ei ole varsinaisen hieromisen kanssa mitään tekemistä. Kokemusta on. Ns. perinteiset hierojat, jotka alkavat pelätä hikeä omalla otsallaan, niin juuri niistä tulee näitä osteopaatteja, korvaan kynttilän työntäjiä ja energian siirtelijöitä jne. eli raha tulee helpommalla siitähän siinä on kyse.

Jos haluaa, hierontaa niin -> Wendelin, Tuovila, Enqvist, Jokiranta, Luukkonen nimet tulevat positiivisten kokemuksien kauttaa mieleen.

Niin, eikös tän Pekan veli ole hieroja?

• Aseer
        kjhfd kirjoitti:

Niin, eikös tän Pekan veli ole hieroja?

Tuskin on veljensä vartija

• SUOSITTELEN

Teemu Riekki on todella suosittu. Ottaa vastaan myös kotonaan Tropiikin lisäksi. KOkeile, et varmaan pety. Etsin juuri Teemun yhteystietoja jotta ostaisin avomiehelleni lahjakortin hierontaan!

• Suomi Neito

Annabellan Anna-Liisa Kilpivaara tai sitten oliko vielä Markku Jäntti Kuusamossa?

• Juminiska

TJ Virkkulalla on tullut käytyä. Osaava kaveri ja melko huokeat hinnat. www.hierontakuusamo.com

• Rypyska

Kävin juuri kyseisellä ja ei ollut hintansa väärti. Ihme hipistelyä, ei ollenkaan keskittynyt yksittäisiin lihaksiin saati lihaskalvojen venyttämisiin tai triggerpisteisiin. Kuka tahansa pystyy samaan. Harmitti maksaa moisesta.

• Kokemusta on!

Markku Hannula !

• Lihaspatti
      • lihaspatti

kuka pirjo?

• outoonouto

VAROITUS , ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ SEN TJ VIRKKULAN KYNSIIN. Pelkkää hypistelyä ja kaveri taitaa muutenkin olla vähän outo kun naureskelee itekseen. Lisäksi sain hierontapöydältä jotain outoa kutinaa joka ei meinannu millään lähtiä pois.

• kutkasin

Satiaiset?

• hieroma

Saako onnellisen lopun?

• Anonyymi

Juha Murtovaaralle en enää mene, 2 kpl kylkiluita poikki joten kiitos ei

• Joo, Virkkulaa en voi itsekään suositella.

• Anonyymi

Thai-hieronta,lähtee jäykkyys selkä-vatsapuolelta..hehheh

• Anonyymi

Onko puhuja varma

• Anonyymi

Onko puhuja varma

• Anonyymi

Tuula Poussu on ehdottomasti paras. Suosittelen, kun olen itsekin käynyt tällä hierojalla monia kertoja ja menen uudestaankin, kun tarvetta ilmenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1463
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    4. 185
      1360
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1111
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe