Ihastunut parturiinsa.

lyhyet hiukset

Olen ihastunut parturiini. Sitä oikein odottaa sitä puolituntista että pääsee hänen käsittelyynsä. Oikein kiva jutella hänen kanssaan ja katsella häntä työnsä touhussa. Haluaisin käydä hänen kanssaan vaikka kahveilla, mutta ei siinä oikein kehtaa kysyä minnekään, kun on toinenkin kampaaja koko ajan maisemimssa ja muitakin asiakkaita. Jos ei lähtisikään, niin ei sinne ilkeisi mennä parturoitavaksi enää oikein. Olen siis mies ja naisparturiin hieman ihastunut. Kunhan puran vain tänne miltä tuntuu.

45

7652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -iii-

      sitä voi ihastua, vaikka lääkäriinsä, mutta tuskin ulosotto viranomaiseen.

    • Ihana rakkaus

      Yritä ensin kautta rantain kysellä missä hän viettää vapaa aikaa jos vaikka vahingossa törmäisitte :) Jos tämä ei onnista niin sano pilke silmäkulmassa että olet niin tyytyväinen hänen parturointiin että haluaisit tarjota kahvit,orota mitä hän sanoo,tai sujauta hänelle käyntikorttisi ja pyydä viestittään sinulle kun hänellä on vapaa aikaa.Jos nainen on vapaa ja kiinnostunut hän ottaa yhteyttä,jos ei ota ole seuraavalla kerralla silti ystävällinen ja käyttäydy kuin herrasmies ja nauti edelleen parturoinnista kun ties onni suosii sitkeää.

      • Anonyymi

        Ei helvetti sentään mitä neuvoja, antakaa ihmisten tehdä rauhassa työtään ilman mitään iskemisyrityksiä, mutten vähänkään kauniimmat ei saa hetkeksikään rauhaa.

        Asiakas nolaa myös itsensä, eikä voi käydä enää samassa paikassa, jos nyt vähänkään normaali ihminen on.


    • ghtjhatjnetjrystejnt

      Jätä hänelle jokin lappu, jossa on esim. puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi ja jokin viesti kun olet lähdössä. :)

      Mutta mieti, oletko vain ihastunut hänen ulkonäköönsä, vai onko kyse syvemmästä. Jos kyse on syvemmästä, TOIMI!

      Jos minä olisin parturi ja joku sanoisi minulle olleensa ihastunut minuun, mutta minä olisin varattu tai en muuten ottaisi asiaa vastaan, en minä silti suuttuisi siitä asiakkaalle, eikä minusta olisi lainkaan noloa parturoida häntä myöhemminkin tapahtuneesta huolimatta. Rohkeutta peliin vaan, miehet! :)

      • Typerä ehdotus

        Turha lappuja on jättää eiköhän hänellä ole jo numero tiedossa:)


    • muistelisin...

      kaikkien partureiden olevan huoria, muttei kaikkien huorien partureita, mutta eihän se käytöstä sanottavammin kulu, joten onnea matkaan!!

    • vinkki vaan...

      Siinä lukee sinua operoineen neidon nimi jos haluat vaikka saman leikkaajan seuraavallakin kerralla, ja facebookistahan hän löytyy. Pesän saanti on tehty nykymaailmassa erittäin helpoksi ;)

      • jhgfd

        Ei niissä lapuissa koko nimiä lue, pöljä!


      • Yualle
        jhgfd kirjoitti:

        Ei niissä lapuissa koko nimiä lue, pöljä!

        Eli voi kuitin saatuaan guulettaa "typyn etunimi" "parturiliikkeen nimi". Kait siinä kuitissa kuiteskin sen parturiliikkeen nimi on ;)


      • Eipä riitä

        tieto siitä kuka on ja olo fb:ssä. Nainen päättää haluaako tarjokkaan vai ei......eli pesän saanti ei todellakaan oo varmaa!!


    • teppoterävä

      vaiko kenties tummapintainen aasialaiskaunotar?

      • terävältä

        Vetelisit oikeasti sen päähäsi


    • onnistuu...

      itse kieltäytyisin suorasta kutsusta ilmanmuuta, ja samaa mieltä on olleet kaikki hiusmuotoilijakolleegani, joiden kanssa asiasta on joskus keskusteltu. Tilanne saa kaikenlisäksi useimmat todella vaivautuneiksi. Eikä ole kyse Sinun viehätysvoimastasi, vaan siitä, että olet asiakas. nou nou...
      Jos ihastus on tosiaan vakavaa luokkaa, suosittelen ylempänä mainittua hienovaraista utelua, missä parturisi vapaa-aikoina viihtyy ja koittaa ajautua puolivahingossa samaan paikkaan tekemään tuttavuutta kaveripohjalla. Saattaa kyllä olla siltikin hankalaa, asiakas on aina asiakas...

      • potilas y

        Miten mielikuvituksetonta! Mitä jos se asiakas sattuis olemaan sinulle juuri se oikea..ainoa maailmassa..mutta sinä katsot asiaa noin saa-ta-nan yksisilmäisesti...
        Sama jos se "asiakas" voi muuten rakastua, mutta kun kyseessä on perkele...parturi! Vaikka muuten aivan saatanan ihana,oikea iho, tuoksu, ja maailma näyttä hopeaspiraalilta kun sitä katsoo ja sitä aistii.. mutta periaatteena on että..ei parturia! Vaikka huora ennemmin, mutta ei jumalauta parturia..!
        Joku periaate on oltava ihmisellä!


      • 19

        Varmaan sama ilmiö kaikissa asiakaspalveluammateissa, joissa on pakko käyttäytyä kuin todella kunnioittaisi asiakastaan ihmisenä. On tuiki tavallista, että pitkään yksin elänyt ihminen ihastuu helposti lääkäriinsä, Alkon myyjään, kampaanjaansa tai autokaupppiaaseen, koska näiden kanssa voi joskus jopa jutella niitä näitä. Sitten jos vielä ovat ulkonäöltään ok, niin ihastuneita varmasti ilmoittautuu silloin tällöin ja nuo tilanteet tuntuvat varmasti pirun tukalilta.


      • asiakaspalvelija
        19 kirjoitti:

        Varmaan sama ilmiö kaikissa asiakaspalveluammateissa, joissa on pakko käyttäytyä kuin todella kunnioittaisi asiakastaan ihmisenä. On tuiki tavallista, että pitkään yksin elänyt ihminen ihastuu helposti lääkäriinsä, Alkon myyjään, kampaanjaansa tai autokaupppiaaseen, koska näiden kanssa voi joskus jopa jutella niitä näitä. Sitten jos vielä ovat ulkonäöltään ok, niin ihastuneita varmasti ilmoittautuu silloin tällöin ja nuo tilanteet tuntuvat varmasti pirun tukalilta.

        Minäkään en lähtisi suorilta kysymään koska saattaa tosiaan nolostua työkavereitten ja muiden asiakkaiden edessä ja siksi kieltäytyä vaikka muuten periaatteessa voisikin ajatella lähtevänsä. hienovarainen lapun jättäminen, kuten esim. vitosen seteli tippinä hyvästä palvelusta ja sen mukana lappu jossa yhteystietosi :) jos on varattu tai ei muuten lämpene niin kyllä edelleen voit käydä hänen asiakkaanaan. Tuskin hänkään haluaa vakioasiakastaan menettää tuommoisen jutun takia! yrittänyttä ei laiteta ;)


      • fjeiamvoa
        19 kirjoitti:

        Varmaan sama ilmiö kaikissa asiakaspalveluammateissa, joissa on pakko käyttäytyä kuin todella kunnioittaisi asiakastaan ihmisenä. On tuiki tavallista, että pitkään yksin elänyt ihminen ihastuu helposti lääkäriinsä, Alkon myyjään, kampaanjaansa tai autokaupppiaaseen, koska näiden kanssa voi joskus jopa jutella niitä näitä. Sitten jos vielä ovat ulkonäöltään ok, niin ihastuneita varmasti ilmoittautuu silloin tällöin ja nuo tilanteet tuntuvat varmasti pirun tukalilta.

        Kysy suoraan, vaihda parturia jos ei natsaa.


      • neuvojamies
        fjeiamvoa kirjoitti:

        Kysy suoraan, vaihda parturia jos ei natsaa.

        Älä tuhlaa ajatuksiasi siihen. Se on kuitenkin jo varattu.


      • pöö ...
        potilas y kirjoitti:

        Miten mielikuvituksetonta! Mitä jos se asiakas sattuis olemaan sinulle juuri se oikea..ainoa maailmassa..mutta sinä katsot asiaa noin saa-ta-nan yksisilmäisesti...
        Sama jos se "asiakas" voi muuten rakastua, mutta kun kyseessä on perkele...parturi! Vaikka muuten aivan saatanan ihana,oikea iho, tuoksu, ja maailma näyttä hopeaspiraalilta kun sitä katsoo ja sitä aistii.. mutta periaatteena on että..ei parturia! Vaikka huora ennemmin, mutta ei jumalauta parturia..!
        Joku periaate on oltava ihmisellä!

        potilas ihastunut lääkäriinsä, ja unohtaa, että toinen on töissä, ja toinen vapaa-ajallaan. Työpaikalla ja työajalla pätee monenlaisia kirjoitettuja ja kirjoittamattomia sääntöjä. Oli työntekijä sitten bussikuski, lääkäri tai parturi, töissä ollessaan hän myy asiakkaille palvelujaan. Jos sitten vapaa-ajallaan törmää baarissa samaan henkilöön, on tutustumistilanne toinen. Pakkohymyä ei enää tarvita ja kielteisen vastauksenkin voi räväyttää oman luonteensa mukaisesti, eikä ammatin vaatiman käyttäytymismallin takaa.


      • jos se
        19 kirjoitti:

        Varmaan sama ilmiö kaikissa asiakaspalveluammateissa, joissa on pakko käyttäytyä kuin todella kunnioittaisi asiakastaan ihmisenä. On tuiki tavallista, että pitkään yksin elänyt ihminen ihastuu helposti lääkäriinsä, Alkon myyjään, kampaanjaansa tai autokaupppiaaseen, koska näiden kanssa voi joskus jopa jutella niitä näitä. Sitten jos vielä ovat ulkonäöltään ok, niin ihastuneita varmasti ilmoittautuu silloin tällöin ja nuo tilanteet tuntuvat varmasti pirun tukalilta.

        asiakaspalvelija näyttää kiinnostuneen ensin asiakkaastaan! Näinkin päin joskus menee.


    • Kaikki sellaiset naiset jotka ovat ihastuttavia, ovat jo varattuja. Tai sitten homma ei muuten vain käy.

      Parturiin ihastuminen ei sentään taida olla "rikos", toisin kuin esim. ammatinvalintapsykologiin ihastuminen on....

    • Yualle

      Minustakin on oikein mukavaa, kun monessa kaupunkikeskustan parturissa on nykyään niin suuret ikkunat..., on todella virkistävää katsella nuoren parturitytön sulavaa liikehdintää työnsä touhussa. Usein jään oikein siihen ikkunan taakse katselemaan ja nautiskelemaan :) Ei heitä kaikkia ehkä kovin kauniiksi voi sanoa, mutta näyttäviä nuoria naisia...;)

    • Super User

      jos olet amiksen renkaanvaihtolinjan käynyt (tai keskeyttänytkin) hemmo.

      Tyypillisimmin nuo parturitytöt heilastelevat semmoisten kanssa, ovat Sampopankista hakeneet sadantonnin lainan ja ostaneet sillä umpihomeisen rintamamiestalon, jota yrittävät jamppansa kanssa rempata...

      • kannattaisi osata

        Taitaa olla vaan ne rintamamiestalot viimeisiä oikein rakennettuja taloja suomessa. Jos tuntuu että uudet talot on parempia hengittämään, niin vedä kortsupäähän ja hengitä, vastaa muovia, jos ahistaa laita ilmastointikone, mut ei sekään eloa autuaaksi tee.
        Mut kaltaisesi urpot nyt vaan ei ymmärrä rakentamisesta mitään.

        Aloittajan asiaa tuskin auttaa täällä keskustelu. Ainoa tehokas keino on suora toiminta.


      • Yualle
        kannattaisi osata kirjoitti:

        Taitaa olla vaan ne rintamamiestalot viimeisiä oikein rakennettuja taloja suomessa. Jos tuntuu että uudet talot on parempia hengittämään, niin vedä kortsupäähän ja hengitä, vastaa muovia, jos ahistaa laita ilmastointikone, mut ei sekään eloa autuaaksi tee.
        Mut kaltaisesi urpot nyt vaan ei ymmärrä rakentamisesta mitään.

        Aloittajan asiaa tuskin auttaa täällä keskustelu. Ainoa tehokas keino on suora toiminta.

        On kuule eroa kuin yöllä ja päivällä, kun tulen viikonloppumatkalta porukoiden (peruskunnossa oleva rintamamietalo) luota kotiin (2000-luvun "pullo"). Vaikka porukoiden talo ei ole haisuiltaan edes homeinen, niin on todella mukava astua kodin ovesta sisään ja tuntea kuinka raikas vastavaihdettu ilma huuhtelee hengitysteitä :)

        Tietty, jos on torspo autonrenkaanvaihto- tai hiustenhivelylinjan käynyt ihminen, niin silloin on vaikeuksia asua nykyaikaisessa "pullotalossa" asianmukaisesti (eli raaskia pitää ilmastointi päällä sadantonnin lainasta huolimatta), koska haluaa "säästää" energialaskussa...

        Vielä suurempi munaus, jos tosiaan väität itseäsi amiksen talonrakennuslinjan käyneeksi :)


    • Parturi joka on yksi asiakaspalvelun ammattilaisita on myös muita kohtaan yhtä huomaavainen ja miellyttävä keskustelukumppani. Kaikki ihastuu partureihinsa, mutta vaan pöljä kuvittelee että ystävällinen käytös on asiankaspalveluammatissa jokin merkki että sieltäkin löytyisi kiinnostusta asiakkaiden suuntaan.
      Jos sattumoisin tapaat työ ulkopuolella, niin silloin on asia aivan toinen.

    • Viimeinen Alpokaani

      Olen parturi, soita minulle numeroon 112, jos haluat hyvää aikaa.

      • taas.

        Paneskelin parturia,en ehtinyt edes ihastumaan siihen.


      • goossseeee
        taas. kirjoitti:

        Paneskelin parturia,en ehtinyt edes ihastumaan siihen.

        miss päin tälläinen parturi ? TAHTOO


    • takahuoneen taikuri

      Hinnastako

      • pieni vinkki

        ei tuollaisilla ole varaa parturiin!!
        parturin rakkaus ansaitaan rakkaudella, ei rahalla ;)


    • Kyllähän sitä partureihin voipi ihastua. Itellekki niin käyny. Luulis että ihmisii neki. Mitäpäs siinä, sählää kuten muidenkin kanssa ja sit vaan jotenki asian elää jossei mee niinku piti. Sit jos se parturi ei ole ihminen, niin sit kannattanee jättää väliin. Muuten eipä paljoo oikeesti luulis kiinnostavan mitä muut sanoo. On parturin kanssa sentään juttelee. Kaikenlaisista asioista. Baarissa heitetään jotain iskureplaa ja homma on enemmänkin ulkonäköön perustuvaa.

      On muuten aikamoisia viestejä tässäkin keskustelussa. :D

    • KerranKirpaisee

      Jos tuntuu siltä, että hänellä oikeasti on jotain kiinnostusta sinuun, niin kysyt vaan kahville, ei siinä mitään hävittävää ole. Tietysti tässä nyt on hyödyksi se vaistoa, jonka avulla voi arvioida, onko kyseessä enemmänkin kuin pelkkä ammatin pakottama ystävällisyys - viestisi perusteella mahdoton sanoa.

      Joka tapauksessa voit sivuuttaa kokonaan nämä tämän ketjun angstiviestit siitä, miten mukamas asiakaspalvelutyössä olevaa ei pidä lähestyä. Tämä on tätä suomalaisten tiukkapipojen protestanttimentaliteettia: flirttailusta ja treffikutsuista mukamas vastapuoli aina ahdistuu kamalasti, joutuu "tukalaan tilanteeseen" ja käy sitten terapiassa kymmenen vuotta purkamassa vaikeaa kokemustaan. Joku italiaano tai muu lattari yrittää puhelinnumeroa joka ainoalta nätiltä kaupan kassalta tai ravintolan tarjoilijalta, ja siihen sitten vastataan tulee vastaukseksi kyllä tai ei. Kaikki tietävät pelin hengen eikä kukaan rupea tekemään asiasta ongelmaa.

      Minun isäni muuten tapasi äitini, kun tämä oli pankissa kassaneitinä. Jos isä olisi ruvennut miettimään, onkohan nyt sopivaa ruveta tuota naista yrittämään ja eiköhän se varmaankin hymyile minulle vain siksi, kun sille maksetaan siitä, ja kyllä tästä varmaan tulee kamalan kiusallista kaikille ja voivoikamalaa, niin eipä olisi minuakaan olemassa.

    • Joko Tai

      Ihastuminen on elämän suola, tai oikeastaan sokeri. Oikeastaanhan sitä ihastuu omaan mielikuvaan enemmän kuin oikeaan ihmiseen. Nauti tunteesta, se menee aikanaan ohi,. Ja sitten tulee taas toivottavasti uusi ihastuksen kohde. Tai sitten pyydät kahville............Ei se mitään vaikka vaikkei tulisikaan. Ihastuksen kohteella voi olla omat sitoumuksensa. Kunhan toimit fiksusti, ei ole mitään syytä vaihtaa parturia tai hävetä. Ehkä olisi hiukan tarpeen tehdä salapoliisi työtä ensin, jos vaikka saisi selville onko toinen vapaa. Jos on niin kysy pois. Vaikka, että olisi kiva tarjota kahvit hyvästä parturoinnista.

      • lyhyet hiukset

        Aika moni täällä käsittänyt väärin tämän tilanteeni. En minä hänen takiaan yöuniani ole menettämässä, mutta kyllä minä hänenkin eleistään olen voinut jotain tulkita (vai olenko?? lievästi ihastunut saattaa tehdä vääriäkin johtopäätöksiä..). Viimeksi kun olin parturoitavana, siinä oli jutellessamme sellanen pysähtynyt hetki kun hän molemmilla käsillä pöyhi tukkaani ja sitten pysähtyi, samalla pitäen molemmin käsin hiuksistani silleen sopivan jämäkästi, kumpikaan ei puhunut pariin sekuntiin mitään, katsoimme vaan peilin kautta toisiamme, sitten molempia ilmiselvästi huvitti se tilanne. Mielestäni hän on oikein söpö. No, aika etenee, tulee taas aika mennä parturiin jossain välissä. Tämä nyt on vaan tällaista yleistä mietiskelyä, puntarointia sen suhteen, että haluaako ottaa riskin ja yrittää lähestyä silläkin uhalla, että sitten joutuu vaihtamaan parturia. Mikä olisi erittäin harmillista,koska olen erittäin tyytyväinen hänen työskentelyynsä.


      • hmmmmm........
        lyhyet hiukset kirjoitti:

        Aika moni täällä käsittänyt väärin tämän tilanteeni. En minä hänen takiaan yöuniani ole menettämässä, mutta kyllä minä hänenkin eleistään olen voinut jotain tulkita (vai olenko?? lievästi ihastunut saattaa tehdä vääriäkin johtopäätöksiä..). Viimeksi kun olin parturoitavana, siinä oli jutellessamme sellanen pysähtynyt hetki kun hän molemmilla käsillä pöyhi tukkaani ja sitten pysähtyi, samalla pitäen molemmin käsin hiuksistani silleen sopivan jämäkästi, kumpikaan ei puhunut pariin sekuntiin mitään, katsoimme vaan peilin kautta toisiamme, sitten molempia ilmiselvästi huvitti se tilanne. Mielestäni hän on oikein söpö. No, aika etenee, tulee taas aika mennä parturiin jossain välissä. Tämä nyt on vaan tällaista yleistä mietiskelyä, puntarointia sen suhteen, että haluaako ottaa riskin ja yrittää lähestyä silläkin uhalla, että sitten joutuu vaihtamaan parturia. Mikä olisi erittäin harmillista,koska olen erittäin tyytyväinen hänen työskentelyynsä.

        Ei tuosta voi suurempia johtopäätöksiä tehdä. Olet itse ihastumisesi tunteissa ja kuvittelet kaikenlaista. Ainahan parturi katsoo miten leikkaus pukee kasvoja.


      • hmmmmm........ kirjoitti:

        Ei tuosta voi suurempia johtopäätöksiä tehdä. Olet itse ihastumisesi tunteissa ja kuvittelet kaikenlaista. Ainahan parturi katsoo miten leikkaus pukee kasvoja.

        Mulle ei olisi sillai väliä että olipa tunne molemmin puoleinen tai ei, niin mun mielestä parempi tehdä jotain kuin ei tehdä mitään. Kuitee turhaa se on jäädä ihastelemaan salaa. Jos menee parturi vaihtoon, niin mitäpä sitte. Se on vaan se bisnes puoli. Aika pieni tappio ja sitten taasen jos onkin molemmin puolista, niin eipä mene aikaa hukkaan jahkaillessa, jossa mahdollisesti sitten toinen kyllästyy. Partureita tässäkin maassa on riittävästi, jotta löytyy mieleinen.


    • Tuosta ei ole mitään haittaa, kunhan et ryhdy liian tungettelevaksi tai lähenteleväksi parturiasi kohtaan. Olen itse työskennellyt parturi-kampaajana, ja saanut joskus miespuolisilta asiakkailta hieman flirttiä ja treffipyynnönkin. Ei se paha asia ole, kunhan muistaa yleiset sopivuuden rajat, mitkä kaikessa kanssakäymisessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe