Vaikka YSI5 -asemat ovat marginaalinen toimija polttoainemarkkinoilla niin muutama asia ihmetyttää. Esimerkiksi Espoo Nihtisillassa YSI5 -asemalta sai ennen bonuskoodia vastaan suoraan 4,2 senttiä hinnasta pois heti. Kun viime syksynyä asemalle uusittiin sirukorttipäätteet niin samassa yhteydessä heti-alennus muutettiin vain 1 senttiin. Hintataso oli kuitenkin kilpailukykyinen muihin ketjuihin verrattuna.
Ennen asemalle näytti polttoaineet toimittavan Shell. Kun viime vuoden lopulla Shellin toiminta Suomessa lakkautettiin ja se siirrettiin ST1:sen omistukseen (Shelliä ei enää ole vaan ST1 saa käyttää Shellin tuotemerkkiä Suomessa 5 vuotta (mitähän tämä V-Power on nykyisin?...ST1:sen perusvensaa?)) niin samassa yhteydessä YSi5 -asemien hintataso pompsahti samalla huippitasolle joka ST1-Shell -asemilla on. Siirtyiköhän YSI5 -asemat samassa yhteydessä ST1:sen omistukseen? Taitaa North Trade Oil Company (ST1-Shellin ja S-Ketjun ABC-aseminen polttoainehankintayhtiö) vain myydä kalliimmalla polttoaineet YSI5:lle mitä Suomen markkinoilta poistunut Shelle teki.
Harmittaa siinä mielessä, että YSI5 oli ennen ihan kilpailukykyinen tankkauspiste mutta nyt sen hintataso on päinvastoin keskimääräistä korkeampi.
YSI5 -asemien mittarihinnoista
Harmistunut uuno
2
1303
Vastaukset
- Esson Baari
Ennenvanhaan, kun V-Power vielä oli kunnollista, Shell piti hintaeron tasan 9 sentissä 95:een nähden. Nyt St1-Shell on nostanut eron 10 senttiin, vaikka V-Powerin laatua on huononnettu: oktaaniluku alhaisempi ja tavaraa jatkettu viinalla. Boikottiin vaan kaikki asemat, joihin menovesi tulee tuolta kyseiseltä hankintayhtiöltä!
- tankkaaja55
Ysi5 on koko toimitansa ajan saanut polttoaineensa St1:n emoyhtiöltä.
V-powerin ja 95E10:n hintaero kasvoi verotuksen takia.
Kyllä itse tankkaan jatkossakin V-poweria, kuten olen jo 4 vuotta tankannutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465851Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583246- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122524mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132219- 292161
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151896- 161596
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2701247