Uuden Cherokeen diesel Italiasta

harmillista

Uusin auto-Bild; "Elokuussa Suomeen saapuvan Grand Cherokeen 3,0 diesel tulee VM:ltä".

Voi itku, siis Vm-Diesel S.pa-Italy. Siihen päättyi minun osaltani ko.mallin odottelu, Vm-dieseleistä erittäin huonoja kokemuksia, mm.kansi halki 80tkm kohdalla.

Ja ikäänkuin ei siinä vielä kaikki; "Uusi Grand Cherokee jakaa tekniikkaa Fiattien ja Lancioitten kanssa".
Morjens.

Bensakoneellisia Suomeen ei tulla tuomaan, eivät mahdu EU-5 artiklaan.

11

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DN

      mistä moinen kokemus, ja seikkaperäisesti.

    • ovrefjn

      Se on Fiat-Lancia uusi isäntä Chryslerin huushollissa, ja käyttää nyt isännän ääntään.
      Sehän muuttuu 300C Lancia-nimellä kaupattavaksi.
      Itse olisin mielummin nähnyt uuden GC;n nokalla Mertsun dieselin. Dieselkoneet on Mesen vahvaa sektoria, mutta minkäs näille voit.

    • 3+12?

      Naurettavaksi menee, jos ei sitä tosiaan tuoda Hemillä tai Pentastar V6:lla.

      Ja minkä takia Quadra Drive 2:n etuakselilta piti mennä repimään se ELSD pois?!

    • voishan ostaakin

      saadaan Jenkkeihinkin viimein oikeita moottoreita, jes.
      Onneksi tehtaat viisastuu.

      • 4wdhi

        Esimerkiksi Mersun dieselkö ei sinusta ollut "oika moottori"?


      • lörssöni
        4wdhi kirjoitti:

        Esimerkiksi Mersun dieselkö ei sinusta ollut "oika moottori"?

        Tuon täytyy olla provo tuon mielipiteen.
        Makaronit nyt ihan untuvikkoja dieselin tekemisessä MB;hen verrattuna. Mulla nyt ei taloudellisia resursseja mitään uusia ostaa, mutta käytettynäkin ostaisin tottakai ennemmin sellaisen missä Mersun diesel nokalla kuin joku italiaano.
        Ja se ja Jeepin "jenkkiläisyys" nyt vähän mielikuvaa; Itävallassahan nuo Suomessa myytävät on tehty.


      • wyhew
        lörssöni kirjoitti:

        Tuon täytyy olla provo tuon mielipiteen.
        Makaronit nyt ihan untuvikkoja dieselin tekemisessä MB;hen verrattuna. Mulla nyt ei taloudellisia resursseja mitään uusia ostaa, mutta käytettynäkin ostaisin tottakai ennemmin sellaisen missä Mersun diesel nokalla kuin joku italiaano.
        Ja se ja Jeepin "jenkkiläisyys" nyt vähän mielikuvaa; Itävallassahan nuo Suomessa myytävät on tehty.

        untuvikko tuntuu olevan aivan joku muu , jos ei dieseleistä tuon enempää tiedä


      • ryytolpphhi
        wyhew kirjoitti:

        untuvikko tuntuu olevan aivan joku muu , jos ei dieseleistä tuon enempää tiedä

        Mercedeshän se nyt ensimmäisenä istutti dieselin auton nokalle. (olikohan vuosi 1930?)
        Osti patentin Rudolph Dieseliltä jo ennenkuin ko.keksintö rekisteröintiin.

        Mitenkähän oma tietokantasi dieseleistä..


        Nostele sinä untuvikko vaan polvihousujasi.


    • 3+12?
      • taas löytyi kivaa

        tuollahan valinta perusteena on kestävä auto jo uutena.


    • Ettjoo

      www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe