JEESUS KRISTUS.
24.01.2011. Lohjalla.
Kirjoittaja: HAW.
ANALYYSI VANHASTA JA UUDESTA TESTAMENTISTA:
VANHA TESTAMENTTI:
Vanhassa testamentissa on mitä laajemmin esitetty noituutta. Koko temppelilaki perustuu noituuden harjoittamiseen. Rituliaaliset uhraamiset, eläinuhrit joitten kautta muka tapahtuisi syntien anteeksi saaminen on pelkästään noituutta. Eihän nuo tapetut eläimet olleet syyllisiä ihmisten synteihin! Eivätkä voi poistaa syntien määrää kestään uhraajasta.
Kuka siis hyötyi tuosta rituliaalisista menoista? Pahuuden henki, okkultismi, noituus, sillä kyseessä oli viattomiin kohdistunut väkivalta ja luulottelu syntien siirtämisestä eläimiin.
Näin uhraajat syyllistyivät vääryyteen tosin tietämättään.
Temppeli oli tehty pahuuden palvelukseen, lakeineen ja niitten noudattamisineen. Papisto oli todellisuudessa vääryyden palvelijoita, vaikka eivät sitä ymmärtäneetkään, niin on nytkin. Harjoittaen rituaalista noituutta, kulttimenoineen. Vaikka eivät sitä ymmärräkkään.
UUSI TESTAMENTTI:
Perusteeltaan Vanhan Testamentin jatke, jossa esiintyy sama perus periaate, kun nimittäin vanhassa, uhrilaki ja ritulaalilaki tuomioineen. Kuitenkin Uudessa testamentissa on menty vielä pitemmälle noituuteen, ihmisuhrilla joka on Jeesus Golgathan ristillä. Jeesuksen veren kautta on luvattu syntien anteeksi antaminen ja iankaikkinen elämä. Mistä joku voi ottaa tähän aikaan Jeesuksen veren?
On pelkkää noituutta, syödä Öylättinä Jeesuksen ruumista ja juoda viininä Jeesuksen verta, niin kuin ns. Pyhä Ehtoollinen edellyttää. Barbaarista on ajatellekin, edes vertauskuvallisesti syödä Jeesuksen lihaa ja juoda verta.
” Joka ei syö minun ruumistani ja juo minun vertani ei ole minulle kelvollinen”.
Mitä hirveintä noituutta!
Koko Kirkko ja seurakuntien järjestelmän perusteena on rituaalinen noituus!
Uhkauksena vielä, ellet usko niin sinut tuomitaan iankaikkiseen tulella ja tulikivellä vaivattavaksi! Mitä hirveintä raakuutta!
Jeesus on harhaanjohdettu, ylevästä mielestään kärsien pakon edessä, jonka silloinen valta hänelle oli määrännyt, eikä saanut koskaan hallita, vaikka kirjoitukset olivat niin määränneet.
” Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä”. On kirjoitettu toteutumatta.
Kärsien mitä raskaimmilla kärsimyksillä jokseenkin 2011 vutta.
Katsonkin että Uusi Testamentti on kirjoitettu Vanhan Testamentin hengessä vailla oikeudellista arvoa. Jeesus Kristus ei ole luonnollinen henkilö, vaan kirjallinen esitys.
Luonnollisena henkilönä hänen elämäkertansa on aivan erilainen.
JK. Kirjoituksen sisällön olen saanut Jeesukselta itseltää. 24.01.2011. klo 14.20-15.10.
ANALYYSI VANHA TESTAMENTTI JA UUSI TESTAMENTTI.
3
275
Vastaukset
saanut ilmoituksen?
Telepaattisestiko?- SELONTEKOA
Minä kirjoitan samalla tavalla, kun aikaisemmat kirjoitukset on annettu Hengessä Herran päivänä.
Minulla on jatkuva yhteys, sillä minut on valittu tähän tehtävään. Telepaattisestiko sinä kysyt?
Tätä yhteyttä voidaan sanoa telepaattiseksi yhteydeksi, sillä kuulen ja keskustelen Taivaan kansan kanssa.
Kirjoitukseni ovat tulleet Taivaan kansalta ja heidän johtajiltaankin. Perkele oli ottanut vallan Taivaassa, kuten rakas veljeni Paavalikin oli kirjoittanut: "Kaikki on pahan vallassa"!
Jeesus on ylös noustuaan kulkenut kärsimyksestä kärsimykseen nämä lähes 2.000 vuotta.
Taivaan alueella on ollut montakin Jeesusta, kaikki näytteliöitä, sillä Taivaan hallinto on kieltänyt oikealta kaiken vallan. Eikä oikea Jeesuskaan ole sellainen voimatekiä, että olisi pystynyt voittamaan koko Taivaan hallinnon!
Nyt kuitenkin Jeesus nousi ja soti yksin koko hallintoa vastaan ja voitti jokseenkin kaikki ja päätti lakkauttaa ARMOSANOMAN, Evankeliumin kokonaan, sillä kansakin taisteli Häntä vastaan, yllytettynä.
- SE ON TAPAHTUNUT
Ilmestyskirja: " Ja syttyi sota Taivaassa, perkele soti ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voineet voittaa".
" Siihen aikaan nousee Miikael se suuri enkeliruhtinas ja ottaa kiinni sen suuren käärmeen, jota perkeleeksi ja saatanaksi sanotaan ja heittää hänet 1.000 ajast ajaksi vankeuteen".
Tämä aika on se aika se on tapahtunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata511695Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3211494Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091185
- 221173
- 691134
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171127- 781072
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40896