Hei ! Tänä aikana ,kun on paljon eronneita ihmisiä,niin tulipa vaan mieleeni,että keskustelun aihe voisi olla tämä
.Meitähän on moneen junaan ,jotka ollaan erottu yhdesti tai monasti
.Mutta olikos se todella ainut hyvä vaihto ehto,vai olisko pitänytkin tehdä toisin?
Mietitkös ja kadutkos koskaan?
Itse voisin sanoa ,että olisihan sitä voitu yrittää vielä enenmmän ,eikä erota paukautettu.
Vaikkakin siitä on jo yli 20v. niin eihän ne asiat rauhaan jätä.
Kun on noita jälkeläisiäkin jo toisessa polvessa
.Kuinka ihana olisikaan ehjä:mummola! T:eronnut mummo
Ero todistajuudesta PLUS avioero?
4
219
Vastaukset
- GuardianAngel123
Jos lapsen parasta ajatellaan, niin pitäisi ottaa huomioon kummassa tilanteessa lapsen on parempi olla. Esimerkiksi jos Jehovantodistajavanhemmat riitelee ja huutaa toisilleen jatkuvasti.
- 1. Kor.13:4-7
Talohan tulee rakentaa lujalle perustalle?
Jos katto alkaa vuotaa, ei taloa hylätä, vaan tehdään kattoremontti?
Avioliitto tulee perustaa lujalle perustalle.
sitten se kestää kaikki tuulet ja myrskyt.
Kristityt Jt pyrkivät kunnioittamaan puolisoaan ja pitämään hyvää huolta perheestään.
Siihen ei jatkuva huuto ja riitely sovi,
Raamatusta oppii kunnon käytöstavat ja miten kohdella lähimmäisiään ;D
Kohtele läheistäsi niinkuin tahdot itseäsi kohdeltavan:pois siis huuto ja riita?
4 Rakkaus on pitkämielinen ja huomaavainen. Rakkaus ei ole mustasukkainen, se ei kerskaile, ei pöyhisty, 5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omia etujaan, ei ärsyynny. Se ei pidä kirjaa pahasta. 6 Se ei iloitse epävanhurskaudesta, vaan iloitsee totuudesta. 7 Kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kestää.- piiskattu
minun pyllyni oli punainen. Ja lisäksi ne huusi toisilleen tosi kovaa. Päivittäinen perhe-elämä oli jatkuvaa nujakointia. Isäni on toiminut vuosikymmeniä Jehovantodistajaseurakunnan vanhimpana
>>Meitähän on moneen junaan ,jotka ollaan erottu yhdesti tai monasti. Mutta olikos se todella ainut hyvä vaihto ehto,vai olisko pitänytkin tehdä toisin? Mietitkös ja kadutkos koskaan?
Kadun ainoastaan kastautumistani lahkolle, eli sen suhteen olisi pitänyt tehdä toisin. Eroaminen oli ainoa hyvä, ja ennenkaikkea rehellinen vaihtoehto.
>>Kuinka ihana olisikaan ehjä:mummola! T:eronnut mummo
Niinpä. Sinä et silti ole pienimmässäkään määrin rikkonaiseen mummolaan. Syy on 100%:sti karttamissäännön luoneen lahkon. Sinä et karta, vaan jt:t, ja sen he tekevät vt-seuran säännön takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644