Piz Buin Allergy spf 50 vai jokin muu

Mauritiuksen lämpöön

Olisiko kenelläkään ystävällisellä sielulla oikeasti kokemusta tuosta tuotteesta?
Suomen kielisiltä sivuilta olen onnistunut löytämään tuotteesta muutaman positiivisen sanan, en negatiivista, mutta ulkomaiset sivut ovat täynnä tuotteen dissausta että iho menee punaiseksi, näppyläiseksi, turpoo ja muuta hurjaa.
Lähdössä etelään, aurinko polttavaa ja palan herkästi. Aurinkoihottumaa tulee silloin tällöin. Louis Widmerin suihkutettavaa 25 suojakertoimella olen jo ostanut toiseksi rasvaksi, tämän Piz Buinin tilasin netistä itselleni mutta aloin epäröidä jos se pilaakin lomani... :(
Apteekin tuotteet ovat varmasti hyviä, kuten tiedän tuon Lois Widmerin olevan! mutta suojakertoimet 50 maksavat älyttömästi... 50 ml purkki maksaa noin 20 € ja kun sitä voidetta menee lähes tuo määrä päivässä ei paljoa naurata...
Suurkiitokset jos joku vaivautuisi kertomaan kokemuksistaan! :)

Aurinkoa odotellessa... B)

3

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissuli

Tämä ei ole nyt vastaus kysymykseesi, mutta suosittelen Ultra Sunin aurinkovoiteita. Imeytyy hyvin ja kestää ja ainakin minun allergiselle iholleni sopivat hyvin. Ovat myös riittoisia ja löytyy esim. sk 50 voide (Finnairin nettikaupassa 20 €).

• helposti punanahka

Mistään aurinkovoiteesta ei ole koskaan tullut iho-ongelmia, liiasta auringosta kylläkin, jo 15 minuuttia Suomessa toukokuussa ulkona ilman suojavoidetta on liikaa minulle.
      Luotan Riemann P20 -voiteeseen. Olen ostanut myös Niveaa, Eucerinia ja muita, joiden kerroin on vähintään 35. Dermalogicalta riittää kasvoille SuperSensitive Face Block kertoimella 30.

• vaaleaihoinen

Ystavani vannoo Piz Buin aurinkovoiteen kanssa, etta se on paras markkinoilla. En osaa nyt sanoa tasta 50 SPF tuotteesta.
      Itse kaytan etela Afrikassa BizBuin SPF 8, ja se suojaa minua hyvin, ja antaa kauniin rusketuksenkin. Olen erittain herkka ihoinen vaalea henkilo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe