Olisiko kenelläkään ystävällisellä sielulla oikeasti kokemusta tuosta tuotteesta?
Suomen kielisiltä sivuilta olen onnistunut löytämään tuotteesta muutaman positiivisen sanan, en negatiivista, mutta ulkomaiset sivut ovat täynnä tuotteen dissausta että iho menee punaiseksi, näppyläiseksi, turpoo ja muuta hurjaa.
Lähdössä etelään, aurinko polttavaa ja palan herkästi. Aurinkoihottumaa tulee silloin tällöin. Louis Widmerin suihkutettavaa 25 suojakertoimella olen jo ostanut toiseksi rasvaksi, tämän Piz Buinin tilasin netistä itselleni mutta aloin epäröidä jos se pilaakin lomani... :(
Apteekin tuotteet ovat varmasti hyviä, kuten tiedän tuon Lois Widmerin olevan! mutta suojakertoimet 50 maksavat älyttömästi... 50 ml purkki maksaa noin 20 € ja kun sitä voidetta menee lähes tuo määrä päivässä ei paljoa naurata...
Suurkiitokset jos joku vaivautuisi kertomaan kokemuksistaan! :)
Aurinkoa odotellessa... B)
Piz Buin Allergy spf 50 vai jokin muu
3
675
Vastaukset
- reissuli
Tämä ei ole nyt vastaus kysymykseesi, mutta suosittelen Ultra Sunin aurinkovoiteita. Imeytyy hyvin ja kestää ja ainakin minun allergiselle iholleni sopivat hyvin. Ovat myös riittoisia ja löytyy esim. sk 50 voide (Finnairin nettikaupassa 20 €).
- helposti punanahka
Mistään aurinkovoiteesta ei ole koskaan tullut iho-ongelmia, liiasta auringosta kylläkin, jo 15 minuuttia Suomessa toukokuussa ulkona ilman suojavoidetta on liikaa minulle.
Luotan Riemann P20 -voiteeseen. Olen ostanut myös Niveaa, Eucerinia ja muita, joiden kerroin on vähintään 35. Dermalogicalta riittää kasvoille SuperSensitive Face Block kertoimella 30. - vaaleaihoinen
Ystavani vannoo Piz Buin aurinkovoiteen kanssa, etta se on paras markkinoilla. En osaa nyt sanoa tasta 50 SPF tuotteesta.
Itse kaytan etela Afrikassa BizBuin SPF 8, ja se suojaa minua hyvin, ja antaa kauniin rusketuksenkin. Olen erittain herkka ihoinen vaalea henkilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174531- 162216
- 1882046
- 1071456
- 771343
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746