Ehdokaslistat on jätettävä viim. 6 viikon päästä tiistaina. Muutos2011 lupasi asettaa täydet listat kaikkiin vaalipiireihin! Oikeasti järkevämpää on osallistua jokaisessa vaalipiirissä solmien vaalilliittoja... Nyt Muutoksella ei ole yhtäkään liittoa vielä (pirkanmaa ja uusimaa pirattien kanssa?? ) ja ilman ehdokkaita on muutama vaalipiiri. Aikas noloa, jos ehdokkaita ei löydy lainkaan Pohjanmaalta ja Itä-Suomesta.
Vastaukset 1
- Teemu Lavikka
Uusia ehdokkaita vahvistettiin 26.1 seuraavasti:
Etelä-Savon vaalipiiri
Sinka Viisala, yrittäjä
Rantasalmi
Keski-Suomen vaalipiiri
Ville Laaksonen
mekaanikko
Jyväskylä
Kymen vaalipiiri
Teemu Lavikka
työteknikko
Lappeenranta
Markus Lehtipuu
tietokirjailija
Parikkala
Pohjois-Savon vaalipiiri
Aki Järvinen
filosofian tohtori
Kuopio
Esa Nyyssönen
kirvesmies
Kuopio
Tarja Kasurinen
merkonomi
Pielavesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459