250 litran akvaariossa asustelee 2 perhoskalaa jotka ilmeisesti tykkäävät syödä pienempiä kaloja.. Kardinaalitetrat eivät kai sovi perhosten kanssa samaan akvaarioon..? Akvaarion lämpötila on n 28 astetta ja muina kaloina partamonni, 4 juovaharjarapua, 2 punakääpiöahventa ja tietty ne 2 perhoskalaa. Jonkun parvikalan haluaisin akvaariooni, mutta ideat ovat jo aika vähissä joten arvostan jos joku viitsii vastata :)
Mikä tetra sopii perhoskalojen kanssa?
3
270
Vastaukset
- kongo81
Oman kokemukseni mukaan perhoskalat eivät kyllä syö lainkaan pinnan alapuolelta. Vaikea kuvitella että painuisivat alempiin kerrokseen tetroja metsästelemään, elleivät ole jostain syystä mielettömän nälkäisiä. Varmaan voisi miettiä jotain korkeamman mallista, vähän isompaa tetralajia.
- Böö12345
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
- gnc
Böö12345 kirjoitti:
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
voisit ottaa parven kiilakylkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181