250 litran akvaariossa asustelee 2 perhoskalaa jotka ilmeisesti tykkäävät syödä pienempiä kaloja.. Kardinaalitetrat eivät kai sovi perhosten kanssa samaan akvaarioon..? Akvaarion lämpötila on n 28 astetta ja muina kaloina partamonni, 4 juovaharjarapua, 2 punakääpiöahventa ja tietty ne 2 perhoskalaa. Jonkun parvikalan haluaisin akvaariooni, mutta ideat ovat jo aika vähissä joten arvostan jos joku viitsii vastata :)
Mikä tetra sopii perhoskalojen kanssa?
3
211
Vastaukset
- kongo81
Oman kokemukseni mukaan perhoskalat eivät kyllä syö lainkaan pinnan alapuolelta. Vaikea kuvitella että painuisivat alempiin kerrokseen tetroja metsästelemään, elleivät ole jostain syystä mielettömän nälkäisiä. Varmaan voisi miettiä jotain korkeamman mallista, vähän isompaa tetralajia.
- Böö12345
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
- gnc
Böö12345 kirjoitti:
Jos pienet tetrat eksyvät pinnan lähettyville niin luulen että ne ovat mennyttä kalaa kyllä sen jälkeen :D Perhoskala on kuitenkin petoeläin vaikka saalistaakin pinnalla.. Joo oon kattonut noita isompia tetroja, ei taida mikään niistä oikein tykätä noin lämpimästä vedestä? Ruusutetraan tykästyin, mutta jos niitä hankkisin niin taitaa olla aika ylärajoilla sen vaatimukset kun raja on se 28 astetta mitä mun akvaariossa on..
voisit ottaa parven kiilakylkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932