Viime valtuustossa oli käsiteltävänä aloite palvelusetelien käytöstä.
Olen törmännyt asiaan täällä ollessa esim miten diabetetikoiden hoito järjestetään ja lääni on siitä asiasta antanut ohjeistuksen että toimenpiteet on tehtävä 3-6kk välein mutta kyllä asiat ontuu siinä suhteessa edelleen.
Myöskin on ihmeellistä hammashuollon suhteen jos henkilö on käynyt syyskuussa sitten hoito on peruttu marraskuussa ja taas kun aika olisi ollut juuri valtuuston kokoukselle annettun selvityksen aikana niin henkilöltä peruttiin tietämättään aika mennessä paikalle asia oli todettu ja aika jälleen siirretty maaliskuulle joten johtava lääkäri antoi valtuustolle virheellista tietoa.
Mutta aina kannattaa olla yhteydessä jos lakia ei noudateta hoitotakuun sallimissa rajoissa, mutta ei tämä ole mitenkään perhessäni uutta.
Kohdallani en asiaa ihmettele jos joku on saanut minun ajan kun on matka niin minulta aika siirretään mutta onko kyseessä tasapuolinen ja hyvä kohtelu mitä lainsäädäntö edellyttää.Mielestäni voinee kysyä harjoitetaanko myös terveydenhoidossa syrjintää ja mitenkä pitkälle se menee? MK
Mitä tietoa valtuustolle? palveluseteleistä
3
150
Vastaukset
Mitenkä sitten valtuuston esityslistat luetaan kun oman ryhmän tekemät esitykset ja vastaukset siltä osin oli hepreaa?
Mutta latujen lumetusjärjestelmä oli mielessä MK- lipovits
markkukorpinen kirjoitti:
Mitenkä sitten valtuuston esityslistat luetaan kun oman ryhmän tekemät esitykset ja vastaukset siltä osin oli hepreaa?
Mutta latujen lumetusjärjestelmä oli mielessä MKOn sitten kielimiehiä olemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954