Ahdistava mustasukkaisuus

mustasukkainen

Voiko sairaaloisesta mustasukkaisuudesta päästä eroon?

Itsellä on tilanne nykyisen parisuhteen kans päässyt todella vaikeaksi. Tuntuu että kaikki energia menee vain toisen kyttäämiseen. Olen jopa huomannut semmoisia uusia piirteitä itsestäni et mm. tyttöystävän puhelin on tullut useampaan otteeseen tutkittua.

Jatkuva kyttääminen ja epäluulo on itsellekkin tosi raskasta, saatika mitä se saa toiselle aikaiseksi. Niin, en voinut kuvitellakkaan aikaisemmin et voisin toista haukkua pahasti, saatika koskea ollenkaan väkivaltaisesti. Nyt olen jopa kerran avokämmenellä toista läppäissyt. Piirteitä joita vihaan itsessäni enkä koskaan voi niitä antaa anteeksi itselleni.

Miten tästä voi päästä eroon?

Onko enään kaikkien haukkumisten ja pahojen tekojen jälkeen mahdollista rakentaa suhdetta?

Olen jopa käynyt asian tiimoilta terapiassa muutaman kerran,

mut tuntuu et nekin valuu hukkaan....

Vaikutus näillä ei kestä välttämättä iltaa pitempään...

riittää jos toinen käy miespuolisten kavereiden kanssa oluella niin jo saattaa taas olla helvetti irti....

3

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AA

Et kertonut, kuinka kauan olette tyttöystäväsi kanssa seurustelleet, mutta minusta on ihanaa, että olet kuitenkin itsekin tiedostanut ongelman ja yrität hakea apua. Et myöskään kertonut, onko tyttöystäväsi antanut aihetta epäilyille?

Ymmärrän tilanteesi sikäli hyvin, että olin itse vuosia sitten samankaltaisessa tilanteessa, joskin tuolloin mustasukkaisuudelle oli syytä. Muistan kuitenkin, miten raskasta se oli ja miten syvät jäljet se jätti. En edelleenkään pysty luottamaan kunnolla keneenkään ja tämän vuoksi saan sössittyä hyvin alkaneetkin jutut heti alkuunsa.

En myöskään olisi koskaan voinut kuvitella koskevani toiseen pahalla tai edes huutaa antaumuksella ja niin vain löysin itseni tilassa, jota en olisi koskaan halunnut kokea. Voimia sulle, toivon, että asiasi järjestyy!

• talvi75

Ollaan täs nyt seurusteltu 8 kk.
        Niin no aihetta ei sinänsä et ei ole pettänyt minua esim. suutelemalla tai muuten.

Mut aika alkuun tapahtui monenlaista.
        Esim. kerran viihteeltä tullessaan jakoi taksin vieraan miehen kanssa,
        eikä siinä sit sen kummempaa, mut meni antamaan numeronsa hänelle??

Lisäksi hän on aika kova flirttaileen muiden miesten kanssa.
        Ollaan tästä keskusteltu ja tietää kyllä et en tykkää tuollaisesta, mut
        kovasti väittää et ei tee sitä tarkoituksella sitä tee....

Kuitenkin tästä asiasta kertoi jo alussa et flirttailee...
        En tiedä onko tuo osittain se mistä epäilykseni johtuvat, hänellä menee useasti jutut
        hieman ristiin...

No mitä näistä, tuntuu vain et itsellä pää hajoaa tähän helvetin tautiin....

• AA
        talvi75 kirjoitti:

Ollaan täs nyt seurusteltu 8 kk.
        Niin no aihetta ei sinänsä et ei ole pettänyt minua esim. suutelemalla tai muuten.

Mut aika alkuun tapahtui monenlaista.
        Esim. kerran viihteeltä tullessaan jakoi taksin vieraan miehen kanssa,
        eikä siinä sit sen kummempaa, mut meni antamaan numeronsa hänelle??

Lisäksi hän on aika kova flirttaileen muiden miesten kanssa.
        Ollaan tästä keskusteltu ja tietää kyllä et en tykkää tuollaisesta, mut
        kovasti väittää et ei tee sitä tarkoituksella sitä tee....

Kuitenkin tästä asiasta kertoi jo alussa et flirttailee...
        En tiedä onko tuo osittain se mistä epäilykseni johtuvat, hänellä menee useasti jutut
        hieman ristiin...

No mitä näistä, tuntuu vain et itsellä pää hajoaa tähän helvetin tautiin....

Aika ristiriitaisia juttuja kieltämättä. Ehkä siinä puhelinnumeron antamisessakaan ei mitään ole, mutta kieltämättä, en itsekään tykkäisi.

Mitä sitten taas flirttailuun tulee, toiset vaan on sellaisia, eivätkä tarkoita mitään sen kummempaa.

Juttujen ristiinmeno onkin vähän enemmän hanurista, koska tietenkin se herättää epäilykset. Eihän siinä oikeastaan ole kuin kaksi vaiheoehtoa: joko tytölläsi on jotain salattavaa tai sitten hän yrittää suojella sinua, kun tietää, miten hermostut. Kurja tilanne joka tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe