Ahdistava mustasukkaisuus

mustasukkainen

Voiko sairaaloisesta mustasukkaisuudesta päästä eroon?

Itsellä on tilanne nykyisen parisuhteen kans päässyt todella vaikeaksi. Tuntuu että kaikki energia menee vain toisen kyttäämiseen. Olen jopa huomannut semmoisia uusia piirteitä itsestäni et mm. tyttöystävän puhelin on tullut useampaan otteeseen tutkittua.

Jatkuva kyttääminen ja epäluulo on itsellekkin tosi raskasta, saatika mitä se saa toiselle aikaiseksi. Niin, en voinut kuvitellakkaan aikaisemmin et voisin toista haukkua pahasti, saatika koskea ollenkaan väkivaltaisesti. Nyt olen jopa kerran avokämmenellä toista läppäissyt. Piirteitä joita vihaan itsessäni enkä koskaan voi niitä antaa anteeksi itselleni.

Miten tästä voi päästä eroon?

Onko enään kaikkien haukkumisten ja pahojen tekojen jälkeen mahdollista rakentaa suhdetta?

Olen jopa käynyt asian tiimoilta terapiassa muutaman kerran,

mut tuntuu et nekin valuu hukkaan....

Vaikutus näillä ei kestä välttämättä iltaa pitempään...

riittää jos toinen käy miespuolisten kavereiden kanssa oluella niin jo saattaa taas olla helvetti irti....

3

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AA

Et kertonut, kuinka kauan olette tyttöystäväsi kanssa seurustelleet, mutta minusta on ihanaa, että olet kuitenkin itsekin tiedostanut ongelman ja yrität hakea apua. Et myöskään kertonut, onko tyttöystäväsi antanut aihetta epäilyille?

Ymmärrän tilanteesi sikäli hyvin, että olin itse vuosia sitten samankaltaisessa tilanteessa, joskin tuolloin mustasukkaisuudelle oli syytä. Muistan kuitenkin, miten raskasta se oli ja miten syvät jäljet se jätti. En edelleenkään pysty luottamaan kunnolla keneenkään ja tämän vuoksi saan sössittyä hyvin alkaneetkin jutut heti alkuunsa.

En myöskään olisi koskaan voinut kuvitella koskevani toiseen pahalla tai edes huutaa antaumuksella ja niin vain löysin itseni tilassa, jota en olisi koskaan halunnut kokea. Voimia sulle, toivon, että asiasi järjestyy!

• talvi75

Ollaan täs nyt seurusteltu 8 kk.
        Niin no aihetta ei sinänsä et ei ole pettänyt minua esim. suutelemalla tai muuten.

Mut aika alkuun tapahtui monenlaista.
        Esim. kerran viihteeltä tullessaan jakoi taksin vieraan miehen kanssa,
        eikä siinä sit sen kummempaa, mut meni antamaan numeronsa hänelle??

Lisäksi hän on aika kova flirttaileen muiden miesten kanssa.
        Ollaan tästä keskusteltu ja tietää kyllä et en tykkää tuollaisesta, mut
        kovasti väittää et ei tee sitä tarkoituksella sitä tee....

Kuitenkin tästä asiasta kertoi jo alussa et flirttailee...
        En tiedä onko tuo osittain se mistä epäilykseni johtuvat, hänellä menee useasti jutut
        hieman ristiin...

No mitä näistä, tuntuu vain et itsellä pää hajoaa tähän helvetin tautiin....

• AA
        talvi75 kirjoitti:

Ollaan täs nyt seurusteltu 8 kk.
        Niin no aihetta ei sinänsä et ei ole pettänyt minua esim. suutelemalla tai muuten.

Mut aika alkuun tapahtui monenlaista.
        Esim. kerran viihteeltä tullessaan jakoi taksin vieraan miehen kanssa,
        eikä siinä sit sen kummempaa, mut meni antamaan numeronsa hänelle??

Lisäksi hän on aika kova flirttaileen muiden miesten kanssa.
        Ollaan tästä keskusteltu ja tietää kyllä et en tykkää tuollaisesta, mut
        kovasti väittää et ei tee sitä tarkoituksella sitä tee....

Kuitenkin tästä asiasta kertoi jo alussa et flirttailee...
        En tiedä onko tuo osittain se mistä epäilykseni johtuvat, hänellä menee useasti jutut
        hieman ristiin...

No mitä näistä, tuntuu vain et itsellä pää hajoaa tähän helvetin tautiin....

Aika ristiriitaisia juttuja kieltämättä. Ehkä siinä puhelinnumeron antamisessakaan ei mitään ole, mutta kieltämättä, en itsekään tykkäisi.

Mitä sitten taas flirttailuun tulee, toiset vaan on sellaisia, eivätkä tarkoita mitään sen kummempaa.

Juttujen ristiinmeno onkin vähän enemmän hanurista, koska tietenkin se herättää epäilykset. Eihän siinä oikeastaan ole kuin kaksi vaiheoehtoa: joko tytölläsi on jotain salattavaa tai sitten hän yrittää suojella sinua, kun tietää, miten hermostut. Kurja tilanne joka tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5470
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1949
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1571
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1324
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1258
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1134
    8. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      53
      1107
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      211
      1065
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      910
    Aihe