Muutos2011, vapauspuolue, senioripuolue ja itsenäisyyspuolue ovat sopineet keskinäisestä vaaliliitosta Turun vaalipiirissä. Vaaliliiton kärkinimi on Olavi Mäenpää. Muutos ja Vapauspuolue asettaa kumpikin 6 ehdokasta, itsenäisyyspuolue 3 ja senioripuolue 2 ehdokasta. Liitto on tekninen ha hakee kahta paikkaa.
Vastaukset 7
- Muutos ei lähe
koskaan vaaliliittoon vapauspuolueen kanssa.
- Vaalirintama
"Vaaliliitto pitää tehdä vaikka paholaisen kanssa", on Olavi Mäenpää joskus sattuvasti sanonut. Muuten suuret puolueet - joihin persutkin nyt lukeutuvat - jyräävät.
- sanomasi oli
Vaalirintama kirjoitti:
"Vaaliliitto pitää tehdä vaikka paholaisen kanssa", on Olavi Mäenpää joskus sattuvasti sanonut. Muuten suuret puolueet - joihin persutkin nyt lukeutuvat - jyräävät.
lainaus Veikko Vennamolta. Minä en äänestä puoluetta jossa on Maarit Rostedt ehdokkaana, vaikka hyvin tiedän, että hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia läpipääsyyn. sama koskee myös puoluetta joka tekee vaaliliiton ko puolueen kanssa.
Käsittämättömän kusipäinen teko ylipäätään päästää Rostedt ehdokkaaksi, tässä kohtaan Olavi halveksii ja väheksyy äänestäjiä ja heidän harkinta kykyynsä täydellisesti.
Kun Olavin harkinta kyky tässä kohtaan oli näin mauton, niin ehkäpä se on mahdollisesti yhtä typerä myös muissa asioissa, joten en suosittele Vapauspuolueen äänestämistä kenellekkään. - Yksinäinen susi
sanomasi oli kirjoitti:
lainaus Veikko Vennamolta. Minä en äänestä puoluetta jossa on Maarit Rostedt ehdokkaana, vaikka hyvin tiedän, että hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia läpipääsyyn. sama koskee myös puoluetta joka tekee vaaliliiton ko puolueen kanssa.
Käsittämättömän kusipäinen teko ylipäätään päästää Rostedt ehdokkaaksi, tässä kohtaan Olavi halveksii ja väheksyy äänestäjiä ja heidän harkinta kykyynsä täydellisesti.
Kun Olavin harkinta kyky tässä kohtaan oli näin mauton, niin ehkäpä se on mahdollisesti yhtä typerä myös muissa asioissa, joten en suosittele Vapauspuolueen äänestämistä kenellekkään.Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
- vain lisää
Yksinäinen susi kirjoitti:
Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
perussuomalaisten kannatusta!
- vihaan pettureita
Yksinäinen susi kirjoitti:
Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
periaatteen mies eikä unohda koskaan sitä, että Soini hänet kerran raukkamaisesti petti ja vielä vihreitten painostuksesta. Hyvä Ola, pidä periaatteistasi kiinni!
- geijo2
Täyttä paskapuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459