Muutos2011, vapauspuolue, senioripuolue ja itsenäisyyspuolue ovat sopineet keskinäisestä vaaliliitosta Turun vaalipiirissä. Vaaliliiton kärkinimi on Olavi Mäenpää. Muutos ja Vapauspuolue asettaa kumpikin 6 ehdokasta, itsenäisyyspuolue 3 ja senioripuolue 2 ehdokasta. Liitto on tekninen ha hakee kahta paikkaa.
Muutos tukee Mäenpäätä
7
342
Vastaukset
- Muutos ei lähe
koskaan vaaliliittoon vapauspuolueen kanssa.
- Vaalirintama
"Vaaliliitto pitää tehdä vaikka paholaisen kanssa", on Olavi Mäenpää joskus sattuvasti sanonut. Muuten suuret puolueet - joihin persutkin nyt lukeutuvat - jyräävät.
- sanomasi oli
Vaalirintama kirjoitti:
"Vaaliliitto pitää tehdä vaikka paholaisen kanssa", on Olavi Mäenpää joskus sattuvasti sanonut. Muuten suuret puolueet - joihin persutkin nyt lukeutuvat - jyräävät.
lainaus Veikko Vennamolta. Minä en äänestä puoluetta jossa on Maarit Rostedt ehdokkaana, vaikka hyvin tiedän, että hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia läpipääsyyn. sama koskee myös puoluetta joka tekee vaaliliiton ko puolueen kanssa.
Käsittämättömän kusipäinen teko ylipäätään päästää Rostedt ehdokkaaksi, tässä kohtaan Olavi halveksii ja väheksyy äänestäjiä ja heidän harkinta kykyynsä täydellisesti.
Kun Olavin harkinta kyky tässä kohtaan oli näin mauton, niin ehkäpä se on mahdollisesti yhtä typerä myös muissa asioissa, joten en suosittele Vapauspuolueen äänestämistä kenellekkään. - Yksinäinen susi
sanomasi oli kirjoitti:
lainaus Veikko Vennamolta. Minä en äänestä puoluetta jossa on Maarit Rostedt ehdokkaana, vaikka hyvin tiedän, että hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia läpipääsyyn. sama koskee myös puoluetta joka tekee vaaliliiton ko puolueen kanssa.
Käsittämättömän kusipäinen teko ylipäätään päästää Rostedt ehdokkaaksi, tässä kohtaan Olavi halveksii ja väheksyy äänestäjiä ja heidän harkinta kykyynsä täydellisesti.
Kun Olavin harkinta kyky tässä kohtaan oli näin mauton, niin ehkäpä se on mahdollisesti yhtä typerä myös muissa asioissa, joten en suosittele Vapauspuolueen äänestämistä kenellekkään.Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
- vain lisää
Yksinäinen susi kirjoitti:
Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
perussuomalaisten kannatusta!
- vihaan pettureita
Yksinäinen susi kirjoitti:
Perussuomalaisten, Timo Soinin, Jussi Halla-ahon, Suomen Sisun, Hommaforumin, Teemu Lahtisen ja Maria Lohelan vastaisesta kamppailusta on tullut Olavin poliittisen toiminnan pääsisältö. Muuta johtavaa teemaa ei enää näytä olevan.
periaatteen mies eikä unohda koskaan sitä, että Soini hänet kerran raukkamaisesti petti ja vielä vihreitten painostuksesta. Hyvä Ola, pidä periaatteistasi kiinni!
- geijo2
Täyttä paskapuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023