oikeen verrata johonki Yor123:hon, koska Yor on tehny kuitenki kauemmin musiikkia ja G on vasta aloittelija. Ei sitä voi verrata oikeestaan muitten kun Raimssin kans ja siinä G menee kyl paljon edelle! Ei ehkä kaikkien mielestä, mutta ainaskin mun mielestä... Pikku G tekee hyvää musaa ja se on vielä kaiken lisäks söpö!
Ei G:tä voi ...
5
294
Vastaukset
- el diablo
...vaan oot tajunnu asian pointin!! hyvähyvä!!!
G:tä ei kyl ikinä voi verrata kehenkään, koska kaikki muut on parempia kun se!!! ähhähhää!!!
mää voin antaa esimerkin: mää oon muija enkä ikimaailmas haluis joutua lähellekään G:tä ja luulen että monet jätkät on onnellisia siitä et ne ei oo homoja ettei G vaan menis iskeen niitä..
mut tääkin oli vaan mun mielipide!!! :) - tonkki
Sama ku meet haukkuu kaikkia tyttöjä lesboiksi, jotka pitää sitä myös homona xD
- heh
Siis voi helv. kumpikin on niin apinoita että niitä vois vetää naruista solmuun you know what i mean? saakelin marionetit
löisin jos vastaa tulisi ja toivon erttäin huonoa tulevaisuuyta heille! - kärpänen
oonko mä täällä ainut joka on sun kaa samaa mieltä??? Toivottavasti en.
- Mimmi
Puhut asiaa Perhonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882