Pimpin koko

Peter.

Tiukkapimppisiä naisia on minun kokemuksien mukaan alle 5%, minkälaisia kokemuksia muilla?

Itselläni kokemusta paljon ja tuon olen huomannut, samoin kuin extralöysiä on myös vähän, onneksi... =)
Eli sanoisin että 90% naisista on ns. Normaali pimppisiä.
Nämä tiukat naiset saavat olla kyllä ylpeitä, koska niitä todellakin on niin vähän ja mikäs tuntuu miehestä paremmalta kuin tiukka...
Tähän keskusteluun on sitten turha alkaa kertomaan että on vain pienimunaisia miehiä tms. jos ei tunnu tiukalta, koska asia ei niin ole.
En kyllä oikein ole löytänyt mitään yhtäläisyyttä naisista, että näkisi päällepäin kellä on tiukka ja kellä ei.
Ehkä kuitenkin kapealantioisella voisi näin olla...!?

25

4442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98765432

      4 naista, joten otanta ei ole suuri. Yksi oli löysempi kuin muut. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta tämä löysin omisti dildon.

    • ryjryjryjry

      Tähän pystyy oikeastaan erittäin harva mies vastaamaan tilastollisesti pätevästi, koska kovinkaan monella otanta ei ole ole sellainen, että siitä voisi juuri vetää johtopäätöksiä.

    • Naksuttava puimakone

      isovittuisuus lisääntyy kansakuntamme naisissa, koska lapisa tehdään idioottejen taholta. Rumat läskiperseet sikiävät niille onnettomille reppanaukoilleen, ja siinä naimakaupassa syntyy isoja vittuja pojat.

    • .

      25 naista olen testannut tähän mennessä, ja yhdelläkään ei ole ollut löysä, synnyttäneillä on ollut sopivimmat värkit.

      • Peter.

        25 naista olen testannut tähän mennessä, ja yhdelläkään ei ole ollut löysä, synnyttäneillä on ollut sopivimmat värkit.


        Eli kun tuossa alunperin viittasin siihen, että on tiukkoja ja löysiä, niin tarkoitin TODELLA tiukkoja ja löysiä, muut on normaaleja... =)
        Niin kohdallesi on sattunut vain normaaleja.


      • mietin vaa :)
        Peter. kirjoitti:

        25 naista olen testannut tähän mennessä, ja yhdelläkään ei ole ollut löysä, synnyttäneillä on ollut sopivimmat värkit.


        Eli kun tuossa alunperin viittasin siihen, että on tiukkoja ja löysiä, niin tarkoitin TODELLA tiukkoja ja löysiä, muut on normaaleja... =)
        Niin kohdallesi on sattunut vain normaaleja.

        ...sitten on TODELLA tiukka pimppi?? pimppihän on todella tiukka jos se ei ole kuin vähän kiihottunut.mulla sormi mahtuu omaani, ohut sormi kyseessä siis =D. mutta luonnostaan pimppi vähän laajentuu ja tietty liukastuu kun haluttaa. että kuinka se todella tiukka pimppi määritellään?? ja mikä on sit normi? millane on löysä?? vastailkaa...


      • kauhusladdi
        mietin vaa :) kirjoitti:

        ...sitten on TODELLA tiukka pimppi?? pimppihän on todella tiukka jos se ei ole kuin vähän kiihottunut.mulla sormi mahtuu omaani, ohut sormi kyseessä siis =D. mutta luonnostaan pimppi vähän laajentuu ja tietty liukastuu kun haluttaa. että kuinka se todella tiukka pimppi määritellään?? ja mikä on sit normi? millane on löysä?? vastailkaa...

        saa tuupata pallit sisään mulkun jatkeena tällainen isompikyrpäinenkin könsikäs, ja ei tee edes tiukkaa. wittuja on olemassa, oikeesti!!


      • kuulat ineen kans!!
        kauhusladdi kirjoitti:

        saa tuupata pallit sisään mulkun jatkeena tällainen isompikyrpäinenkin könsikäs, ja ei tee edes tiukkaa. wittuja on olemassa, oikeesti!!

        Meilläon kolme lasta ja vaimoni pillu on todellakin kuin kisahalli.


      • cderfvbgtyhn
        kuulat ineen kans!! kirjoitti:

        Meilläon kolme lasta ja vaimoni pillu on todellakin kuin kisahalli.

        Onneksi olkoon.


      • z
        cderfvbgtyhn kirjoitti:

        Onneksi olkoon.

        vaan mun miehelle. Mä olen kaksi lasta synnyttänyt ja tiukka pillu löytyy. Teillä on käynyt vähän huonompi säkä...


      • 9876543234
        z kirjoitti:

        vaan mun miehelle. Mä olen kaksi lasta synnyttänyt ja tiukka pillu löytyy. Teillä on käynyt vähän huonompi säkä...

        Tai, niinhän sä ainakin luulet että sulla on tiukka.


      • Jabu2
        z kirjoitti:

        vaan mun miehelle. Mä olen kaksi lasta synnyttänyt ja tiukka pillu löytyy. Teillä on käynyt vähän huonompi säkä...

        Tiedän mitä tarkoitat! Olen minäkin onnellinen sen suhteen että vaimollani on todella tiukka koska olen sellainen normikyrpäinen jäbä.


      • z
        9876543234 kirjoitti:

        Tai, niinhän sä ainakin luulet että sulla on tiukka.

        enkä ole itse asiaa tutkinut, mutta moni mies on niin sanonut.


      • niinpä niin
        z kirjoitti:

        enkä ole itse asiaa tutkinut, mutta moni mies on niin sanonut.

        Niinhän ne sanoo, mutta se ei tarkoita sitä että se olisi totuus.


      • tiukkaa saanut
        z kirjoitti:

        enkä ole itse asiaa tutkinut, mutta moni mies on niin sanonut.

        on horo ja käy vieraissa...lehmä!!


    • Perusesa

      Tyttöystävälläni on erittäin tiukka vaikka onkin 40 v, eikä ole synnyttänyt. Omaan itse 16 cm peruskalun ja senkin kanssa on joskus tiukkaa. Hän sanoi että isomunaiset miehet tulevat aina liian nopeasti eikä hän ole saanut orgasmia heidän kanssaan koskaan ilman että itse samalla hieroo klittaa. Eli todellisesti tiukat tytöt kärsii siitä että miehillä tuntuu liian hyvältä liian nopeesti ja roiskivat heti ja tyttö jää tyydyttämättä. Minun kanssa ei ole niin käynyt vaan meillä nainen hoidetaan aina ensin:)

      • tiukannormaali

        Juu, kommentoin ihan samaa kuin tuo edellä oleva nainen - että sormi mahtuu juuri, liukastuneena kaksi. Silti iso kyrpä tuntuu todella hyvälle, varsinkin kaareva ja terskastaan paksu. Tiukaksi sanovat. On ylipainoa etenkin rehevä pyllyja reidet, ikää yli 40 (synnyttänyt en tosin ole). Eli en usko että paino tai ikä vaikuttavat - ehkä synnyttämättömyys eniten..?


      • er2th3yjutkyi

        13cm, ei tod16cm mega-aisa!


      • vastaa
        tiukannormaali kirjoitti:

        Juu, kommentoin ihan samaa kuin tuo edellä oleva nainen - että sormi mahtuu juuri, liukastuneena kaksi. Silti iso kyrpä tuntuu todella hyvälle, varsinkin kaareva ja terskastaan paksu. Tiukaksi sanovat. On ylipainoa etenkin rehevä pyllyja reidet, ikää yli 40 (synnyttänyt en tosin ole). Eli en usko että paino tai ikä vaikuttavat - ehkä synnyttämättömyys eniten..?

        Mun käsitys on että synnyttämättömyys vaikuttaa kaikista eniten pillun tiukkuuteen. Tosin löysä voi olla ilmankin. Synnyttäneellä nuorella neidolla värkki oli niin iso etten tuntenut kuin pohjan, oli asento mikä tahansa.Yllätys oli se että tämä nautti, roiski, laukesi ja itki vielä usein päälle. Yksi hiukan pyöreä kova urheilumimmi oli myös väljä. Otti käden sisään peukaloa myöden ihan kevyesti. Lisäksi hän ei pitänyt pohjalle lykkimisestä. Onneksi intohimo peppuseksiin yhdisti meitä. Lihaskunnolla on merkitystä myös. Vaikka nainen olisi tiukahko niin heikko lihaskunto saa aikaa otteen kirpoamisen aika nopeasti. Tässäkin tapauksessa pelastukseksi koituu varsin tiukka sulkijalihas, joka väsyneenäkin tarjoaa nautinnon. Sitten on olemassa se miehen unelmatapaus: pillu on tiukka kuin mikä, eikä väsy ja veltostu vaikka tunnin panet eri asennoista. Käsileikkeihin tottuneena olin suorastaan hämmentynyt kun sinne ei tahdo mennä kuin yksi sormi kerralla. Tämä harvinainen elin on ikänsä urheilua harrastaneneen ja terveitä elämäntapoja noudattaneen upean naisen kehossa. Seksi on taivaallista tämän otuksen kanssa. Mun kalu on 4.5/20, eli ohut ja pitkähkö. Se menee pohjaan että nasahtaa ja kun pillu ei väsy, säilyy tuntuma loppuun asti nautinnollisena. Tykkään tosipaljon naida peppuun, mutta nyt kun pillu tarjoaa aivan loistavan nautinnon, joudun pakottamaan itseni b-rappuun. ;)
        No ei sentään ihan. Tykkään viedä naisen välillä rajoille panemalla perseeseen pelottavan pitkään ja rajusti. Sitä naiset tarvitsee aina sillointällöin.


    • ahkera treenaaja

      :DD OOtteko niin pentuja vai mitä ? että sillä ei oo väliä onko naisella iso vai pieni vai tiukka vai löysä ,jos osaa käyttää treenattuja lantionpohjalihaksia niin siitä tulee suuremmat nautinnot. esim ite osaan lihaksillani ns sylkeä ukon kalun ulos sieltä jos huvittaa , ja oon sitä joskus tehnykki kiusallani. eli naiset treenaan lihaksia esim geshakuulilla päivittäin ja niitähän voi treenata vaikka istuessa,seisoessa,kävellessä jne... niin muutaman kuukauden päästä annatte ukoille semmoset kyydit että huh huh . MUtta muistakaa pitää lepopäiviäkin välissä. esim itse treenasin kerran niin kovasti että paikat oli niin kipeinä, ihan kuin ois pantu :DDD Ja miehet! Kannustakaa vaimojanne ja tyttöystäviänne treenaan niitä lihaksia :) Ja vaikka ei oo synnyttänykkään niin silti voi ja pitää treenata niitä lihaksia . Kiitos ja kuitti :)

      • paikassa

        kannata sormeilla kuulien kanssa. Kädet on pestävä ehdottomasti välillä, jos tekemisissä esim. ruuan tai potilaiden kanssa. Kaiken maailman ruokamyrkytykset ja sairaalainfektiot leviää noissa touhuissa.


      • Peter.

        Itselläni on aika suuri kokemus naisista (n.200 naista) ja sillä tämän ketjun aloitin...
        Tiukka on sellainen että kun työntää märkään pimppiin yhden sormen, se puristaa sormea mukavasti, kaksi hädin tuskin sillai helpolla edes menee tiukkaan. Sitten kun munaa alkaa työntämään sisään ja jos ei seiso kivikovana, niin ei saa uppoamaan. Sitten kun munan saa sisään, tuntuu se taivaalliselta...
        Lihaksista myös täällä puhutaan paljon, mutta se on AIVAN eri asia. Lihaksia käyttämällä tietenkin voi puristella munaa, mutta ei se tunnu samalta kuin luonnostaan todella tiukka pillu.
        Eli sellainen nainen jolla on luonnostaan tiukka pillu, tuntuu TODELLA hyvältä ja on harvinainen.
        Sitten kellä on ne lihakset oikein hyvässä kunnossa, tuntuu myös hyvältä, mutta sen huomaa kun lihakset välillä rentoutuu niin pillun todellinen koko tulee esille.


      • varattua nussiva her
        Peter. kirjoitti:

        Itselläni on aika suuri kokemus naisista (n.200 naista) ja sillä tämän ketjun aloitin...
        Tiukka on sellainen että kun työntää märkään pimppiin yhden sormen, se puristaa sormea mukavasti, kaksi hädin tuskin sillai helpolla edes menee tiukkaan. Sitten kun munaa alkaa työntämään sisään ja jos ei seiso kivikovana, niin ei saa uppoamaan. Sitten kun munan saa sisään, tuntuu se taivaalliselta...
        Lihaksista myös täällä puhutaan paljon, mutta se on AIVAN eri asia. Lihaksia käyttämällä tietenkin voi puristella munaa, mutta ei se tunnu samalta kuin luonnostaan todella tiukka pillu.
        Eli sellainen nainen jolla on luonnostaan tiukka pillu, tuntuu TODELLA hyvältä ja on harvinainen.
        Sitten kellä on ne lihakset oikein hyvässä kunnossa, tuntuu myös hyvältä, mutta sen huomaa kun lihakset välillä rentoutuu niin pillun todellinen koko tulee esille.

        kun synnyttäneellä salarakkaallani, joka varattu, on tapana vatsalla silleen kummallisesti "lypsäää" mulkkua. Näyttää todella tyhmälle. Tällä naisella on patala mutta tilava pillu.
        Olen parempaakin kyytiä saanut, mutta wittu se on tälläkin ja ennemmin sitä nai kun käteen vetää.


      • Anonyymi
        varattua nussiva her kirjoitti:

        kun synnyttäneellä salarakkaallani, joka varattu, on tapana vatsalla silleen kummallisesti "lypsäää" mulkkua. Näyttää todella tyhmälle. Tällä naisella on patala mutta tilava pillu.
        Olen parempaakin kyytiä saanut, mutta wittu se on tälläkin ja ennemmin sitä nai kun käteen vetää.

        Pillun koko...voi teitä poikia,kannattais lukea sitä ihmisen biologiaa niin tietäis kyllä millanen elin se pimppi oikeen on,ei niissä mitään kokonumeroita ole heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillun koko...voi teitä poikia,kannattais lukea sitä ihmisen biologiaa niin tietäis kyllä millanen elin se pimppi oikeen on,ei niissä mitään kokonumeroita ole heh

        Äläpä lehmä ammu paskaa.
        Porvoossa yhdellä vesisuojelijalla oli niin löysä vittu että tuntui kuin olis heiluttanu patonkia messuhallissa. Tämä femakko on onneksi jo historiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe