Tohloppi, millainen paikka

yks muuttaja vaan

Olen muuttamassa Tohloppiin mutta millainen paikka on asua?? Mitä palveluja siellä on?? Entä millainen talo on asua Suoniemenkatu 2??
Kiitos vastauksista jo etukäteen :D

8

2353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhowoe

Täällä on rauhalista asua.

Palvelut ovat kaikki mainitsemastasi paikasta n. 1,5 km:n päässä; kirjasto, tervari, kauppoja, videovuokraamoja, pitserioita ja neljä pubia Tesomassa,
      Saman matkan päässä arviolta olisi Siwa, grillikioski ja pubi Lamminpäässä.
      N. 1,5 km:n päähän Lielahteen tulee Prisma nyt keväällä ja samalla alueella on pari S-Markettia, K-Citymarket, Kodin Anttila 1, Suomen suurin Gigantti, autoliikkeitä jne. jne.
      Hyvät ulkoilumaastot Tohlopinjärven ympäristössä sekä uimarantojakin on kolme kappaletta.
      Lamminpäässä on päiväkoti muksuille, joten palveluja riittää.

Hyvä paikka.

• ap

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Olen asunut Tampereelle jo 10v mutta aina Itäpuolella joten se Tesoma ym paikat ovat vieraita minulle. Lielahdessa on tullut käytyä useammin.
        Sen verran vielä kysyisin, että onko Tohlopissa edes kioskia mistä saa tarvittaessa edes maitoa ym pientä?

• ????
        ap kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Olen asunut Tampereelle jo 10v mutta aina Itäpuolella joten se Tesoma ym paikat ovat vieraita minulle. Lielahdessa on tullut käytyä useammin.
        Sen verran vielä kysyisin, että onko Tohlopissa edes kioskia mistä saa tarvittaessa edes maitoa ym pientä?

siellä Pallopoika kioski, ja ravintolakin, sekä Nisunikkarit leipomo. Paras Tohlopin palveluista onn kuitenkin se, että linja 13 ajaa viidentoista minuutin välein ihan siitä tulevan osoitteesi vierestä, ja sillä pääset Tesomalle ja takaisin, samalla lipulla..

• Ex Tohloppilainen
        ???? kirjoitti:

siellä Pallopoika kioski, ja ravintolakin, sekä Nisunikkarit leipomo. Paras Tohlopin palveluista onn kuitenkin se, että linja 13 ajaa viidentoista minuutin välein ihan siitä tulevan osoitteesi vierestä, ja sillä pääset Tesomalle ja takaisin, samalla lipulla..

Siellä on tasan se kioski ja baari edes nisunikkareita ei enään ole. Sirllä ei siis ole yhtään mitään palveluita. Rantaa ja mettää kyllä löytyy jos niistä tuut onnelliseks. Muuta siä ei ole.

• ????
        Ex Tohloppilainen kirjoitti:

Siellä on tasan se kioski ja baari edes nisunikkareita ei enään ole. Sirllä ei siis ole yhtään mitään palveluita. Rantaa ja mettää kyllä löytyy jos niistä tuut onnelliseks. Muuta siä ei ole.

mikään vitsi tuo, että Tohlopin paras palvelu on se, että sieltä pääsee viidentoista minuutin välein Tesomalle palveluiden pariin. Ei ihan helposti löydy tuollaista vuorotiheyttä muualta. Pysäkille voi oikeastaan mennä milloin vain, ja pitkässä juoksussa keskimääräinen odotusaika on silloinkin vain 7-8 minuuttia.
        Lamminpään kouluunkaan ei ole kuin muutama sata metriä, sehän näkyykin Suoniemen kadulle, kai sekin jollekin jotain merkitsee.

• ap
        Ex Tohloppilainen kirjoitti:

No, olenhan asunut Annalassakin 2v ja siellä ei varsinkaan ollut mitään.. Mettää ja rantaa, niin-i ja 2 pikkukauppaa ja parturi ja meinas melkein unohtua pizzeria :D . Kaukajärven puolella sieltäkin piti asiat mennä hoitaan.. Ja ei ne kauksunkaan palvelut niin hyviä olleet..
        Että eiköhän sitä tuollakin jonkun aikaa viihdy jos vaan asennoituu siihen niin..

• Anonyymi
        ap kirjoitti:

No, olenhan asunut Annalassakin 2v ja siellä ei varsinkaan ollut mitään.. Mettää ja rantaa, niin-i ja 2 pikkukauppaa ja parturi ja meinas melkein unohtua pizzeria :D . Kaukajärven puolella sieltäkin piti asiat mennä hoitaan.. Ja ei ne kauksunkaan palvelut niin hyviä olleet..
        Että eiköhän sitä tuollakin jonkun aikaa viihdy jos vaan asennoituu siihen niin..

Lamminpään hautausmaalla on vapaita paikkoja vaikka olis vitusta kotoisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lamminpään hautausmaalla on vapaita paikkoja vaikka olis vitusta kotoisin

Ennalan Veikko siellä jo makaa, syntyi ja kuoli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66