Olen aikuinen nainen (47) ja "innostunut" vasta näin kypsällä iällä ajelemaan pillua posliiniksi. Välillä tosin menee pitkiä aikoja, että annan karvojen kasvaa ja sitten tulee taas tarvis ajeluun. Hormonitoimintako vaikuttanee tuohonkin. Tosin viime kesänä vaikutti ainakin sää siihen, että ajelin paikat paljaiksi, ei ainakaan karvat hiostanut, sillä olen luomuna todella karvainan. Karvoitus leviää reisille ja on todella runsasta. Nyt on ruvennut mietityttämään käynti vahauksessa, mutta vähän arveluttaa mennä tämän ikäisen naisen karvojaan poistattamaan. Onko kanssasisaret tai heidän puolisot, teillä kokemuksia kypsässä iässä olevan naisen karvojen poistosta vahauksella tai sokeroinnilla, miten on suhtauduttu? Entä onko kukaan käynyt Virossa tälläisessä operaatiossa. Olisiko Tallinnassa joku hyvä paikka missä käydä?
Aikuinen posliini
24
11622
Vastaukset
- aikuinen ja karvaton
Ajelen suihkussa lähes joka päivä, niin ei kasva!
suosittelen - Posliini,.,.
ja käytän Lady Shave joka kolmas päivä. Ei ole karvoja.
- muotoiltu poslari
Itse päälle nelikymppinen ja olen vuosia pitänyt itseni sileänä. Mitä nyt aina joskus jotain muotoilua harrastanut. Sekin on kivaa. Toimitus sujuu suihkussa aivan hyvin ja vaivattomasti. Nykyisin on niin hyvät terät ja höylät. Pari kertaa viikossa kun raapaisee niin on hyvä ja nopea toimitus. Muuten, minusta tuntuu, että karvan kasvu on hidastunut aivan radikaalisti. Olisikohan syy vuosien ajelusta.
Turha siis on maksaa mitään Tallinnan matkoja tai kotimaisten studioitten palveluista. - siisti on sielläkin
olen 47 v. ja sokerilla on otettu 5 kertaa viittä vaille paljaaksi, ehdottomasti paras tulos, ei kutita ei tulehtuneita näppyjä, ekat kerrat koskee, mutta jos hyvä tekijä ei juurikaan koske, seivauksella karvat jo seur pvnä kutittaa sokerilla melkein kuukausi ettei haittaa, välillä taukoo ja yrittäny muita keinoja huonolla tuloksella, tulos selkeästi pehmeämpi iho kuin vahauksella, höylällä tms. ja kestää pitempään siistinä. suosittelen
- Karvaton m44
Heips:) Itse 44v mies ja reilun vuoden käynyt sokeroinnissa. Paljon jutellut kosmetologin kanssa ja vanhimmat asiakkat hänellä 63v ,nainen joka käy säännöllisesti poistattamassa kaiken . Itse kyllä suosittelen sokerointia:)
- mutta ...
Olen kokeillut sokerointiakin kosmetologilla, joka sinänsä ei ole mikään ongelma miehellekään, asiallista palvelutarjontaa löytyy vaikka googlen kautta.
Lopputulos on tietysti aluksi hyvä, mutta jos haluaa olla aina posliini, niin sokeroinnilla se ei onnistu. Seuraavaa sokerointia varten on aina kasvatettava n. 3 mm sänki, ennenkuin toimenpiteen voi taas suorittaa.
Lähes päivittäin sheivaus suihkussa toimii aina ja tuloskin on takuulla sileä ja tulee kustannuksiltaankin halvemmaksi.
Hei.
Karvainen pillu on seksikäs. anna karvojen kasvaa- karvaton on siistii
Olen mies 45v itse oon ajellut joka suihku reissulla giletten kanssa, lopputulos on hyvä eikä oo tarvinnu muuta ajatella,aika pieni vaiva ei kauheest kasva suihkun välissä eikä tuu mitään näppylöitä kun sen säänöllisesti tekee,juuri tulin saunasta ja ajelin sängen pois eikä kolmeen päivään ainakaan mitään tuu mikä tuntuis.Sokerointi kyllä kiinnostais ,kauanko sänki pysyy pois? Miehen on kyllä vaikeenpi sellaista hoitoo saada...mut ikä tuskin siihen mitään vaikuttaa ja kiva kuulla et joku innostuu siihen vielä vanhempanakin vaimon kun sais taas innostuu viiden vuoden jälkeen............
- posliini on paras
Oma naiseni on 43 ja poistatti sokeroinnilla alapään karvansa puoli vuotta sitten. Fantastista molemmille ja lopputulos on paljon parempi kuin sheivaamalla! Noi vahaajat on ammattilaisia, joten on turha miettiä mitä ne ajattelee!
- 56
MIES, joka yrittää esiintyä naisena. *repeee'
- aina oppii uutta
Opettakaas nyt tietämätöntä kun tuli toi sokerointi mulle ihan uutena asiana. Siinä ei varmaan heilutella sokeripalaa houkutuslintuna karvoille haarojenvälissä;) Minkäslainen toimenpide se sokerointi on?
- Ville93own
Lehmät laitumille
- värkki on,
Ville93own kirjoitti:
Lehmät laitumille
kun kynitty kana ilman höyheniä.
- kynitty kana
värkki on, kirjoitti:
Kynimätön on kuin rämemajava.
- Realisti...
värkki on, kirjoitti:
Eihän kynityllä kanalla koskaan ole höyheniä, vai?
- Emilll
Hienoa jos te vanhemmatkin ihmiset jaksatte ajella. Sheivaus tuskin tekee pahaa kenellekään iästä riippumatta. Itse olen vasta 22-vuotias mies, mutta olen ollut todella mielissäni siitä kun olen nähnyt muutamalla iäkkäämmällä (40 ) seksikumppanillani täysin posliineja alapäitä. Seksi on muutenkin mahtavaa vanhempien naisten kanssa, ja kun karvatkaan eivät ole tiellä niin mikäs sen hienompaa.
- parmesan1
waude, olen itse Jönköpinkissä asuva nainen, joka aina ruskettuessaan punastuu vaikka omasta mielestäni pigmenttiperintöni tulee suoraan alenevasta polvesta, Kauhavan suunnalta, jossa meikäläiset kuuleman mukaan olivat kaikki vaaleahiuksisia... anyway(jokutie) on mielestäni varsin selkeää tuo bikinivahaus, (mikäli itse sen kokee tärkeäksi), koska sen jälkeen ei enää tarvitse erityistä kerintää muutamaan viikkoon, joka vapauttaa energiaa moneen aikuisen ihmisen aktiviteettiin ja pitää mielen virkeänä.
Sujuvaa ja sutkikasta kevättä teille kaikille viherlaitumia kaipaaville sonninkuvatuksille. - lare6
annan numerni 0400630342olen kova imuttaja.
- Vant-tyttö
Tallinnassa olen käynyt nyt 5 kertaa kauneussalongin palveluita hakemassa. Hyvällä menestyksellä myös karvanpoisto laser menetelmällä alapäänalue ja kainaloihin. Aloitin 2009 ja nyt olen näiltä osin karvoista lähes täysin vapaa.
Kun on 45 mittarissa niin myös nuo kasvojen ryppyasiatkin on nyt hoidettu ja päivämatkalaisen hinta on edullinen!- j62jg
sitten sitä olisi kiva nuoleskella,sovitaan vaan paikka
- eila 61
Olen 61 vuotta ja ajan karvat viikon- kahden välein. Ei pääse liikaan rehottamaan. Ja ajelun jälkeen niin "tyyttömäinen olo". nyt kun tulee kesä, niin ajelen varmaan vähintään kerran viikossa. Suosittelen. Ei siinä mitään häpeämistä ole.
- jk14
minun vaimo 58 v ja kerran pari kuussa hoidetaan kaikki pois ja ihan itse pyytää toimitusta
- herttainen vittu
Minun vaimoni on 70v. Käytämme Veet-voidetta, koska terän jälkeen tulee näppylöitä. Poistamme karvat niin usein kuin jaksamme. Paljas vittu on aivan läkähdyttävän ihana, herttainen, suloinen, kiihottava ja nätti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940