Aamuinen vetinen ripuli?

hämmentynyt tyttö

Hei!

Mistähän voisi johtua kun jokainen aamu melkeinpä joudun kärsimään ihan vetisestä ripulista? Olen parikymppinen naisihminen. Ripuliin ei liity huonoa oloa eikä vatsanväänteitä, vaan aamulla kun menen herätessä pissalle, tulee samalla ihan vesimäistä ripulia. Ihan niin kuin tosta vaan! Sitten loppupäivänä ei moista vaivaa ole, vatsa toimii muuten täysin normaalisti. Maitotuotteista ei voi olla kyse, käytän vain soijaperäisiä maitovalmisteita, en eläinperäisiä lainkaan. Jos nyt soijaperäisiäkään. Laktoosi-intoleranssi löytyy lievänä, siksi välttelenkin yleisesti maitotuotteita. Tätä on kuitenkin jatkunut jo todella monta viikkoa, en jaksa edes muistaa kuinka kauan, muutaman kuukauden ainakin. Hedelmiä ja vihanneksia pyrin syömään jonkin verran joka päivä. Ei ole mitään väliä syönkö aamulla mitään vai en, ripuli tulee silti. Väriltään uloste on kuitenkin normaalia, vain vetistä. Syön muutenkin perusterveellisesti, en mätä rasvaista/suolaista/sokerista ruokaa. En vain ymmärrä mistä tällainen voi yhtäkkiä johtua. En ole aloittanut mitään lääkkeitäkään tänä aikana, tai muuten muuttanut ruokavaliossakaan mitään.

Kun tämä tosiaan on muuten oireeton vaiva ja vain aamuisin, niin en ole lääkärille vielä mennyt, ajattelin josko joku osaisi täällä kertoa onko omia kokemuksia vastaavasta?

0

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        144
        2490
      2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
        Ikävä
        200
        1181
      3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
        Maailman menoa
        113
        1091
      4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
        Hindulaisuus
        389
        940
      5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
        Maahanmuutto
        298
        911
      6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
        Ikävä
        66
        868
      7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
        Ikävä
        91