Täällä alle nelikymppinen heterosuhteessa elävä xl-nainen....todellisuudessa ainut seksi mistä haaveilen on seksi jonkin ihanan täyteläisen naisen kanssa. En pelkkää seksiä haluaisi tietenkään vaan ihanan kiihkeän rakkaussuhteen...Miestäni rakastan kuin veljeä...en halua satuttaa :(
On todella ihana lukea näitä tarinoita ja haaveilla jos joskus minäkin saisin toteuttaa itseäni jonkin ihanan naisen kanssa. Joskus halu naisen syliin on niin kova että se tuntuu fyysisenä kipuna...
Please
4
8010
Vastaukset
- lesbo
minäkin haluan parisuhteen kypsän naisen kanssa.ite en todellakaan vanha ole.olen herännyt omaan seksuaalisuuteen parivuotta sitten.nyt tiedän mitä haluan ja olen paljon onnellisempi tajuttuani oman seksuaalisuuteni.haluan tytön/naisen.en voisi koskaan rakastaa miestä.näin olen onnellisempi.tähän synnytään ei kasveta!!! :)
- villi-liinu
Olen itse kypsä nainen, melkein 50- vuotias. Olen ylipainoinen, kahden aikuisen pojan eronnut nainen. Olen kovasti pettynyt mieheen, koen, että tahtoisin nyt naisen seuraa muutenkin kuin ystävänä.
- Bi-n...
Täälläkin samankaltaisia tuntemuksia kuten edellä erona että olen sinkku...
- Kympin nainen
Tuttua tarinaa... Minä olen juuri eronnut pitkästä avioliitosta ja naisenkaipuu on kova. Ajattelin kuitenkin katsella rauhassa ympärilleni, kiire ei ole mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139