Peukaloisen Retket!

Nils Holgersson Fani

Hei!. Katsoin vähän aika sitten animaatio piiretyn ja siitä tuli mieleen muutamia kysymyksiä jotka eivät mulle selvinneet sen elokuvan aikana. toivoisin että vastaisitte näihin kysymksiin jos tiedätte vastaukset.

1) Minkä vuoksi "nils holgersson" oli elokuvan alussa hemmoteltu, itsekäs, kiusanhenki ja kiusaaja?. Mistä tämä johtui?.

2) Miksi kotihaltija muutti Nils Holgerssonin peukaloiseksi?. Mikä oli syynä siihen?.

3) Mikä oli kotihaltijan taian opetuksena " Nils Holgersonille" kun hän muuttui peukaloiseksi?.

4) Mitä "peukaloiseksi" muuttuminen opetti " Nils Halgerssonille?". Mitä hän oppi siitä?.

5) Mikä sai " Nils Holgerssonin muuttumaan ihmisenä eli kasvamaan ulos kiusaajan roolista?.

6) Mikä sai elokuvan lopussa haltijan taian raukeamaan jolloin " Nils Holgersson kasvoi takaisin aikuiseksi?. Haltijan itse perui taian, vai Nils Holgerssonin muuttuminen ihmisenä kiusaajasta kiltiksi pojaksi?.

7) Olisiko haltija itse purkanut taikaa tai olisko Nils Holgersson koskaan enään voinnut muuttua takaisin aikuiseksi ellei hän olisi haltijan taian rangaistuksen avulla muuttunut ihmisenä kiusaajasta kiltiksi pojaksi?.

8) Olisiko "Nils Holgersson" jäännyt ikiajoiksi peukaloiseksi ellei hän olisi muuttunut ihmisenä haltijan taian opetuksen ansioista?.

9) Mikä on " Peukaloisen Retket" sadun / elokuvan opetus kaikille lukijoille ja elokuvan katselijoille?. Mitä me muut opimme elokuvasta, kun " Nils Holgersson" muuttuu ensin peukaloiseksi mutta elokuvan lopussa hän kasvaakin takaisin aikuiseksi ja muuttu kiltiksi pojaksi?.

tässä nämä oli.. vastatkaa kaikki jotka tietävät vastaukset näihin kysymyksiin!.

5

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiipataa

      jos kuitenkin tekisit kotitehtäväs ihan ite :)

    • Nils H

      Kerropa ensin mitä itse ajattelet noista keskustelunavauksistasi, niin pääsemme alkuun. Jos koko sarjan on nähnyt, niin vastausten luulisi olevan itsestäänselvyyksiä.

    • Hols Nilgersson

      Takaisin aikuiseksi!?? Tarkoitat varmaankin normaalikokoiseksi pojaksi.

      Asettamasi kysymyksethän jo sisältävät vastaukset toisiin, joten tämähän on aivan turha ketju.

      Ja sitäpaitsi juonipaljastukset eivät ole kivoja. Ajattele, jos joku, joka ei ole nähnyt tai lukenut "Peukaloisen retkiä", lukee tämän ketjun!

    • .

      12 levyä 56 tarinaa joita voi katsoa pöytätietokoneella maksoi alle 30 €.

      Ostin Joulun alla Sokoksesta tilaamalla. Minulla on kaksi pojanpoikaa -05 ja -09 toivon niistä olevan iloa ja hyötyä kummallekin Mielestäni ei kysymyksiin voi vastata se olisi kuin kantaisi vettä kaivoon.
      " Ei kannettu vesi kaivossa pysy."

      Tiedän että tietokoneajan lapsilla on vaikeutta ymmärtää taloutta, jossa on tuottavia kotieläimiä vaatteet eivät ole mieliala vaihteluita, eikä uskota taruihin eikä satuihin..

      Levyt ovat meillä kierätettäviä, ne viedään kotiin ja tuodaan mummulaan sitä mukaan missä niitä halutaan katsella...

    • Nilsh hålkerson

      Voitte katsoa Areenasta peukaloisen retket t Toni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe